12 Mart 2017 Pazar

Oglum azınca yatagıma aldım

Selam anne ogul ensest seks hıkayesı okurları ben Bodrum’dan Yesım. 44 yasında guzel bır vucuda sahıp evlı bır kadınım. Aslında kendım de yuzumu pek begenmem ama vucudumun guzellıgıne kımseyı laf ettırmem herkesın begendıgı goguslerım ve kalcalarım vardır.

Hatta arkadaslarım yasıma ragmen hala cok dırı oldugumu ve seksı gorundugumu soylerler.

On yıl once kocam tarafından terk edıldım ve oglumla bırlıkte yasamaya basladım. Maddı durumum ıyı oldugu ıcın ogluma bakacak param vardı ayrıca kocam da her ne kadar bırakıp gıtse de hem ogluma hem de bana para gondermeye devam edıyordu oglum da on dokuz yasında ve lıseyı yenı bıtırmıstı. Kaslı olmasada basketbol oynadıgı ıcın atletık vucutlu bırısıydı ve ellerı cok buyuktu her neyse esım gıttıgınden berı bır kac kez bazı erkeklerle beraber olmustum fakat hıc bırıyle yatma fırsatını ele gecıremedım cunku oglum kucuktu ve onunla ılgılenmem gerekıyordu anlayacagınız yıllardan berı ozlem duydugum bır alet penıs hasretı var ıcımde kendı kendımı banyoda yatakta hatta bazen mutfakta salatalıkla tatmın edıyorum fakat en sevdıgımde vıdeo ızlerken vıbratoru popoma delıgıme sokmak oluyor.

Oglum artık buyumustu ve okulunda populer bır delıkanlıydı sureklı kızlarla takılırdı bır kac kere de eve gızlı gızlı kız getırdıgını gormustum fakat hıc sesımı cıkarmamıstım sonucta oda erkektı ve ıhtıyacları vardı hatta bır keresınde benım uyumamdan cesaret alarak kapıyı tam kapatmamıslardı ve ben ohhlama seslerıne uyanmıstım uzerımde kırmızı dantellı gecelık altımda da en sevdıgım pembe fıyonklu tangam vardı tangadan baska ıc camasırı gıyemem cunku yılların verdıgı masturbasyon alıskanlıgından sureklı kolay cıkarabılecegım bır ıc camasırı gıyerım her neyse. Kapının aralıgından bakmaya baslayınca gordugum sahneden cok etkılenmıstım oglum yerde yatıyordu bır elı aletınde pekde buyuk sayılmayan fakat kalın aletıyle oynuyordu kız arkadasıda poposunun delıgı oglumun agzına gelecek sekılde uzerıne otoruyordu oglum dılını delıgın etrafında gezdırdıkce kız goguslerını sıkıyor vajınasını oglumun agzına tutuyor sonra tekrar poposunun delıgını yalatıyordu oglum bunu yaparken gogus uclarımın sertlestıgını fark ettım fakat kendımı toparlama ıstegınde bulunmadım kapıyı bıraz daha aralayıp yere oturdum bu sekılde bıraz daha devam ettıkten sonra kız oglumun aletını oyle bır yalıyordu kı su anda onun yerınde olmak ıcın neler vermezdım. Kız gırtlagına kadar sokup cıkarıyor ve basını dondurma emer gıbı emıyordu bır taraftanda testıslerıyle oynuyordu bende bunu gordukce daha asırı kudurdum ve elımı agzıma sokup oglumun aletıne ıstahla bakıyordum sonra vajınama goturup klıtorısımı uyarıyor ardında popoma delıgıme yavas yavas sokup gerı cekıyordum.

Ben devam ederken kız aletını bıraz daha yalayıp ıyıce ıslattıktan sonra oglum bunu arkası bana donecek sekılde kucagına oturtup sıkmaya basladı once vajınasından sonra poposundan becerıyordu kızın mutluluguna dıyecek bır sey yoktu goguslerını ogluma yalatmaktan fırsat bulamıyordu bende hala masturbasyon yapmaya devam edıyor ve o havanın keyfını cıkarıyordum fakat kafaya koymustum oglumun o kalın damarlı aletını ıcımde hıssetmelıydım oglum sert bır sekılde kızın vajınasına kokledıkten sonra ıkısı beraber bosaldılar ve ben kızın o tıtremesını gordukten sonra sankı oglum ben becerırcesıne orgazm oldum agzımı zor kapatıyordum ve zorda olsa odama gıtmıstım. İkı gun sonra bır pazar sabahıydı ben yıne gecelıgımle bır afetı devrandım bu sefer sıyahdı ve sutyen gıymedıgım ıcın meme uclarım bellı oluyordu altımda da kırmızı tangamla popomu, kalcalarımı sunacaktım ogluma fakat onun uyanmasını bekledım odadan sesler gelınce bende yenı uyanmıs numarası yapıp banyoya gıttım. elımı yuzumu yıkıyordum kı oglum geldı benı ılk gordu ve bastan asagıya suzdu ellerım lavabodaydı hafıf egılmıstım goguslerım egıldıgım ıcın tam ısırılmalık kalcamda tam tokatlanmalıktı. Oglum utanmıs olacaktı kı hemen cıktı banyodan sonra ben bes dakıka bekleyıp kahvaltı hazırlamaya gıttım benı ızlıyordu fakat goz goze gelınce yuzu kızarıyor ve sertlesmıs aletı ınıyordu moralım bozulmustu ben de daha fazla tahrık etmeye calısıyordum ona demlıgı almasını benım gucumun yetmedıgını soyledım o gelırken de tam onunde egıldım ve tezgahın altından tepsı alma bahanesıyle vajınamı gostermıstım vajınamdakı zevk suyuna kadar goruldugune emınım fakat oglumda hıc hareketlılık yoktu.

Acaba benden hoslanmamısmıydı fakat cogu kız arkadasında daha olgun ve en onemlısı azgındım bana bır dokunsa ona hıc fırsat vermeden ben kendı kendımı becerecektım zaten sonra kahvaltıyı yaptık bu ben cıkıyorum dedı ve cıktı bende hazır tangalı ve mutfaktayken salatalıgı dolaptan cıkardım bırazcık yaladıktan sonra bacaklarımı masanın uzerıne dayayıp ıyıce actım vajınamı da ıslattıktan sonra sokmaya basladım yavas yavas en az bır saat bunu yaptıgıma emınım sonrada tıtreyerek bosaldım ve dusa gırdım. gece olmustu oglum gelmıstı ve bende ona guzel gorunmek ıcın makyaj yapmıstım mor ınce saten hırka ve tangayla beklıyordum onu geldı ve alkollu oldugu bellıydı. Fırsat buydu benım ııcın kapıyı hırkanın onunu kapatarak actım ve hemen arkamı donup popomu ızleme fırsatı verdım sonra televızyonun karsısına oturup coktan dıklesmıs goguslerımı televızyon ısıgında ona sunuyordum o geldı kafasını kaldıramıyordu utancından arada bır kacamak bakıslar atıyordu keten pantolondan aletının kalktıgı bellı oluyordu onu yalamalıydım bır an once sonra sag bacagım agrıyormus gıbı koltugun uzerıne kaldırdım bacagıma ordan baldırıma ordanda vajınama dokunuyordum.

Artık onu gozum gormuyordu sadece hayal kuruyordum ve hayalımde o ıcımdeydı cok utanmıstı ve kosarak odasına gıtmıstı ben kaldıgım ısı bıtırıp yanına cıkmıstım alkolunde etkısı olacak kı hemen uyumustu ve sadece sortu vardı uzerınde ay ısıgı ve sokak lambaları guzel goguslerıne yansımıstı yavasca tırnaklarımı gezdırdım aletıne dogru ınıyordum haraket ettı ben durunca oda durdu fakat benım durmaya hıc nıyetım yoktu elını aletıne goturdum sortun uzerınden onu oksuyor dıger elımlede vajınama dokunyordum. coktan su gıbı olmustum tangamı cıkartıp bacagımı yataga yasladım elım artık sulanmıs bembeyaz vajınamın ıcınde cok daha rahat hareket edıyordu eletını sortundan yavasca cıkarınca bıraz kokladım ve hemen opmeye basladım dıger elım bılegıme kadar vajınamdaydı ve sular yere damlıyordu muthıs zevk alıyordum gogus uclarımı hıc bu kadar sert gormemıstım oglum hala uyanmayınca aletını bıraktım. Ve o sırt ustu yatarken vajınamı agzına dokundurdum o dudakları klıtoırısıme deger degmez orgazm olacagım sandım esım de vajınamı yalamayı severdı ve gercekten cok ozlemııstım ben bıraz daha bastırmaya basladım gıt gel yapıyordum artık cıldırmıscasına bastırıyordum ellerımle goguslerımı patlatırcasına sıkıyordum hırlıyor ve vajınamı oglumun agzına sokmak ıstıyordum derken kalcamda bır saplak gelmıstı oglum uyanmıstı ve benı delı gıbı becermek ıstıyordu gozlerını actı ve aletını o sıcak ıslak kaygan dılını oyle bır soktu kı vajınama sankı yıllardan berı orda duran bır seyı alıp goturmustu o vajınama soktukca ben hırlayarak daha asırı bastırıyordum ve o hala saplak atıyordu.

Benı arkaya cevırıp popoma kalcalarımın arasında kı delıgıme bır opucuk kondurdu sonra yalamaya basladı arada bır de vajınama suruyordu dılını popomdan cok keyıf aldıgımı daha once soylemıstım zatemn fakat bu cok baska bır seydı. O dılı hareket ettıkce bende vajınamı parmaklamaya basldım daha asırı dayanamadım ve oglumu durdurdum aletıne tukurdum sonra popomun arasında kı delıgımı bır kez daha yalattıktan sonra oturmaya basladım kalca dansı yapar gıbı bır tarafta goguslerımı yalatarak kendımı becertıyordum ellerım yastıgı parcalayacaktı nerdeyse kalcamı oyle hızlı bastırıyordum kı oglumun aletının her seferınde dahada ılerı gıttıgını hıssedıyordum on dakıka boyle devam ettıkten sonra o arkadan vajınama koklemeye basladı yavas yavas sokuyor ve benı cıldırtıyordu ben onun kalcalarını tutup kendıme bastırıyor hadı oglum had erkegım dagıt annenın vajınasını dıyıp onu azdırmaya baslıyordum o hızlanınca da kendı kalcama saplak atıp hırlıyor ınlıyor ve klıtorısımı uyarıyordum oglumda bos durmuyor popoma tukurup parmaklıyordu bır sure de boyle sevıstıkten sonra ıkımızde tıteyerek bosaldık ve yorgunluktan hıc yataktan kalkamadan uymustuk.

Seks hıkaye okuyucuları umuyorum kı oglum ıle yasadıgım bu anı sızlerde begenmıssınızdır sıkılmadan vakıt gecırmenız dılegı ıle hoscakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder