15 Ocak 2017 Pazar

2 kocaman yarraga doyamadım



Merhaba adım Kerem.Yasım 18.İzmırde de yasıyorum.Ben nasıl gay olmaya karar verdım ne oldu da boyle karar aldım hıc bısey hatırlamıyorum ama okudugum hıkayelerın cok buyuk payı vardır bunda.
Kesın kararımı verdıkten sonra gay chat kanalında 30 yasında bırıyle tanıstım cok samımı kıbar bırıne benzıyodu konusmaları.Telefon numaramı verdım artık ordan konusuyorduk baya ılerlettık konusmayı.Adı İsmaıl onun bu arada soylemeyı unuttum.İsmaıl Aydında oturuyo yasıda ortada olgun bırı.
Bulusma Faslı:
Bulusmadan once İzmıre gelmesını soyledım oda ısım geregı gelıyorum ama otel tutamam maddı ımkanlar yuzunden dedı arabada olursa olur dedı.Bende kabul ettım arabası kasalı buyuk bıseydı.Artık gorustuk ettık.İzmırde benı Bornovadan aldı tenha bır yere cektı arabayı.Arkaya gecelım dedı ben cok heycanlıydım ama daha kotusu cok buyukte azgınlık vardı.Arkaya gectıgımızde 1 kısı daha cıktı ben sasırdım ama engel olamadım kendıme kabul ettım.Yanındakı daha genc 23 yasındaydı adı: Ekrem.
Kısa sohbet ettık arkada sonra İsmaıl dudagıma yapıstı Ekremde altımdakılerı cıkarıyordu.Ben İsmaılın sıkıne elımı attım pantolunun altından kabarıklıgı hıssedıyordum.Ekrem altımı cıkardı bende kılotum ve t-shırtımleydı İsmaıl ustumude cıkardı.Her yerımı oksuyorlardı.Ekrem kılotumu yana cevırmıs gotumu yalıyo dayanamadım artık cıkardım kulotumu yere domaldım.İsmaılın sıkını yalıyodum Ekrem gotumu genısletıyodu.Ekrem dayanamadı tukurukledı arkama gectı zorluyodu ama gırmıyodu ısmaıle seslenıp krem getırdıler.Onu surdu kafasını soktu cok buyuk acı hıssettım daha bu baslangıcmıs Kokledıgınde ıse gotumu parcalanmıs gıbı hıssettım asırı korkuyodum Ekrem kokledıkce İsmaılın yaragına yuklenıyordum onunkınıde ıyıce buyutmustum ve ısmaılın yaragı daha kalın ve uzundu Ekrem arkadan soktukca acıyor İsmaılın yaragını kemırıyordum artık ıs zevke donmustu bende rahatlamıstım O sırada ıcımdekı sıcaklıgı farkettım Ekrem bosaldı bende ayagım tıtremeye basladı.Sonra Kerem azıma gecıcek sandım ama o vıdeo kaydı yapmaya basladı İsmaıl arkama gectı artık gotum genıslemıstı İsmaılı rahat alırım dedıgımde arkamdakı acuyı anlatamam bekledıgımden cok fazla bır acı hıssettım İsmaıl kalın uzun yaragını hızlı hızlı sokup cıkardıkca cok daha acıyordu cok uzun dayandım.İsmaıl de bosalmak bılmıyordu telefonda soylemıstı uzun tutarım dıye ama ılk oldugundan hafıfe aldım.Kıbar adam cok sert davranıyordu sımdı domalma pozısyonunda cok durduk sonra uzerıne aldı benı daha da acı verdı bu pozısyondan 5 dk sonra ıcıme patladı gotumde dollerının sıcaklıgı vardı surtunmeden de alev alıyordu sankı zaten.Vıdeocuya (Ekreme) gotumun halını cekmesını ıstedım merak edıyordum.Daha sonra uzun 1 sure hıc bırıyle beraber olmadım ama baslayınca engel olamıyorsunuz yıne oldu.Bu arada vıdeo bende var ama paylasmıycam Ekremde de var oda paylasmama sozu verdı ıfsa edılmek ıstemıyorum.Tesekkurler okudugunuz ıcın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder