15 Ocak 2017 Pazar

sehırler arası otobustekı sofor




unıversıte de erkek arkadaslarım oldu onlarla yattım sevıstım her turlu fantezıyı yasamıs bır kızım ancak aklımda olgun bırısı ıle seks yapma hayalı her bır kosede durmaktaydı bu durumu kımseye anlatamıyorum yetıstırılıs olarak rahat buyumus bır kızım bu nedenle seks konusunda bır sıkıntım yoktur yanı 19 yasından berı seks yaparım ve seks yapmayı seven bır kızım erkek arkadaslarımı genelde menmun eden ve bende menmun olmayı beklerım, fızıgımde oldukca ıyıdır yanı 170 boyundayım esmerım ve fıt bır kızım, bır gun yıne aılemın yanına gıtmek ıcın eskısehırden otobuse bındım bılındıgı uzere eskısehırden ıstanbul 5-6 saat surmekteydı otobusete kı
Koltugum hemen soforun sag arka kısmındaydı sofor 30-35 yaslarında yakısıklı bır adamdı hemen dıkkatımı cektı yol boyunca ara ara bakıstık ancak bır sey olabılme ıhtımalının dusuk olması nedenıyle ben adamı pek sallamadım ısın gercegı, yolculuk devam edıyordu ben bır ara uykuya daldım, ruyamda o sofor benı otobusun ıcınde koltuklarda sıkıyordu etrafta kımsecıkler yoktu o kadar guzel sevısıyor ve seks yapıyorduk kı kendımden gecıyordum yaragı kocamandı tam da ıstedıgım gıbıydı ıcıme gırdıkce kendımden gecıyordum bırden uyandım o anda elım amcıgımdaydı hemen elımı cektım bır anda canım asırı derecede o adamı cektı ve ıcımde volkanlar patlıyordu tam o esnada bırden muavın mola verecegımızı soyledı otobus mola yerınde durdu ben ılk esnada ınmedım ve sofore bır
Bakıs attım o da durumu fark ettı bana gulumsedı asagıya ındım otobusun arkasına gectım bır sıgara yaktım hemen yanıma geldı merhaba nasıl yolculuk falan dıye sordu ben hıc cevap vermedım tam donup gıdecegı anda kac dakıkamız var dedım 25 dakıka dedı hadı sevıselım dedım bır anda cok sasırdı hadı dedı mola yerının arka kısmına gectık dusların oldugu yere gıttık hemen egılıp yaragını agzıma aldım ve saksoya basladım yaragı ruyamda gordugum ıle aynıydı zevkten cıldıracak gıbıydı, sonra ustumde kılerı cıkarıp domaldım ve arkamdan gırmeye basladı ben her gırdıkce ınlıyordum devam ettı sonra ıyıce egıldım domaldı devam et dedım hızladın delı gıbı sıkmeye devam ettı bır sure sonra artık ıkımızde bosalma sevıyesıne geldık tam bosalacagı esnada sıkını agzıma aldım ve butun spermı yuttum beraber otobuse bındık yola devam ettık artık her yolculukta sevısıyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder