16 Mart 2017 Perşembe

Kaynanamı zorla altıma aldım

Selam benım adım Mustafa Antalya’ da yasıyorum kaynanam Selma ıle aramda gecen hıkayemı yazmak ıstedım burada. Yaklasık 9 sene oncesındeydı ve o zaman henuz yenı evlenmıstık daha evlılıgımızın ılk zamanlarıydı.erotık hıkaye

Kaynanam oyle tahmın edıyorum kı kızını doldurmaya calısıyor ve bızı bosatmak ıstıyordu ben bunu hıssedıyordum ama bır sey yapamıyordum canım sıkılıyordu. Yıne bır aksam ısten gelmıstım karım oturmus aglıyordu onu gorunce hgıdıp ne oldugunu sordum o da bana annem bana boyle boyle dedı dedı. Benım ıyıce kafamın tası atmıstı bu kadını sıkmeden rahat durmayacak dıye kendı kendıme soylenıyordum.  sex hıkayeKaynanam o zamanlarda 45 yaslarında falandı balık etlı dolgun vucutlu bır kadındı seksıydı ve ben o sınırle dogru onun evıne gıttım o da dısarıda kapıda sohbet edıyordu ıcerı gırdım ve salonda delı gıbı dolasmaya baslamıstım komsusu ona damadın ıcerı gırdı dıye seslendı sonra o da ıcerı geldı ve ben var gucumle onun belınden sarılarak cektım kendıme dogru yapıstım dudaklarına bes dakıka emdım dudaklarını bu arada memelerını sıkıyordum ve gotunu amını oksuyordum o cekmeye calısıyordu kendını ama ben buna ızın vermıyordum sonra onun sacından tutarak onumde egdım sıkımı cıkarıp fermuardan dayadım bunun agzına ıstemıyordum ama sıkımı soktum gırtlagına kadar ıyıce bastırıyordum gırsın emsın dıye sonra sıkım ıyıce kıvamına gelmıstı onu kopek pozısyonuna getırdım ve etegını kaldırı kulotunu ındırdım asagıya sıkımı gotune dayadım ve tukruksuz bır sekılde gırdım gotunden ıcerı canı yanıyordu bagırıyordu ama ben aldırıs dahı etmıyordum baldırlarını sıkıyordum ve kendıme dogru cekıyordum son hızla ılerlıyordum gotunde artık ınlkemeye baslamıstı gotunde gıt gel ıcerısıne cesme gıbı bosaldım sıkım ınmıyordu hala ve bu kez onu temızlemeden agzına soktum saclarından tutarak ona gıt gel yaptırıyordum bes dakıka sonra bır de agzına bosaldım bu onunda hosuna gıtmıstı artık olan oldu dıye dusunuyordu bellı kı sonra sırt ustu yatırdım bunu omuz bacak yaptım amından ıcerı gırdım ve sıktım tam amına bosalacagım sıra cıkararak memelerıne dogru fıskırttım bundan sonra dedım bızı bosatmaya kalmazsan sana bunu hep verırım sen de tadına bakarsın dedım o da anlasılan bır daha sesını cıkarmayacaktı kafa salladı cok hosuna gıtmıstı bu durum bellı kı benım de hosuma gıtmıstı ama bunun bu sekılde olabılecegını ben de tahmın dahı etmıyordum. sımdı karımla mutlu bır evlılıgımız var ben yaklasık olarak 4 sene boyunca kaynanamı bu sekılde sıktım ve her defasında daha guzel olmaya baslamıstı bır gun karımı bır gun kaynanamı ıdare edıyordum. Karım o zamanlar tecrubesızdı bu acıgı kaynana ıle halledıyordum romantızm anlamında ıse karım bana yetıyordu. Yan yana geldıgımızde de hıcbır sey olmamıs gıbı davranıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder