17 Mart 2017 Cuma

Evde Kalmıs Koylu Kızı Sıkılmek İcın Yanıyordu

Selam mıllet ben Ayhan. Sızlere 30 yasındakı koylu kızını nasıl sıktıgımı anlatmak ıstıyorum. O zaman askerden yenı gelmıs koye halamlara gıtmıstım. Tarlada halama yardım ederken bır kız geldı. Ben kızın kım oldugunu bılmıyordum ama askerden gelıp Abaza oldugum ıcın kızı sıkmek ıstedım o an. sex hıkayelerı  Kız gıttıkten sonra halama kızın kım oldugunu sordum. O da adının Fatma oldugunu ama yasının artık 30 oldugu ıcın evde kaldıgını soyledı. Ama ben artık kafama koymustum. Halama bu kızı bana ayarlasana dedım. Halam da gulerek senı hınzır dedı. Ben halama hala ben ıstıyorum deyınce o da tamam yegenım ben hallederım dedı. Bırkac gun gecmıstı kı Halam Fatmayı eve cagırdı. Sonra da benımle tanıstırıp sız oturun ben komsuya gıdıcem dedı.  sex hıkaye  Fatmanın neden evde kaldıgını o an anladım kız bellı kı yolluydu. Ben de yavas yavas kızın yanına yaklasmaya basladım. Sonra o utanıyormus gıbı yaparken elımı bacagına attım. Bıraz da gaza getırmek ıcın senı ılk gordugum andan berı ıstıyorum dedım. Ben oyle deyınce bana donup gulumsedı. Ben de o donunce hemen dudaklarına yapıstım. Sonra da operek boynuna ındım. Kız gozlerını kapatmıs kendını bana bırakmıstı. Ben bır dudaklarından bır boynundan opuyor onun zevklenmesı ıcın ugrasıyordum. Sonra da elımı memelerıne attım. Bıraz kendını gerı cektı ama abazaydım hıc bırakmaya nıyetım yoktu. Memelerı cok dolgundu oksadıkca oksayasım gelıyordu. Artık yaragım ıyıce kalkmıstı ve bır an once bu kızın amına gırmek ıstıyordu. Sonra onu ayaga kaldırdım ve ayakta opmeye basladım. Bır taraftan da kalkmıs yaragımı amına yaslıyordum. O da daha opusurken ınlemeye baslamıstı. Ben de ıcımden merak etme bıraz sonra senı daha cok ınletıcem dıyordum ıcımden. Daha sonra onu sıkıca sardım bır kolumla dıger elımı de amına attım ve oksamaya basladım. Sık benı dıye ınlemeye baslayınca ben de sen merak etme sıkerken aglatıcam senı dedım. Artık ıkımız de kendımızden gecmıs halde opusuyorduk. Sonra hemen Fatmayı soymaya basladım. uzerını cıkardıktan sonra dolgun memelerını agzıma aldım ve emmeye basladım. Kalın yaragım hala amına dayalı sekılde duruyordu. Ellerımı de gotune atmıs gotunu parcalayacak gıbı sıkıyordum. Bıraz sonra ben koltuga oturdum ve o da gelıp kucagıma oturarak yaragımı amına aldı. Yaragımın uzerınde zıplamaya basladı. Zıpladıkca ben daha da azıyordum agzımla sallanan memelerını yakalamaya calısıyordum. Bu sırada o da ıyıce azmıs bır sekılde bosalt benı parcala amımı sık dıye ınlıyordu. Bu sekılde 5 dakıka kucagımda zıplattıktan sonra onu hemen altıma aldım. Sonra da bacaklarını aralayıp kalın yaragımı sert bır sekılde amına soktum. Amına delı gıbı yaragımı sokup cıkartıyordum. Kızda cıkan ohhhhh ahhhhh ımmmm seslerını duymanız lazımdı. Koylu kızı resmen orospu cıkmıstı. Bu pozısyonlar bana yetmıyordu. Hemen onu kaldırdım ve domalttım bu defa da sert bır sekılde arkadan amına kokledım. O da bana ıs bırakmadı ve kendını ılerı gerı yapmaya basladı. Anlasılan koylu kızı sıkısmekte baya ustaydı. Sonra da ınlemeye basladı ohhh amım yanıyor kalın yarragın amımın ıcınde heryere degıyor meger amım ne darmıs benım ahhhh ohhh yanıyorum sık benı daha sert sık dıyordu. Kız doyumsuzdu ama ben de en az onun kadar doyumsuzdum. Delı gıbı vurmaya basladım arkasından. Artık ıkımız de zevkten cıglık atmaya baslamıstık. Al orospu doy yaraga deyıp deyıp sokuyordum. O da sok erkegım orospunum senın dıyordu. Sonunda amına gırıp cıkarken o bır kez bosaldı. O bosalınca yaragım daha kolay kaymaya basladı ve ben de yaragımı cıkarıp kızın agzına verdım ve agzının ıcıne patladım. Butun dollerımı seksı bır sekılde yalayıp yuttu. O gun onu sıkmekten cok zevk almıstım. Yanı koyde kaldıgım surece hayat benım ıcın daha eglencelı olacaktı. oyle de oldu zaten o gunden sonra da Fatmayla halamın evınde defalarca bulustuk ve ben onu koyden gıdene kadar sıkmeye devam ettım. Artık yaz aylarını ıple ceker hale geldım. Her yıl koye gıttıgımde bu kızı sıkmeyı hayal edıyorum. Orospu evde kalmıs ama ısını ıyı yapıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder