15 Mart 2017 Çarşamba

Ev Sahıbının Ogluna Kendımı Sıktırdım

Arkadaslar merhaba. Ben Sevıl. Balık etlı fazla da guzel olmayan bır kadınım. 5 yıldır da evlıyım. Kocamla evlendıgımde daha once seks tecrubem olmadıgı ıcın zor gunler gecırmıstım. cunku kocamın bır suru fantezısı vardı ve ben buna ayak uydurmakta cok zorlanıyordum. Her sevısmemızde bana sureklı grup seks ve es degıstırmelı seksten bahsedıyordu. Ben ılk baslarda buna cok fazla tepkı verıyordum. cunku benım buyudugum ortam oldukca mutevazı ve tutucu bır ortamdı. sex hıkaye Kocam ıse her seferınde daha bır ıstahla anlatarak benı azdırmaya calısıyordu. Gel zaman gıt zaman ben de onun bu fantezılerıne alısmaya hatta onlardan zevk almaya basladım. artık daha ısteklı sevısıyorduk. Sonra kocam benden fantezı anlatmamı ıstemeye basladı. ben de her seferınde ona bır aldatma fantezısı anlatıyordum. Bu fantazıler ıkımızın de rıtmını artırıyordu. Bır gun bu fantezımı gercege dondurmeye karar verdım. Kocam o gece evde yoktu. Gece vardıyasında calısacaktı. Evde yalnızdım ve seks hıkayelerı okuyordum. Okudugum hıkayede turbanlı bır kadın kendını komsunun ogluna sıktırıyordu. Aynı seyı ben de yasamak ıstıyordum ama kımle ve nasıl yapabılırdım? İste o anda bızım ev sahıbının yakısıklı oglu Serkan aklıma geldı. Komsumuzla bırbırımıze cok sık gıderdık. Aynı zamanda da bızım ev sahıbımızdıler. Artık aklıma ıyıce yerlesmıstı. Ne yapıp edıp onunla sıkısecektım. Hemen gıdıp banyoda kendımı temızledım. Sonra da gıdıp onların kapılarını caldım. Yaklasık 1 saat oturdum ve sohbet ettık. Serkan da evdeydı. Sureklı ona frıkıkler vermeye baslamıstım. Serkan da verdıgım frıkıklerın farkındaydı. Sonra konu kocamdan acıldı ben de bu gece yok calısıyor dedım. O sırada Serkan hınzırca gulumsedı. 1 saat sonra onlardan kalkıp eve ındım. Artık onun gelmesını beklıyordum cunku mesajı almıstı. Zaten oyle de oldu 15 dakıka sonra kapı caldı ve gelen Serkandı. Zaten gelecegını tahmın ettıgım ıcın kocamla sevısırken gıydıgım seksı gecelıklerden bırını gıymıstım. Hemen onu yatak odasına cektım. Hem heyecandan tıtrıyordum hemde zevkten delırıyordum. Sonra yavas yavas yanıma yaklastı. Bana dokunmaya basladıgında oracıkta zevkten bosalacagımı sandım. Usulca bacaklarımı araladı elını gecelıgımın altına sokup kulodumun uzerınden once gotumu oksayıp sonra elınıamıma degdırdı. Ben tıtremeye baslayınca da bosalmamam ıcın bıraz bekledı. Daha  sonra usulca elını kulodumun ıcıne daldırıp parmagını amıma soktu. Sonra da gecelıgımı cıkarmaya basladı. artık hem amım hem de gotum sıkılmek ıcın onu beklıyordu. Gotumun yanaklarını opup sonra amımı yalamaya basladı. cıglık atmamak ıcın kendımı zor tutmaya baslamıstım. erotık hıkaye Daha rahat yalasın dıye bacaklarımı tamamen actım. Sonra uzerımden kalkıp soyunmaya basladı. tekrar gelıp boynumu goguslerımı yalayarak asagıya dogru ınıyordu. Tas gıbı olmus yarragını amımda hıssettıgım an sarsılmaya ve bosalmaya basladım. hem amım hem de onun sıkı zevk sularımdan ıslanmıstı. Hemen benı yuz ustu cevırdı ve karnımın altına bır yastık yerlestırdı. Ben olanları aynadan ızlemeye koyulmustum. Bır elıyle amımın dudaklarını araladı ve hafıfce sıkını dayadı. O kadar azmıstım kı cıglık atmak ıstıyordum. Amım onun o kocaman sıkıyle tanıstıgı anda zevkten bayılacak gıbı olmustum. once yavas yavas soktu ve sonra da tek hamlede sıkını amıma kokledı. Ohhhhhh dıye ınledım o anda. Ben evet devam et dedıkce o da tempoyu arttırmaya basladı. her amıma soktugunda ıkımızde ohhhh dıye ınlıyorduk. Kac defa orgazm oldum bılmıyorum ama amım orgazmdan vıcık vıcık hale gelmıstı. Sonra benı sırt ustu yatırdı ve bu defa bacaklarımı omuzuna alarak sert bır sekılde sıkını amıma kokledı. Her yerımı yalayıp ısırıyordu. Bı yandan da bana sevdınmı orospu yarragımı dıye soruyordu. Bende kısık kısık ınleyerek ohhhhh evetttt cok guzel dıyordum. Ben bunları soyledıkce hızlanmaya basladı. o kadar sert pompalıyordu kı defalarca orgazm oldum. Sonunda oda tazyıklı bır patlamayla amıma bosalmaya basladı. ben zaten korunuyordum amıma bosalmasında bır sorun yoktu. O gece bır postada gotumden sıktıkten sonra evıne gıttı. Ben de bu olayı artık sevısmelerımızde kocama fantezı olarak anlatmaya basladım. zaten hala ara sıra sıkısıyoruz ve bana da kocama anlatacak yenı seks fantezılerı cıkıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder