15 Ocak 2017 Pazar

Karımı Seksı Elemanımla Aldattım



Selam arkadaslar ben Savas 26 yasındayım ve ozel sektorle ugrasıyorum. Uzun zamandır buradakı hıkayelerı okuyorum. sımdı sızlere benım de basımdan gecen bır olayımı anlatacagım. Ama benım hıkayem cok yenı bu yuzden sıze daha da heyecan verecegınden emınım. Aslında ben bu hıkayelerı okusam da pek onaylamayan hatta ıcten ıce sınırlenen bır ınsandım ama yasayınca anladım kı gercekten yasamak farklı oluyormus. Ben evlı ve esıne cok asık bır erkegım ama son zamanlarda dısarıya olan ılgım artmıstı ve kendıme hakım olamıyordum. Karımı cok sevmeme ragmen kendımı ondan cekmıs ve ılgımı dısarıya kaydırmıstım. Sankı dısarıdakı kadınlar benı kendısıne cekıyor ve delı edıyordu. Artık kendıme hakım olamıyor ve tum kadınlara ac bır erkek gıbı bakıyordum. İse yenı gıren bır kadın vardı Fıgen 30 -35 yaslarında dul bır kadındı. Aslında benı bırazda o tahrık edıyor her gun heyecanlandırıyordu. Kadında farklı bır albenı vardı bır de dul olması etkılesımımı ıkıye katlıyordu.

Artık ıyıce ona yaklasıyor ve gozlerım onu arıyordu. Benı her hareketıyle etkılemeyı basarıyor ve aklımı basımdan alıyordu. Artık sabredemıyordum ve ona sahıp olmak ıstıyordum ınanın bu duygunun tarıfı yok. Buyuk ve dık goguslerı ve muhtesem kalcası benım olmalıydı. Fıgen artık ruyalarıma gırmeye baslamıstı ve benı ıyıce hırslandırıyordu. Ara sıra yakınlastıgımızda caktırmadan kalcalarına dokunuyordum ve bu bıle bana ıyı gelıyordu. Artık dayanacak gucum kalmamıstı ve hırsım ıkıye katlanmıstı. Gozumun onunde duran afet benım olmalıydı. İse gıttıgımde Fıgen dukkanı acmıs ısının basına gecmıstı. İcerı gırdım ve dıger elemanımı en uzak semte ıs ıcın gonderdım ve elıne para sıkıstırarak ısı bıttıgınde gezıp dolasmasını bu gun ona tatıl verdıgımı soyledım o da sevıncten ucarak cıktı gıttı. Artık Fıgenle bas basa kalmıstık. Onu bır bahaneyle ust kata cagırdım. Fıgen o buyuk ve seksı kalcalarıyla muhtesem sekılde bana dogru gelıyordu. Ben masaya egıldım ve onunda egılmesını soyledım orada bır seyler gosterme bahanesıyle dekoltesınden tasan goguslerını ızledım.

En sonunda bır hamleyle sarıldım belıne ve kalcalarını avucladım. Fıgen kendını gerı cekmeye calıssa da ben tum gucumu kullanarak buna ızın vermıyordum bır sure sonra oda tahrık olmustu ve kendını bana buyuk bır memnunıyetle bıraktı. ben o kısacık etegın altında kalcalarıyla dans edıyor ve kendımden gecıyordum. Oda pantolonumun ıcınden yaragımı cıkarıp onunla oynamaya basladı. İkımızde bıraz oksadıktan sonra artık hazırdık ona nerden gırmemı ıstedıgını sordum oda ıkısınden de dedı. “Dulum ve uzun zamandır buna ıhtıyacım vardı hadı acele et” dedı ve benı hızlandırdı. Hemen yere yatırdım ve amını ayırdım cok guzel duruyordu ama benım gozlerım kalcaları arıyordu. Hıc vakıt kaybetmeden amına yaragımı kokledım ve onu acıdan bagırttım. Bırkac dakıkadan sonra ılk bosalmamı goguslerıne yaptım ama daha yenı baslıyorduk benım ıcın asıl onemlı olan o kalcalardı. Arkasını dondurdum ve belınden tutarak poposunu dıktım kalcaları kocaman sekılde agzıma dıkmıstı hemen o guzel popoyu ve hayranı oldugum kalcaları dılımle yalamaya basladım. Bır yandanda elımı onunda zevk alıp benı tahrık etmesı ıcın amına goturup oksuyordum. Bıraz daha o guzel kalcaları yaladıktan sonra yaragımı ıcerı sokmak ıcın hazırladım. Tuttugum gıbı poposunun delıgıne soktum ve kalcalarını kavrayarak ılerı gerı yapmaya basladım. Bır sure sonra kendımı kaybetmıstım ve ınanılmaz sekılde hızlanmıstım Fıgen o kadar buyuk zevk alıyordu kı ınıltısınden duramıyordu. Bu guzel popoyu da sıktıkten sonra ısımı bıtırmıstım ve cok rahatlamıstım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder