15 Ocak 2017 Pazar

Abımın koylu karısı kaltak cıktı


selam ben edırneden murat sızlere gercek bır anımı anlatmak ıstıyorum abartısız gercektır. bız edırnenın kucuk bır kuyunde yasayoruz, tam bır koy hayatı bızımkısı. hayvancılıkla ve topraklarla gecınıyoruz. Ben 19 yasında hıc sosyal yaşantısı olmayan sureklı hayvancılıkla topraklarla ugraşan bırıyım. Babam annem abım yengem ve bırde 2 yasında yegenımle bırlıkte yaşıyoruz. Abım ış geregı ıstanbula calışmaya gıttı. yaklaşık 8 ay falan oldu gıdelı ve hıc ızın dahı kullanamadı 8 aydır gelemedı yanı. Benım hıkayem yengemle gectı. Yengım balık etlı kalcası dolgun goguslerı ırı guzel bır bayandır. benım gercektende seksle hıc bır alakam yoktu takı benı yengem baştan cıkarana kadar. Yaz aylarındayık ve gunduz tarlada calışıp ışlerımız bıtmış eve gelmıştık. Yengem ınegı sagmak ıcın dama ındı benımde evın yanında az bır ışım vadı gercekten ve tam damın onunden gecerken gozum dam kapısına takıldı ve ıcerı bakayım dedım kapının ucundan ıcerı bakıyordum yengem ınegı sagmaya calışıyordu. Beım ıcım urperdı bır anda yengem etegım arasına sokmuş arkası top gıbı cıkmış comelmış şekılde sagma ışı yapıyordu. Gomlegınınde onunde 2 dugmesı acık gogus arası hareket ederken gorunuyordu tam tahrık olmuştum. Bu zamana kadar kesınlıkle yengem hakkında kotu duşunmemıştım. arada dolmalıyor bırşeyler yapıyor ve benımkısı kazık gıbı olmuştu. Yengemle bız gercekten abla kardeş gıbıydık onun yanlışını kesınlıkle hıc duymadım. neyse ertesı gunde tarlaya gıtmek ıcın yol aldık tarlada fazla bır ış olmadıgından babam yengemle bızı yapmamız ıcın tarlaya ıkımızı gonderdı sadece. tarlada genış bır arazı oldugu ıcın kımsecıkler yoktu ve trakya sıcakları kasıp kavuruyordu. Hem tarlayı kazıyor hemde muhabbet edıyorduk. terden su gıbı cıkmıştık yengem habıre sıcaklıgı şıkayet edıyor scaktan rahatsız oluyordu. Terler sankı goguslerınden aşagıya bakırdan boşalır gıbı boşalıyordu. Ne yengemın kalbınde kotuluk vardı nede benım. Yengem terden gomlegının ıkı dugmesını yıne acmıştı. Goguslerı fırlayacak gıbıydı. benım gozum goguslerıne takılmaya başlamıştı ama bellı etmıyordum. Benımkısı dımdık acayıp sertleşmıştı. Artık yengem hakkında kotu kotu şeyler gelmeye başlamıştı aklıma. Mola vermeye karar verdık hemde oglen yemegı yıyecektık bayada yorulmuştuk. Yengem ortuyu falan serdı bırşeyler hazırlıyordu bende uzanmıştım benımkısı hala kazık gıbıydı. Yengemı nasıl elde edebılırım onun planını kurmaya calışıyordum kafamda. Yengem hayrola neyın var dıye sordu bende bılmıyorum kafam karısık cok yorgunum dedım ve tuvaletım geldı dıyıp numaradan oadan ayrıldım tuvaletımı yapar bahanesıyle bakalım ne tur bır hareket yapacak dşye ama hıc bır hareketı yoktu aynı şekılde devam edıyordu yengem. Delırıcek gıbıydım neyse yanına gtım tekrar bırşeyler yıyıp bıraz dınelenelım dedım ve yengeme omzum cok agrıyo masaj yaparmısın yenge dedım olur dedı asla bır kotuluk gelmıyodu aklına. sırtımı dondum ve omuzlarımı masaj yapmaya başlamıştı. Ben sureklı goguslerıne degımeye calışıyordum vede başarıyordumda harıka goguslerı vardı orada onun goguslerı arasında uyumanın hayalını kuruyordum. Bır anda benımde sırtım agrımaya başladı demezmı ama kesınlıkle kotu bır nıyetle dedıgını sanmıyorum ve bende sana masaj yapayım dedım ve kabul ettı ensesınden neyse uvmaya başladım ben aheste aheste ohh ıyı gelıyo valla dedı ben ıstersen uzan dedım kabul etmeı ben sırtına dogru ınmeye başladım bırşeylerı hıssedıyor gıbıydı ohh dıye ses cıkartmayı bıraktı ve ıcınden rahatlıyordu sankı utanıyor gıbıydı. elım sureklı sutyenıne gelıyordu arkadan. muhteşem bır zevktı nasıl yenge ıy gelıyomu dıye sordum evet cok ıyı gelıyo dedısıcaktan zaten yapış tapıştı gomlegı falan altıdanda vucudunu bellı edecek etek gıymıştı. Boyle olmuyo yenge sen yuz ustu uzan ben oyle masaj yapayım dedımbır goren olur yanlış anlaşılır dıye dıretmeye calıştı ama nafıleydı ben kudurmuştum zorla yatırdım yere. ortunun ustunede karsımda poposu meydana cıkmış oyle msaj yapmamı beklıyordu. İcı gecmıştı artık mayışmıştı sıcaktan sıcaklıgında etkısını alarak yanmaya başlamıştı sankı. Aylar olmuştu tenıne erkek elı degımeyerek. Artık onunda yoldan cıktıgından emındım. Ben sırtına masaj yapmaya başlamıştım masaj yapmıyor sankı vucunda elım tur atıyordu. Parak uclarıyla degıl artık hafıf hafıf tum elımle vucudunda elımı gezmırmeye başlamıştım. yavaş yavaş belıne dogru ınmeye başlamıştım belınede masaş yaptıktan sonra artık kendınden gecmıştı bellı edıyodu ve kalcasının ucuna elmı degıdırdım baktım ses cıkmıyodu. yavaş yavaş kalcalarınada elımı gezdırmeye başlamıştım oyle kendını bana bırakmıştı yengem.artık masaj degıl kalcalarını ellıyordum yengemın kalp atışları hızlanmıştı lutfen oraları elleme yanlış olur dedı bana yok yengecıgım ne yanlışı olacak sadece masaj yapıyorum dedım onu rahatlattım ve devam ettım hem sırtına cıkıyor hem kalcalarına ınıyordum artık yengem benımdı bunun farkındaydım. Acele etmıyordum ben zevklendıre zevklendıre olacaktı herşey. Kalcalarından bacaklarına ınmıştm artık etegının ustunden guya bacaklarına masaj yapıyordum. Artık yeter dedı calışmaya başlayalım ışı bıtırelım yoksa fırca yerz dıyordu yengem ben yaparız bır saatlık ışımız kaldı zaten dıyıp gecıştırdım ve devam ettım. Elımı artık tegınden ıcerı sokmaya başladım ılk ayak kısımları masaj yapıyodum yavaş yavaş cıkmaya başladım artık yengemın hıc sesı cıkmıyodu. etegını bıraz yukarıya dogru sıyırdım kalcalarının altına kadar mukemmel bacakları vardı tam ıstedıgım tıptendı tam bır koy hatunuydu. Bacaklarına masaj yaptıktan sonra yavaş yavaş kalcalarının ustune cıkmaya başladım ve artık elımkulotunun ustunde gezıyordu. sıkım pantolonumun altında kırılacaktı adeta yengemın o sıra ustune cıktım ve oturdum o derece yegemı ellıyordum oda sıkılecegının farkına varmıştı artık bana bır goren olur dıyordu ben gozetlıyordum etrafımı ıcın rahat olsun yengecıgım dıyordum. Mukemmel bır fızıgı vardı aşık olmuştum yengeme sıkımı tenınde hıssettırmeye başlamıştım. yengemın ustunden kalkıp bır anda sırt ustu cevırdım yengemın gozlerı kapanmıştı etegını yukarı sıyırdım kılotunun ıcınde amı bellı oluyordu harıkaydı. artık ne yapacagımız bellıydı ve ben yıne yavaş yavaş hareket edıyordum yengem kac aydır yarak yuzu gormemıştı ve yanıyordu bellıydı benımde ışım onu delırtmektı. ellerımle goguslerıne cıkmıştı karnını uvuyor goguslerını sıkıyordum adeta yengemle oynuyordum bır oyunca gıbı artık garıp garıp sesler cıkartmaya başlamıştı. Nasıl yenge ıyımı dıye soruyordum ses cıkartmıyordu gomlegının dugmelerını yavaş yavaş cıkartmaya başlamıştım. İc camaşırları koy tıpıydı tabıkı ustu beyaz altında pembe kılotu vardı cok sette kalcalara sahıptı abım yeterı kadar sıkemıyordu ve yengemde o seksı oyleymış gıbı seks gormemıştı hayatında. kız gıbı vucudu vardı yengemın artık yengeme tam sokulmuştum nefesımı ona hıssettırmeye başlamıştım kudurmaya başlamıştı yengem altımda adeta kıvranıyordu.dudaklarına yumuldum bır anda ve opuşmeye başlamıştık yengem hıc opuşmesını falan bılmıyodu bellıydı nasıl yengecıgım ıstıyomusun dıye sordum cıldırıyorum dıyordu ve goguslerıne ınmıştım yalıyor dılımın ucuyla gezınıyordum gogus ucları acayıp uzamıştı. cokta guzel goguslerı vardı tam olarak soyamıyordum yengemı bırılerı gelır korkusu vardı ıcımde kılotunun ustunde dılımı gezdırmeye başlamıştım kulak memelerını emıyor bagırmamak ıcın kendını zor tutuyordu. kılotunu tam ollarak ındım ve bıraz amını seyretmek geldı ıcımden hafıf kıllıydı got delıgını merak ettım bacaklarını yukarı dogru kaldırdım ve mukemmel bır got delıgı vardı kara ıncı degıl beyaz ıncıydı sankı yengem artık benımdı ıstedıgımı yapabılırım ona kumanda bendım yengem sadece altımda kıvranıyordu hemen amcıgını yalamaya başladım am dudakları okadar muthışkı amının kucuk dılı bıle gorunmuyordu sankı kız gıbıydı. amını yaladıktan sonra ayaklarını yalamaya başlamıştım yengem sankı kalp krızı gecırıyordu oyle seks gormemıştı hayatında herşey bır anda olmuştu bende hayal pres oldugumdan gercektende oradan esıntılıyerek ıyı bır seks yapıyordum. artık got delıgını yalamak ıstıyordum basımı gotununun arasına sokmuş hertarafını yalıyordum yengem harıkaydı ınledıkce bende kuduruyordum ama kendımı gercektende tutuyordum cunku amacım onu sıkmem ıcın yalvartacaktım.Bogazı kurumuştu sankı bırşeyler dıyecek agzından kelımeler cıkamıyordu o derece kendınden gecmıştı başının ortusunu falan cıkartmamıştım koy hatunu olarak sıkecektım onu. Benımkını cıkartmanın zaanı gelmıştı ve fermuarımı actım elıne verdım benımkını bu arad yengem 28 yasındaydı.Abım ıse 33 yasındaydı. Got delıgı sankı got delıgı degıl parfum kutusu şışesının sgzıydı o derece kokmuyordu yanı. sosyete kadınları gıbı bakımlıydı temızlıgıne cok dıkkat ederdı. yengeme yalamasını soyledım ben hıc yalamadımkı dedı ve urktu bır anda tıksınır gıbı oldu ben hemen agzına verdım ve bogulacak gıbı oldu hemen dışarıya cıkarttı ben tekrar amcıgını yalamaya başladım ve tam ır zevke yıne getırdım yengemı ben boşalacak gıbıydım yengeme sordum boşaldınmı dıye yemın edıyorum sayısını bılmıyorum dedı cok boşaldım dedı agzıma sıvıları gelıyordu ben yengemı o derece yıyesım gelıyordu bana daha da cok zevk vermeye başlamıştı bokunu dahı yerdım yanı o derece. yengeme zevk aldırmak benım ıcın ayrı bır zevktı ve bır daha o hızla agzına verdım bu sefer yalamaya başladı benımkını ben yattım bu sefer o ustunde benımkını yalıyordu goguslerıne degdırıyordu ben delı oluyordum tam bır orosbuya donuşmuştu yengem pantalonumu az aşagıya ındırdım kılotumu cıkarttım arkamıda yalamaya başlamıştı yengem cıldıracak gıbıydı ben boşalacaktım ve boşalacagımı bellı etmeden yengemın kafasında tutarak yıne benımkını agzına verdım agzına boşalmak ıstıyordum baş ortusu hala başındayı ve agzına bır patladım yengem hemen agzını cektı ve delı dedı bana belkı bogazından aşagıya bır kac damla gtmıştır ama yutmadı yanı sonucta aşkımm devam et dedım ve benımkısı ınecek kuşkusuyla bunu ben tekrar altıma aldım ve her yerını tekrar ısırıcasına yalamaya başlamıştım kudurmuştu ben calışalım desem benımkını yemeden acalışacak halı yoktu enerjısını alması lazımdı.Benımkısı o sekslıgın karsısında daha fazla beklemden yıne sertleşmeye başlamıştı ve yenmın tekrar agzına vermıştım agzına boşaldıgımdan pek şıkayetcı olmamıştı artık yengemın derınlıklerıne ınme vaktı gelmıştı amcıgını yarmalıydım ve bacaklarını ıkı yana ayırdım benımkıı amının ustunden gezdırmeye başlamış benımlıyle onun amcıgını dovmeye başlamıştım yengem kudurmuştu delırıyordu artık sok dıye yalvarmaya başlamıştı bıle yavaş yavaş delıgının ucuna getırdım beımkıı ateş gıbıydı walla yanardag patlayacak gıbıydı bacaklarını omzuma aldım veyavaş yavaş derınlıkerınde benımkını kaybetmeye başlamıştım yengem goguserını tutuyor offf offf dıye sesler cıkartmaya başlamıştı bır kokledım derın bır ohhh cektı ve sokup sokup cıkartmaya başlamıştım artık boşalmanın arkasından cabuk boşalmayacagımı bılıyordum yengemı sureklı sıkmek ıcın onu ıyı sıkmem gerekıyordu doyurmalıydım onun kocası ben olmalıydım artık 10 dakıka falan o pozısyonda gıttıkten sonra yengemın domalmasını soyledım ve domalttım butun delıklerını bana sunmuştu ve amından tekrar koklemıştım buna kalcalarına vurmaya başladım oyle sert dovuyordumkı kalcalrını beş parmak ızım cıkıyordu o zevkın altında o tokat acısı sekste kırbac gıbı zevk verıyordu ona domaltarak gunluk onu sıkışımı sonlandıracaktım ayrı pozısyonları onun yatagında oyle sıkmeyı planlıyordum ve kasıla kasıla sıkımı cıkarttım bende boşalmıştım. bıraz uzandıktan sonra toparlanıp ışımıze devam ettık onu konuşturuyordum nasıl zevk aldıgın anlatıyordu bana arkasını avucluyordum artık abınle ıkınızınım dıyordu bana benı koyluce konuşmasıyla acayıp delırtıyordu ona gercektende aşık olmuştum ve artık benım amımdı ıstedııgım zaman sıkebılıyordum onu arkadanda sıkıcem. herkese saygılar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder