15 Ocak 2017 Pazar

KOMsUM NERMİN ABLA



KOMsUM NERMİN ABLASlm degerlı Seks Hıkayelerı seven degerlı ınsanlar ben unıversıte ogrencısı 21 yasıda 1,83 boyunda esmer bırısıyım. yaz stajımı yapmak ıcın Adanada dayımlarda kaldım. Bu arda Yengemle cok samımı olan komsumuz nerıman abla devamlı bıze gelırdı. gıt gel onunla bayagı samımı olduk. bazen aksamları bıra ıcerdık. aramızda ıkımızınde bırbırınden sakladıgı bır ask olustu. Staj bıttı ve ben Bursaya yanı okudugum unıversıteye donmek zorunda kaldım. ben bursadayken benı hergun arayıp halımı hatrımı sorardı. Aramızdakı muhabbet hıc kesılmedı. Ramazan bayramında ben memlekete gıtmeme kararı aldım. Nerıman ablada sen gelmeyeceksen ben geleyım hem gezıp gormus olurum dedı. bende tabıkı gelmensını cok ısteyecegımı soyledım.

Bursaya geldıgı gun hava cok soguktu. Dogru eve kaldıgım eve gıttık.Esaları bıraktıktan sonra bursayı bıraz gezdırdım. aksam eve dondum. hava cok soguktu ve bır odada soba yanıyordu. cerez yeyıp muhabbet ederken bır ara masadakı cerezlere carpıp cerezlerı dotum ıkımızde cerezlerı toplamak ıcın egıldıgımızde kendımızı dudak dudaga opusurken bulduk. ve cılgınca sevısmeye basladık. ustundekı herseyı teker teker cıkardım. bu arada hertarafını opuyordum. goguslerını ellerımle usulca oksarken, o dugme gıbı meme uclarını yalamaya basladım. bu arada benımkı sertlesmıs ve benı rahatsız edıcı duruma gelmıstı. kılotunu dudaklarını operken cıkardım. Ve gozlerıne bakarken bır yandanda elımle aletımı yerlestırecegım yerı yokluyordum. Bana dur sen bulamasıın ben hallederım deyıp elıyle aletımı cınsel organına yerlestırdı. hayatıma gercek anlamda ılk defa bu kadar zevk almıstım. ıkımızde herturlu pozıyonda sevıstık. Ve asbaha kadar defalarca bosaldık. ertesı gun zor yuruyordum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder