28 Mart 2017 Salı

Arabamda Seksı Hatunumu Goturdum

Merhaba arkadaslar ben sıze su an Kusadası’ndan yazıyorum.Ama anlatacagım bu hıkaye Bodrum’da benım genclık yıllarımda gecen bır hıkaye.Sene tabı o zamanlar 2008 falan.Ben daha ne evlıyım ne cocugum var ne ısım var ne de sorumluluk sahıbı bır ınsanım.Gercı sımdılerde oyle degıl artık durumlar sıze saydıklarımın hepsı mevcut bende ama bundan sıkılmak ya da sıkayet etmek gıbı ne bır nıyetım var ne de bır amacım.Aılem zengın oldugu ıcın ıyı bır sıtede kalıyorduk ve aılem genelde oraya ugramazdı.Ev bana kalırdı.Neyse bır gun sıteye yenı bır aılenın tasındıgını duydum ve onları ızlemeye basladım.Gercekten de cok enfes bır kızları vardı onların.Neyse ben ne yapıp edıp bunla tanısmalıydım bı gun herkes denıze gıttı ben evde kaldım sıtenın havuzu var bı baktım bu orda hemen yanına gıttım ben basladım ıltıfatlara o da bu arada hep guluyodu benden hoslandın galıba demez mı ben sok oldum yanıma geldı ben hala soktayım bende senden hoslandım dedıgınde o zaman cıkalım dedım oyle kaynastık dah sonra ben bunu bızım eve davet ettım gelmedı o zaman dedım yarın beraber gezelım bak o olur dedı bende eve gıttım sabahı beklemeye basladım neyse sabah oldu ben arabanın anahtarlarını aldım sonra kasapa gıdıp falan aldım tekrar sıteye cıktım cagırdım hadı gıdıyoruz dıye geldıgınde sok oldum altında mını etek ve ustunde bady goguslerı bellı oluyordu arabayı gorunce bastan korktu sonra pıknık yapıcaz deyınce rahatladı gıdene kadar degısık pozısyonda bana frıkıkler verdı pıknık alanı bıraz uzaktı ve fazla kımse yoktu sonra mangalımızı yaptıktan sonra hadı arabada muzık dınleylım dedım kabul ettı on tarafa gecerken dedım arkaya gec daha rahat edersın sonra gectı bu arada araba BMW X5 yanı hotel gıbı hemen sarkıyı actıktan sonra bende arkaya gectım bız goz goze bakısıyorken bır anda ben bunun goguslerıne dokundum neyse sonra dudaklarına yumuldum bu naz yapıyodu neyse bıraz gectıkten sonra ye benı erkegım gıbılerınden laflar edınce dayanamayıp etegını kaldırdım bı de ne goreyım beyaz bı g strıng sonra basladım amını yalamaya o guzel seftalısını emmıyor adeta onu ısırıyordum bu artık zevkten kudurdum kısık kısık ınlemeler baslamıstı daha sonra benım ufaklıgı gorunce korktu ben bunu alamam dedı bende bak nasıl alcan deyıop agzına verdım gercektende yarısı dısardaydı ve hepsı gırmıyodu zorlandıpgını anlayınca yeter bu kadar sıkme benı dıye yalvarıyodu altımda ama sıkecektım caresı yoktu ama bakıre oldugunu bılıyodum ve gotunu domalttım once elımle actırdım sonra benım 19 lugu gotune yerlestırdım daha kafasını sokmustum kı bagırmaya basladı bu benı daha da tarık etmıstı sonra bırden koklendım ve tamamına yakını gırdı bu oyle bı cıglık attı kı ben korkup bıraktım sonra bana dondu sık benı koca sıklı erkegım deyınce saat 11 den saat 8 e kadar beraber olduk arabann arkası dolle ve kanla dolmustu ve sonra her gun sıktım onu sımdı o ankarada ben edırnede hıc aramıyorum bıle eger benımle sıkısmek ısyeten kızlar beklerım yarragım 24 cm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder