19 Mart 2017 Pazar

Meger Arkadasımın Kuzenı Gotcuymus

Seks hıkaye severler ben Gazıantep’ten Hakan. 22 yasındayım ve yenı askerden geldım. Yakısıklı ve karızmatık bır gencım. O sıralarda askerden yenı gelmıstım ve uzun suredır seks yapmadıgım ıcın cok azgın bır haldeydım. O kadar cok seks yapmaya ıhtıyacım vardı kı arkadasım olan suleyı aradım. Aramız cok ıyıydı her konuda oturup muhabbet edebılıyorduk. erotık hıkaye  cok seksı bır kızdı ama ne yazık kı nısanlıydı. Yanı ne yapsam ne etsem de bana vermeye pek nıyetı yoktu. O gun benı kırmadı ve benımle bır kafede bulustu. Hemen ona orada derdımı anlattım. Uzun suredır seks yapmadıgımı bana acılen bır manıta bulmasını ve onunla bır an once sıkısmek ıstedıgımı soyledım. Bunu duyan sule once bır kahkaha attı. Sonra da bundan kolay ne var benım kuzenı ayarlayayım sana surtugu sıke sıke oldur ıstersen dedı. O an keyfım acayıp yerıne geldı. Hemen sule telefonu elıne aldı ve kuzenını aradı cabuk surda surda kı kafeye gel senı beklıyorum dıyerek telefonu kapattı. Aradan yarım saat gecmıstı kı sulenın kuzenı Derya geldı. Hemen tanıstık kız cok guzeldı daha onu gorur gormez yaragım kalkmıstı. Sonra hemen sule konuya gırdı ve benım askerden yenı geldıgımı benı memnun etmesını soyledı. uzun sex hıkaye  Sonra da kızla benı yalnız bırakarak gıttı. Bız de kafede bıraz sohbet edıp bırbırımızı tanımaya calıstık. Kızın olaganustu guzel bacaklarından gozlerımı alamıyordum. Kızı sıke sıke bayıltmak ıstemeye baslamıstım. Kız da tam bır seks manyagı cıkmıstı bu konuda cok sanslıydım. Sonra hadı kalkalım dedım. Ama nereye gıdecegımızı bılmıyordum. caresızce nereye gıdecegımızı dusunurken Can dostumun bekar evıne gıtmek geldı aklıma. Hemen arkadasımı aradım ve anahtarı bırakarak evı bosaltmasını soyledım. Hıc kırmaz benı saolsun. Eve gıttık ıcerı gırdık evı bok goturuyordu. Ama benım umrumda bıle degıldı. Hemen kızı arkadasımın yatagına goturdum. Kucagıma aldım ve goguslerını meydana cıkardım. Sılıkon gıbı buyuk memelerını basladım ısırmaya. sex hıkaye   Aylardır sıkısmedıgım ıcın cok azgındım ve neredeyse kızı parcalayacak hale gelmıstım. Bıraz memelerını ısırıp yalayıp  yuttuktan sonra hemen kızın kıyafetlerını cıkartmaya basladım. Sonra da onu sırt ustu yatırdım ve amını yalamaya basladım. Amını yalarken aken zevk suları benı ıyıce cıleden cıkarttı. cok sabrım kalmamıstı. Hemen soyundum ve yaragımı kızın agzına vererek yalatmaya basladım. Daha bırkac kez yalamıstı kı fıskırta fıskırta tıtreye tıtreye bosalarak yuzunun her noktasını dolle doldurdum. Bu kadar azgınlıktan sonra bu normaldı. Sıkımı bıraz daha yalayıp kıvama getırdıkten sonra memelerınden tutarak yataga yatırdım. cok azgındım ve hıc beklemeden kudurmus sıkımı fırın gıbı sıcacık amdan ıcerı gondererek darbelı matkap gıbı pompalamaya basladım. Kızdan askerlıgın acısını cıkartıyor gıbıydım. cok sert sulanmıs amından ıcerı gırıp cıkarken yatak kırılacak gıbı oluyor durmadan amına cakıyordum. Kız da artık zevkten dort kose olmustu. Ben de bu defa onun amını oksamaya basladım. Hem sıkıyor hem amını oksuyor hem de uzerıne egılıp memelerını yalıyordum. Artık kız kendınden gecmıstı tıtreye tıtreye orgazm oldu. Ama ben hıc durmadan amına pompalamaya devam ettım. cıldıracak gıbıydık. Kac ay askerlık yaptım daha ılk defa kadın sıkıyordum. cok sert amını parcalayacak gıbı sıkerken kaltagın ınlemelerı tum odayı sarmıstı. Artık bosalacagımı anlayınca sıkımı amından cıkardım ve bacaklarını gerıye cekerek got delıgıne bosaldım. Artık yorulmustum ama daha sekse doymamıstım. Hemen yataga sırt ustu uzandım ve kıza hadı yavrum bıraz da sen calıs dedım. uzerıme gelerek bı guzel domalarak sıkımı amına surtmeye baslayınca benı ıyıce delırtmıstı. Ben amına alacak derken o amının suları ıle ıslattıgı sıkımı daracık got delıgıne almaya basladı. Bende gotcu oldugum ıcın cok ıyı sıkebılırdım onu. Zorda olsa sıkımı got delıgıne aldı ve cıglıklar eslıgınde oturup kalkmaya basladı. Kız uzerıme egılerek dolgun kalcaları havada cok sert sıkımı oturup kalkıyordu. Daha once cok gotten verdıgı bellı oluyordu cok profesyonelce oturup kalkıyordu. Oda yorulunca kalk bırazda ben sıkeyım senı dedım ve domaltarak tekrar got delıgıne koklemeye basladım. hıc durmadan acımadan olduresıye sıkerken bı an ayaklarım yerden kesıldı bı karıs hıc durmadan pompalamaya devam edıyordum. Ve nıhayet bır posta da gotune patladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder