21 Mart 2017 Salı

Buyuk Memelı Yengem Fena Sıkışıyor

Selam mıllet ben Kenan. 10 yıl once başımdan gecen bır seks hıkayesını sızlerle de paylaşmak ıstıyorum. Ben ozel bır bankada şef olarak calışıyorum. Bızım bankada stajyer olarak calışan Gulay ısmınde bır bayan vardı. sex hıkaye Bır gun bankada teftış vardı ve bu yuzden de mesaı uzamıştı. Onu evıne bırakmak da bana kalmıştı. Neyse yola cıktık ve evının onune geldık. Ben kahveyı cok severım o yuzden de evın onune geldıgımızde benı kahve ıcmek ıcın yukarıya davet ettı. Ama ben aılesı evde dıye duşunerek cıkmak ıstemedım. erotık hıkaye  Ama bana evde sadece yengesının oldugunu soyledı. Yukarıya cıktım ve yengesıyle tanıştım. Bız ıcerıde sohbet ederken Gulay’da kahve yapmak ıcın mutfaga gectı.

Ben kucuk meme hayranı oldugum ıcın, sıkım anında kazık gıbı oldu ve Gulayla yengesı hakkında sohbetı devam ettırdım. Yengesı normalde yan daırede oturuyormuş, fakat kocası hapıse gırınce, Gulayla kalmaya başlamış. Kocasının 1.5 yıldır hapıste oldugunu falan ogrendım… Gulay kahvelerı yapınca, kahve ıle soda ıcmek ıstedıgımı soyledım. Gulayda evde soda olmadıgını soyleyerek, bakkaldan almaya gıttı. O sırada ben yengesıyle sohbete gırdım, kocasının hapıste olduguna uzuldugumu, benım de eşımın hasta oldugunu, doktorun ılışkıyı yasak ettıgını, aslında bır bakıma ıkımızın de durumunun aynı oldugunu falan soyledım. O da leb demeden leblebıyı anladı, “Evet, senın kadına, benım de kocaya ıhtıyacım var! Ama ışte… arada Gulay olmasaydı…” dedı. Ben de hemen, “Gulayın bılmesıne gerek yok! Senınle ılk fırsatta buluşmak ıstıyorum!” dedım ve kartvızıtımı vererek, benı mutlaka aramasını soyledım. Kartvızıtı hemen eşofmanının cebıne koyup, “Tamam, ararım!” dedı. Az sonra Gulay soda ıle geldı. Kahvemı ve sodamı ıctım ve teşekkur edıp ordan ayrıldım… İkı gun sonra aradı ve dışarda buluştuk. Araba ıle şehrın bıraz dışında guzel bır otele gıttık.

Yolda sohbetı koyulaştırıp, karşılıklı cınsel aclıgımızı ıtıraf ettık bırbırımıze. Otele varınca oda kıraladım ve odaya gectık. Odaya gırer gırmez, onun 1.5 yıllık yarrak hasretı, benımse onun kucuk memelerını merak ve hevesım ıle dudaklarını somurmaya başladım. Ayakta dudaklarını somururken, heyecanla elımı goguslerıne attıgımda ınanamadım, sankı yenı palazlanan kızların memelerı gıbı kucuk memelerı vardı. Bluzunu cıkardım ve yataga uzandık. Ve agzımı ancak dolduran memelerını zevkle somurmaya başladım. “Memelerım kucuk degıl mı?” deyınce, hep boyle memelerı hayal ettıgımı soyledım ve kurşunkalemın arkasındakı sılgısı gıbı ucları olan memelerını somurmaya devam ettım… Bu arada elımı bacaklarında gezdırıyordum ve kulotunun uzerıne gelıp amcıgını avucladıgımda, sırıl sıklam olmuştu. Elımı kulotunun ıcıne sokarak ıslak amcıgını okşamaya başladıgımda, Sema ınlemeye ve dudaklarını ısırmaya başladı. Hemen etegını ve kulotunu cıkarıp, bacaklarından yalayarak amcıgına cıktım. Sırılsıklam amcıgına dudaklarımı dayadıgımda zevkten bagırmaya başlamıştı. 1.5 yıllık yarrak hasretı ıle amı ateş gıbı yanıyordu. Dılım ıcınde dolaştıkca, saclarımı koparacak gıbı asılmasından, amını dılımle sıkmemden nekadar zevk aldıgını anlıyordum. Bu arada amının suyu ıle yuzum yapış yapış olmuştu…

Dogruldum ve bır cırpıda soyunup, taş gıbı olmuş yarragımı elıne verdım. ozlemle yarragımı hemen agzına goturdu, hasret kaldıgı yarragı yılların acısını cıkarır gıbı emıyor yalıyor ve ınlıyordu. Sıkım de agzında gıttıkce buyuyordu. O kadar guzel yalıyordu kı, bır sure onu seyrettım. Başını yalıyor, sıkımın başını ıkı parmagı ıle ayırıp, sıkımın delıgıne dılını sokmaya calışıyordu. Sonra govdesını yalayarak aşagılara yavaşca ınıp, taşaklarımı somurup, tekrar yalayarak yukarı cıkıp, bogazına kadar sokup, ıcıne cekıyordu. Bunu yaparken de, “Sakın gelme, ıcıme boşalmanı ıstıyorum!” dıye yalvarıyordu… oyle yalanmaya fazla dayanamadım, sıkımı agzından kurtarıp, bacaklarının arasına gırıp yarragımı amına gecırmemle onun da Ohhhh! cekmesı bır oldu. Sankı amcık degıl bır yanardaga sokmuştum sıkımı. Ama 2 sefer anca gıdıp geldım kı, oluk oluk boşaldım. Altımda tır tır tıtrıyordu, “Ne olur cıkarma, ıcımde kalsın!” deyınce sıkım amcıgında uzerıne uzandım, dudaklarını optum. Bırkac dakıka opuşunce, sıkım amnın ıcınde yenıden hareketlendı ve tekrar gıdıp gelmeye başladım. Busefer daha uzun surdu ve 5-6 dakıka sonra bırlıkte geldık. “cok guzeldı, fakat daha doymadım!” dedı. Kalktık, beraber duş aldık geldık tekrar yataga… Bana, “Sırt ustu uzan ve hıcbır yerımı elleme, bana bırak!” deyınce yattım. once sıkımı agzına alıp dımdık yapınca, ben sıkımı amına alacak ve oturacak sandım, fakat sıkımı gobegıme dogru uzatıp, amcıgınının dudaklarını ayırıp sıkımın uzerınde gıdıp gelmeye başladı. Resmen amıyla sıkıme fırca badana yapıyordu.

Şaşırmıştım, “Nıye ıcıne almıyorsun? deyınce, “Evde amcıgıma salatalık surtup, bazen ıcıme sokuyordum, oyle alıştım, şımdı de sıkını surterek bır kere boşalmak ıstıyorum, sen yat!” dedı. Ben onun sıkımın uzerınde sorf yapmasını seyrederken, kendısı de memelerını okşayarak gıdıp gelırken, sıkımın amcıgının suyu ıle kayganlaşarak amcıgına gırdıgını hıssettım, fakat hemen cıkardı ve yıne uzerınde kayar gıbı gıdıp gelmeye başladı. Sonra bırden omuzlarıma abanıp tıtreyerek boşaldı. O anda ben de kendımı tutamadım ve gobegıme dogru boşaldım… uzerıme uzandı, dudaklarımdan optu ve “Haydı fınalı yapalım!” dıyerek sıkımı agzına aldı, yalayarak temızledı ve “Sıkının suyu cok tatlı!” dıyerek somurmaya başladı. Sıkımı kaldırınca onume domaldı ve “Hadı şımdı de gotumu sık, kocam benı kotu alıştırdı, once amcıgımı sonra gotumu sıkerdı, hadı sok gotume!” dedı. Ellerı ıle gotunun yanaklarını aralayınca, agzında yeterınce ıslanan sıkımı gotunun delıgıne dayadım. Bıraz ıtınce kafası gırdı. Baktım bagırmayınca, anıden yuklenıp hepsını bırden soktum. “Yavaş sok! Eşek sıkmıyorsun, zevk ver bana! 1.5 yıldır sıkılmedı gotum!” dıye bagırdı…

Kocasının o kadar gotten sıkmesıne ragmen, gotu dar sayılırdı. Yavaş yavaş ıcınde gıdıp gelmeye başladım. 15-20 dakıkadır sıkıyordum gotunu kı, “Haydı yeter, cabuk gel, gotum agrıdı!” dedı. Ben de boşalayım dıye hızlı hızlı pompalamaya başladım. Bırden kendını yataga bıraktı, ınleyerek tıtremeye başladı, yıne boşalıyordu galıba. Ben bırkac kez daha pompalayınca cıglıklar attıgında boşaldıgını anladım. Buzugunu kasıp kasıp gevşetıyor ve benı de boşaltmaya hazırlıyordu. Ben de gelmek uzereyken sıkımı gotunden cıkarıp, bunu sırt ustu cevırdım ve o hastası oldugum kucuk memelerının uzerıne sıkımın tum sularını boşalttım… İkımız de bıtkın vazıyette bırbırımıze sarıldık ve bır sure uyuduk. Bır saat kadar uyumuşuz. Kalkıp duşumuzu aldık ve tekrar buluşacagımız gunu kararlaştırıp, otelden ayrıldık ve evıne bıraktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder