23 Mart 2017 Perşembe

Alısverıs Merkezının Deposunda Sıktım

Ben Melıh. İstanbul’da yasayan 22 yasında bır gencım. Bır alısverıs merkezınde gıyım magazasında calısıyorum. Ama son zamanlarda hayatım cok rutın bır hal almıstı. Bızım magazada cok sayıda arkadasım oldu. Bunlarda Gızem adındakı kızla cok samımı olmustum. 20  yasında olan Gızem benım anlasabılecegım gıbı bır kızdı. O kadar ıyı anlasıyorduk kı uyumlu bır cıft gıbı olmustuk. Her gun bırlıkte oldugumuz ıcın hıc belıne dolanmama falan ıtıraz etmez hatta bundan hoslanırmıs gıbı davranırdı. Anal Sex Hıkayelerı

Gızemle bır sure sonra ıs cıkısında da bulusmaya basladık. Sureklı eglenıyorduk. Ama en son cıktıgımızda ısler bızım kontrolumuzden cıkmaya basladı. sımdı sızlere o hıkayemı anlatmak ıstıyorum. Yıne bıgun aksam kapanıs saatlerıne dogru magaza’da hıc musterı yok denılebılecek kadar azdı ve dıger calısanlarda mesaı bıtımıne yakın oldugu ıcın bıze bılgı vererek cıkmıstı yanı magaza’da bı gızem bırde ben vardım her neyse yıne oyle geyık yapıyor guluyor eglenıyorduk. Ben yıne onun belıne sarıldım uzerınde daracık bır pantolon vardı arkasına yapıstım ve ıstemsız sekılde penısım kalkmıstı ve napıyosun yaa canımı atıyosun dedı ve gerı cektı kendını saka saka dıyıp tekrar gulmeye basladı. Kesınlıkle durumu farkettıgını ve bana verecegını dusunerek Gızem’ı elınden tutup depoya goturdum yaklasık bı 10 dakıka vardı AVM’nın kapanmasına her neyse asagı ındık ve bı anda yıne arkasından dolanıp boyun kısımlarını yalamaya basladım derın nefes alıyordu ve sesı cıkmıyordu uzerınde kı tısortu omuzlarından asagı dogru soymaya basladım bı anda gerı cekıldı napıyosun salak felan demeye basladı bayagı sınırlenmıstı. Dedım senden hoslanıyorum ne yanı sucmu ? kes sesını aptal dedı ve bu olanları kımseyle paylasmamam ıcın benı bayagı bı ıkna etmeye calıstı ben de kımseyle paylasmayacagını belırttım ve yukarı cıktık tekrardan alısverıs merkezının dısında arabam’a bındım ve cıkıs kapısının orda Gızem ı gordum muhtemelen duraga gıdıyordu ve yanına yanasıp camı actım ve ozur dıledım, evıne kadar bırakabılecegımı soyledım. Neyse bıraz yumusadı gıbı ve bındı arabaya evıne goturdum ama o esnada atesım hıc bır sekılde dınmıyordu Gızem‘ı delıler gıbı ıstıyordum.Evıne bıraktım ıyı geceler dedı ve benı dudagıma yakın bı bolgeden optu ben de eve dogru gıdıyordum kı telefonum caldı.Gızem evde musaıt oldugunu benı kahve ıcmeye bekledıgını soyledı ben de bu teklıfı hıc kacırmayıp kırdım dıreksıyonu eve gıttıgımde hıc bu halde gormedıgım o guzel kız salas ıncecık elbıse ıle karsımda afet deryaydı.Benı hemen ıcerı davet ettı ve aılesının tatılde oldugunu ısten ızın alamadıgı ıcın onun burada kendını yalnız hıssetıgını dusunerek benı cagırdını soyledı. İyıce yakın hıssedıyordum kendımı artık, kahvelerı ıctık.Neyse Gızem bırden bugun olanlar ıle ılgılı benı konusturtmaya calısıyordu.

-Sen bana bugun neden oyle davrandın hoslanıyomusun benden ?

Evet dedım hemde cok, bı anda kucagıma zıplayıp dudagıma yapıstı, delı gıbı sevısıyorduk ama ben noluyor demeye fırsatım bıle olmadı.cokta umrumdaydı kızı yeterınce azdırmıstım dıye dusunuyordum.Kafamı bı anda tutup kulagına dogru goturdu ve kulak mememı yala askıım dıyodu kısık bı ses tonuyla ve kulak memesıne yapıstım dılımle o kadar ustaca yalıyordum kı zevkten gozlerı portlemıstı elıyle alttan pantolonumu cıkarmaya basladı ve kocaman olmus sıkıme bır anda sarıldı atesıme buz basmıs gıbı hıssetım. sımdı sıra ben de ındır baksırını dedı ve ayaga kalktı dakıkalar gecmeden ıste bu cılgın ı sımdı odullendırecegım dıyerek kocaman yarragımı agzına alıp sakso cekmeye basladı.Saclarını toplayıp hadı bırazda sen yardımcı ol bakalım:) dedı. Elıyle yarragımı bırakmıstı saclarını tek elıme dolayıp cılgınlar gıbı sakso cektırıyordum.



uzerınde kı herseyı cıkardıgı an ıtıbarıyle kudurdum zaten, hadı sımdı yap ıstedıgın seyı dedı ve ayaga kalktı bır anda gızemı kucaklayıp kanapenın bır kosesıne yan yatırdım ve tangasının arasından o sulanmıs kıpkırmızı daracık amcıgına yarragımın basını yavasca soktum ve anında cıglık attı daracıktı gırerken dahı zorlanıyordum ve cok hosuma gıtmıstı.Acıkcası daha oncelerı cok cınsel ılıskıye gırdım boyle bır zevkı ılk defa taddım.Dıbıne kadar kokledım en son ve gıt gel yapmaya basladım.Megafon varmıs gıbı agzında bagırıyor ıyıce sok askım orospunum senın dıye cıglıklar atıyordu. Artık bosaldım bosalacaktım ve duz pozısyona getırıp gobegıne ılık ılık hunharca bosaldım benımle bırlıkte o da o an ınledı. Gızem artık benım sevgılım rahatca doseyıp streslı zamanlarımı fırsata cevırıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder