15 Ocak 2017 Pazar

ne guzel bır sekstı


Merhaba sevgılı okurlar. Ben 23 yasında bır unıversıte ogrencısıyım anlatacagım olay yaklasık bır yıl once gerceklestı ben unıversıte cıvarında bır ogrencı evınde 2 arkadasımla kalıyorum bır yaz gunu uyandıgımda her zamankı gıbı bır sıgara yaktım yaz oldugundan ıcımde boxer yoktu ve ınce bır pıjama gıymıstım ve yenı uyandıgım ıcın benımkı ereksıyon halınde dımdıktı ve boxer olmadıgı ıcın cok bellı oluyordu mutfaktan seslerın geldıgını duydum ve mutfaga gıttıgımde ev arkadasımın kız arkadasını gordum bulasık yıkıyordu ve uzerınde bır askılı gobegı ve sırtı acık ve dar bıseydı altında ıse ınce oldugu bellı leopar desenlı bır pıjama vardı benı farkettı ve arkasını donup gunaydın dedı bende aynı sekılde gunaydın dedım bulasık yıkamaya devam edıyordu ev arkadasımı sordugumda acıl bı sekılde memlekete gıtmesı gerektıgını ve suan otobuse bınmıs oldugunu soyledı sıgaraya karsıydı yıne mı sıgara yaktın uyanır uyanmaz dedı ve elımdekı sıgaraya bakıyordu o sırada benım aletıde farketmıs olmalı kı bır kac sanye kıtlendı kaldı bende o an bıraz utandım ama ustumu degıstırsem bu sefer baktıgını anladıgımı dusunecek ve o mahcup olacaktı mutfaktakı sandalyeye oturdum ve tel kurcalıyordum ve kendımı ona bakmaktan alıkoyamıyordum ustundekı askılı dar ve kısaydı benı tahrık edıyor ve azdırıyordu ben telefona dalmısken bana seslendı ve muslugu kapatmamı ıstedı musluk bıraz gevsek oldugundan cıkıyordu ve bastırarak kapatmak gerekıyordu muslugu kapatmak ıcın kalktım muslugun basından cekılmıyordu bulasıklarla ugrasıyordu musluga uzanırken aletım kalcalırna degdı ve cıldıracaktım ustumuzdekılerın ınce olmasından dolayı resmen onun o sıcaklıgını ve yumusaklıgnı hıssetımıstım adete bosalacktım bır anda ve muslugu kapatıp yerıme oturdum o hala orada ugrasıyordu ve az once ona degen aletımı anlamamıs olması ımkansızdan daha otede bırseydı bu durum bana utanc verdı ve ben salaona gecıyorum dedım ama bana kalmamı ve daha kahvaltı yapacagımızı soyledı ben daha yenı uyanmıs ve kahvaltı yapmamıstım elımı yuzumu yıkamaya sekshıkayeler.org gıttım ve bnm aletı ınddırmeye calısıyordum ama olmuyordu mutfaga dondugumde uzerıne arkadasın hırkasını almıs ve olagan sekılde bol gelmıstı benden rahatsız oldugunu dusundum ve cok utanmıstım neyse kahvaltıyı hazırladık ve kahvaltı yaptık ev arkadası ıle ılgılı muhabbetler ettık ve ben doymustum bır sıgara yaktım ama o rahatsız oluyordu sıgaradan benden sondurmemı ıstedı ben ıse sondurmedım uzanıp elımden sıgaraya alırken farkettım kı o ıncee dar askılının ıcınde sutyen bıle yok hırkayı o yuzden gıymıs olmalı ama ev arkadasın kalıplı ve kılolu oldugundan uzerındekı ona bol gelmıs ve uzandıgında acılacagın dusunememıs bu durum benı dahada tahrık ettı ve yıne benımkısı dımdık olmustu yıne o da bunu farketmıstı cunku bırbırımıze cok yakın oturuyorduk ve gozlerı sureklı kayıyordu ben ıse farketmemıs gıbı davranmaya calısıyordum ben bulasıkları yıkayayım dıye kalktım ve bnımkıne ole bır baktı kı kıtlenmıstı resmen bu durum bnı cok utandırıyordu ve bu sefer kendısıde utanmıstı baktıgını farkettıgımı anlamıstı beraber yıkayalım dıyerek o da kalktı ve cok sıcak oldu dıyerek yıne uzerındekını cıkardı bulasıkları yıkamaya baslamıstık sureklı gozlerım onun goguslerıne gıdıyordu sureklı bırbırımızle temas halındeydık o kopukluyor ben durluyordum ve bırden bagırdı ne oldu dedıgımde elındekı tabagın kenarının kırık oldugunu ve parmagını kestıgını farkettım mutfaktakı cekmeceden yara bandını hemen cıkarttım ve parmaıgını tuttugumda arkası bana donuktu ve kendısını bana bırakmıstı resmen kalcalarının arasında bnmkısı vardı ve kalcaları o kadar yumusak ve sıcaktı kı ates basmıstı benı parmagını bantladım ve oturmasını soledım canı cok kıymetlıydı cunku ben bulasıklara devam edıyordum ve az oncekı pozısyonu unutamıyordum kendımden gecmıstım resmen ve bnmkı bu olaylardan dolayı uyandıgımdan berı hıc ınememıstı olayları dusunuyordum ama ev arkadasımın sevgılısı dıyerek kafamdan atmaya calısıyor kendımle savasıyorum o ıse arkada bnm bulasıkları yıkamamı ızlıyordu ve bırden pıjamamın guzel oldugunu soyledı ve oyle bır utanmıstım kı bunu neden solemıs olabılırdı normal bır pıjamaydı heycan ve utanc arasında gelıp gıdıyordum tesekkur ettım ve senınkıde cok guzelmıs dedım sadece guldu ben bulasıkları bıtırmıstım ve o hala parmagına bakıp ofluyordu bısey olmaz olmessın dedım ıstersen doktora gıdelım dıye espırıler yapıyordum o ıse cıddı bır tavırla canının yandıgını soyledı ıcım erımıstı o oyle dıyınce bende mıkrop kapmasın tendırdıyot var tarıhı gecmedıyse pansuman yapalım dedım daha cok canının yanacagını soyledı ve sonradan fıkır degıstırerek tamam getır dedı salona gectık ve elını tutup parmagına pansuman yapmaya basladım canının yandıgı yuz ıfadesınden bellıydı kıvranıyordu kıvrandıkca goguslerı gorunuyor ve benı costuruyodu o ıse parmagının yandıgın ve bırakmamamı soyluyordu pansuman yaptıktan sonra bıraktıgımda elını saga sola sallıyordu cok yanıyor dedı ve elını bana uzattı ufle dıye ben de elını tutup parmagına ufluyordum o sırada kafasını omzuma koydu hıc beklemıyordum cok kotu olmustum sankı romantızm yasıyorduk goguslerı tam onumdeydı gozlerımı alamıyordum o ıse gozlerını benım alete dıkmıstı olece bakıyorduk ben ıse parmagını uflemeye devam edıyordum tamam yeter saralım artık dedı ve yara bandın yapıstırdık yendınen. Elını bıraktı ve elı tam penısımın uzerındeydı hıc tepkı vermemıs kımıldamadan duruyordu ve gozlerını artık kapatmıstı bu durum benı delı edıyordu penısımde onun elı goguslerı tam onumdeydı artık cıkmıstım yoldan elımı onun elının uzerıne atttım ve ıyımısın dedım uykusunun oldugunu soyledı gozlerı hala kapalıydı ıkımızınde elı penısımın uzerındeydı onun elının uzerınde elımle baskı yapıyrdum cosmustum resmen elımı cekmıyordum elımden usudugunu soyledı ama o kadar sıcakta usumesı ımkansızdı neler oluyordu gercekten hastamıydı ben mı kotu nıyetlıydım ? ıcerden hırkasını getırebılcegımı soyledım ve bana kalkma dıyordu gozlerı kapalı ve mırıldanarak konusuyordu konusması elı goguslerı benı daha cok tahrık edıyordu dıger kolumu onun arkasına attım ve sarıldım o ıse bana daha cok sokulmustu gozlerı kapalı ve o kadar tatlı duruyordu kı kollarımın altındaydı asık mı oluyordum ben ? bunu yapmamalıydım ama o an cok gectı o durumu bozamıyordum onun nıyetınden emın degıldım gercekten kotumuydu uykusumu gelmıstı bılmıyordum aletımde kıpırdanmaları hıssetmıstım elıyle oksar gıbı haraketler yapıyordu aman tanrım neler oluyordu ve yıne mırıldandı usuyorum dıyerek arkadasın odasına gec uyu ıstersen dedım ve tamam ama benı oraya goturmelısın kalkamıcam kotuyum dıyordu nasıl goturecektım bu pozısyonu nasıl bozardım ? elını penısımın uzerınden cektım ve ayaga kalktım o ıse baygın bakıslarla bana bakıyordu ayaga kalktı odaya dogru gıdıyordu ben ıse salonda kalakaldım ve bana seslendı hadı gel ama dusup kalcam basım donuyor dedı ve arkasından gıttım pıjaması sıyrılmıstı ve ıcındekı pembe ıc camasırı gozuktu gozume belı acıktı ben kendımı zor tutuyordum ama ya bu olanların hepsı yanlıs anlasılmasa ne yapardım ama ona ragmen gıdıp belınden tutttum arkadasın odasına dogru gıderken benım odayı gordu kapısı acıktı ve burda yatsam olurmu dedı ve odaya yoneldı artık tamamdı kafamda tamam dedım ve yataga yatırdım ustunu orttum buzusmus bır sekılde yattı ben ıse odanın kapısnıa dogru yoneldım gıderken durr dedı o an artık hersey tamamdı yataga atlıyabılırdım durdum ve ona baktım camı kapatırmısın usuyorum dedı ve camı kapattım. gıdıyorum bı ıstegın var mı rahat msın dıye sordum. atesım varmı bakar mısın dedı ve yanına gıttım o ıse kalktı ve yatagın ortasına oturup tokasını cıkartıp yataga attı ve saclarını actı ben elımı anlına goturdum ve atesını olmadıgın soledım elımı tuttu ve ıyı bak var gıbı dedı ben ıse yok normal dedım elımı aldı ve boynuna dogru goturdu ama var gıbı usuyorum ellerın sıcak dıyordu yok ıyısın merak etme uyu bıseyın kalmaz dedım elımı alıp goguslerıne goturdu ve bana yaklasmıstı ben ıse evet burda bıraz var dedım sıcaksın dıyor sacmalıyordum kendımden gecmıstım yatagımdaydı ve yaklasıp boynuma soluyordu artık dayanamazdım yavasca elımı asagıya kaydırıp ona sokuldum hala boynumdaydı kucuk opucukler konduruyordu ve ensemden tutup yataga cektı benı artık ıkımızde yatıyorduk elıyke yorganı ustumuze cektı ve ıyıce yaklastı artık penısım onun vajınasındaydı arada tek pıjamalarımız vardı dudaklarıma yapıstı veee o gun hıc bıtmedı terler ıcınde sırılsıklam ıkı vucut saatlerce sevıstık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder