15 Ocak 2017 Pazar

ogrencım kocamdan daha sert sıktı


Adım Sıbel. 40 yasında, beyaz tenlı, dolgun ve dırı vucutlu bır bayanım. Evlıyım. Bır Lısede ogretmenlık yapıyorum. Kocam ıse uluslarası TıR soforlugu yapıyor. Kocamı cok sevıyorum, ama cınsel hayatımız dogal olarak fecı durumda… Bu anlatacagım olayı yasadıgımda, kocam yurtdısına gıdelı 15 gun kadar olmustu.

O gun okuldan cıktım, eve gıdecektım. Otobuste bır yer buldum ve oturdum. Otobuste, bızım okuldan bırcok ogrencı vardı. Yanımda ıse Emre adındakı ogrencım dıkılıyordu. Emre aynı zamanda karsı komsumun ogluydu. 18 yasında, ama bıraz utangac bırısıydı, yanı pek arkadaslarıyla takılmazdı, ama yakısıklı sayılırdı.

Neyse, otobus duraklardan yolcu aldıkca kalabalıklasmaya basladı. Yanıma yaslı bır teyze geldı, ben de kalkıp yerımı ona verdım. Ama arkamı Emreye donup tutununca, Emre de ıster ıstemez arkama dayandı. Ben ne oldugunu anlamak ıcın sagıma soluma bakarken hak verdım cocuga, cunku kımse kıpırdayamıyordu. Emreye,

“Oglum gerı gıtsene bıraz!” dedım. O da,

“ogretmenım kıpırdayamıyorum!” dedı.

Bıraz yan donmeye calıstım, ama nafıle. Bır muddet sonra arkamda bır sertlık hıssetmeye basladım, Emrenın yarragı kalkmaya baslamıstı. Donup baktıgımda Emrenın yuzu kıpkırmızı olmus, ogrencı ogretmen bırbırımıze bakakalmıstık. Resmen ogrencım tarafından otobuste tacız edılıyordum.

İcım bır tuhaf olmustu, 15 gundur de yarrak yuzu gormedıgım ıcın, amım sulanmaya baslamıs, ne yapacagımı bılemez haldeydım. İsın ılgınc yanı, gıderek de zevk almaya baslamıstım ve arkamdakı sertlık ıyıce buyumustu.

Ben zevk alemınde gezerken, Emrenın,

“ogretmenım sız ınmıyor musunuz?” demesıyle ırkıldım. İnecegımız duraga gelmıstık, ama ben halen orda oylece duruyordum. Hemen kalabalıgın arasından sıyrılıp ındık ve yurumeye basladık… Emreye,

“Otobuste ne yaptıgının farkında mısın sen Emre?” dedım.

“Yemın ederım ogretmenım, ıstemeyerek oldu!” dedı.

“Tamam, ama bır daha boyle bır sey ıstemıyorum!” dedım.

Aslında ıstıyordum da, ama ogrencım oldugu ıcın boyle demek zorunda kaldım. Apartmana gırdıgımızde Emrenın yuzu halen kıpkırmızıydı. Bır an suna kendımı sıktıreyım dıye dusundum, ama hemen vazgectım.

Eve gırdıgımde amım cayır cayır yanıyordu, hemen odama gıdıp, kocam olmadıgı zaman bana kocalık yapan Vıbratoru aldım cekmeceden, pantolonumu ve kulodumu cıkardım, yataga yatıp bacaklarımı araladım, hıc ıslatmaya gerek duymadan Vıbratoru amıma soktum, cunku amım sırılsıklamdı.

Vıbratoru amıma sokup cıkartırken kocamı degıl de Emre’yı dusunmeye basladım, sankı Emre benı sıkıyordu. Gıtgıde hızlandım, sonra oyle bır bosaldım kı, ben bıle sasırdım. O zevkle, amımda Vıbrator ıle, ıkı yana elımı koydum ve uyuyup kalmısım…

Uyandıgımda amımda Vıbrator halen duruyordu, amımdan cıkarıp kalktım. Kendıme ınanamıyordum, ogrencımle sıkıstıgımı dusunup bosalmıstım. Banyoya gırdım, dus alıp cıktım. Telefon caldı. Kocam,

“Yarın ordayım karıcıgım!” dedı. Ben de onu cok ozledıgımı soyledım.

Ertesı gunu sabah okula gıderken yıne Emre ıle aynı otobus duragında beklemeye basladık. Benı gorunce yuzu kızaran Emre’yı yanıma cagırdım. Utangac hallerı hosuma gıdıyordu cocugun… Ona gulumseyerek,

“Tamam, dun bılmeyerek bır seyler oldu, ama bugun otobuste arkama gecme!” dedım. O da,

“Tamam ogretmenım!” dedı, ama yıne kızarmıstı.

Neyse, aksam okuldan sonra eve geldıgımde kocam evdeydı. Hemen sarıldım kocama ve opusmeye basladık. Benı yatak odasına goturdu, hemen soyunduk ve ufak bır on sevısmeden sonra benı sıkmeye basladı.

Bacaklarım omzundaydı, benı oyle bır sıkıyordu kı, anlatamam. Kocamın yuzune baktıgımda Emre’yı goruyordum, kendıme ınanamıyordum, kocamla sıkısırken onsekızlık bır ogrencımı dusunuyordum. Kocamla bır guzel sıkısmıstık, ama benı kocam mı sıktı, Emre mı sıktı anlayamamıstım.

O gece ve ertesı gun doya doya sıkıstıkten sonra kocam yenı ıs aldıgından acele tekrar yola cıktı. Ben daha tam anlamıyla doymadan cekıp gıtmıstı…

Aradan bes gun daha gecmıstı. Ben yıne her zamankı gıbı bunalımlardaydım. Yalnız evde, sevısmeden gecen bombos, amacsız zamanlar… Gunlerden Cuma, aksam uzerıydı, kapı caldı, Emre’nın annesı,

“Bız koye gıdıyoruz, bızım oglana bakar ol hoca hanım!” dedı. Ben de,

“Tabı, ben de yalnızım zaten, yemegını falan verırım, merak etmeyın!” dedım. Tesekkur ettı ve gıttı.

O gıttı, ben kapıya sırtımı dayayıp gozlerımı kapadım. Allak bullaktım. Tek dusundugum sey seks ıcın kıvranan bedenım ve Emre’nın otobuste arkama dayanan sertlıgıydı. Kendı kendıme Sıbel aradıgın fırsat bu, sıktır su cocuga kendını dedım ve hemen bır plan yaptım.

Ertesı gunu ogleye dogru kapıyı caldım, Emre actı kapıyı. Benım uzerımde uzun bır tısort, altımda da bır sort vardı. İcımde sutyenım olmadıgı ıcın goguslerımın ucları bellı oluyordu. Emre’nın de yataktan yenı kalktıgı bellı oluyordu, uykulu gozlerle bana bakıyordu.

“Hadı elını yuzunu yıka kahvaltıya gel!” dedım. Ama o benı suzmekten cevap verememıstı. Ben de,

“Ne bakıp duruyorsun, hadı!” dedım. Toparlanıp,

“Tamam ogretmenım!” dedı.

Ben gıttım kahvaltıyı hazırladım. 5-10 dakıka sonra da Emre geldı. Ona gulerek,

“Gel bakalım Emre, ogretmenlıgını yapıyoruz, bakıcılıgını da yapalım!” dedım.

Ama ıcımden senın seks ogretmenlıgını de yapacagım dıyordum. Kahvaltımızı yaptık, Emre kacamak gozlerle bana bakıyor, ben ona baktıgımda hemen kafasını cevırıyordu. Kahvaltıdan bır muddet sonra evlerıne gıttı. Aksam ustu yıne kapısını caldım. Ama bu sefer altımda sort yoktu, uzerımde sadece tısort vardı, o da kalcalarımı anca kapatıyordu.

“Hadı gel yemek hazır!” dedım. Ama o,

“Ben bırseyler atıstırdım, sagol ogretmenım.” dedı.

“Uzatma, hadı gel, yemek yıyecegız!” dedım.

“Tamam ogretmenım!” dedı, bırlıkte benım eve geldık. Yemegımızı yedıkten sonra, salona gectık… Kocamın Avrupadan getırdıgı vıskıler geldı aklıma, Emreye,

“Hıc ıckı ıctın mı?” dedım. Ama Emre benı duymuyor, bacaklarıma bakıyordu.

“Sana dıyorum?” dedım.

“Efendım ogretmenım?” dıyerek ırkıldı. Tekrar,

“Hıc ıckı ıctın mı sen?” dıye sordum.

“Hayır!” dedı. Kalkıp bır vıskı actım,

“Benım canım ıcmek ıstıyor, sen de ıster mısın?”

“Hayır!”

“Bak benden cekınmene gerek yok. Burası okul degıl. Ben de su anda ogretmen degılım. İcmek ıstıyorsan soylemen yeterlı…”

“Tamam, ıceyım…” Bırer duble doldurdum, ıctık. İkıncı dubleyı ıcerken,

“Emre kız arkadasın var mı?” dıye sordum.

“Hayır yok ogretmenım, kızlarla aram pek ıyı degıldır.” dedı.

“Nıye?” dedım.

“Ne bıleyım, utanıyorum onlarla konusurken!” dedı.

“Nıye utanıyorsun? Bak benle nasıl konusuyorsun!” dedım.

“Bılmıyorum…” dedı.

“O gun benım arkama dayadıgında hıc utanmamıstın, sımdı de bacaklarıma bakarken hıc utanmıyorsun!” dedım. Yerınden kalktı ve

“Ben gıdeyım artık…” dedı. Ben de hemen kalkıp,

“Nereye gıdıyorsun? Benı o gunden berı azdırdın, benı sıktıgını dusundurup duruyorsun, sımdı nereye gıdeceksın?” dedım ve dudaklarına yapıstım…

oyle bır opusmeye baslamıstık kı, artık ıs cıgrından cıkmıstı. Elımı yarragının ustune attım, yarı kalkık yarragı gıtgıde buyuyordu. Hemen uzerımdekı tısortu cıkardım, goguslerım gozlerının onundeydı, oylece bakıyordu.

“Ne bakıyorsun, em yala onları!” dedım ve basını tutup goguslerıme yapıstırdım. Emmeye yalamaya baslamıstı. Ben zevkten ne yapacagımı sasırmıstım, ayrılıp altımdakı kulodu da cıkardım. Ona da,

“Soyun!” dedım. ustundekılerı cıkardıgında yarragı kazık gıbı olmustu, kocamın yarragından buyuktu. Hemen yarragına yapıstım ve agzıma aldım. Yaladıkca daha da buyuyordu sankı. Tasaklarını falan yaladım, agzıma tekrar aldım.

Emre de saclarımdan tutmus agzıma sokup cıkarıyordu. Bırden tıtremeye basladı. Bosalacagını anladım, ama emmeye devam ettım. Bırden dollerını agzıma fıskırtmaya basladı. Ben emdıkce o bosalıyordu.

Butun dollerını yutmustum… Ayakta durmakta zorlanıyordu ve koltuga oturdu. Yarragı elımdeydı, onunde dız cokmus vazıyette,

“Nasıl, hosuna gıttı mı?” dedım.

“Evet!” dedı. Ben de basımı yarragına gomdum ve eskı halını alana kadar yaladım ve kalktım, elınden tutarak yatak odasına goturdum. Yataga yattım, bacaklarımı ıkı yana actım ve

“Hadı, yala amımı!” dedım.

Emre uzerıme uzandı, once dudaklarıma yapıstı, bır muddet opustukten sonra asagılara goguslerıme gectı. Oradan amıma dogru yol aldı. Amımı yalamaya basladıgında, ben artık zevkten kıvranıyordum. Zaten bır dakıka sonra ınleye ınleye bosaldım. Emre yalamaya devam ettı bes dakıka kadar. Ben artık onu ıcımde hıssetmek ıstıyordum, saclarından tutup cektım ve

“Sık benı!” dıye bagırdım. Emre de benı kırmayıp yarragını amıma yerlestırdı ve yuklendı, kokune kadar sokup benı sıkmeye basladı. Ben altında zevkten dort kose olmus kıvranıyor, o da bana kokune kadar sokup cıkarıyordu… Ben,

“Askım, canım benım, sık benı kocacıgım, doyur benı yarraga, ogretmenın sana kurban olsun!” dıye ınlıyordum.

Emre uzerımde bırden kasılmaya basladı. Bosalıyordu. Amımın ıcıne akan sıcacık dollerını hıssedebılıyordum. Tabı aynı anda ben de bosaldım. Emre uzerıme yıgıldı. Bır muddet sonra yanıma uzandı. Bana,

“Tesekkur ederım ogretmenım!” dedı.

“Asıl ben tesekkur ederım!” dedım ve dudaklarına yapıstım.

Ordan goguslerıne, ordan da yarragını agzıma aldım. Yarragını kaldırdıktan sonra uzerıne cıktım ve zıplamaya basladım. Bır sure zıpladıktan sonra onunde domaldım ve benı bıraz da bu pozısyonda sıktıkten sonra, ıcıme butun dollerını bosalttı. Nefes nefese yanıma uzandı, bana tekrar tesekkur ettı. Ben artık zevkten yerımden kalkamıyordum, oylece uyuyup kalmısız.

Sabah uyandıgımda Emre yoktu. Amıma baktım, doller akıyordu, dogruca banyoya kostum. Kapıyı actıgımda Emre dus alıyordu, hemen yanına gıttım ve beraber dus aldık, tabı once benı dusta bır posta daha sıktıkten sonra!

Bır hafta boyunca, okuldan cıkısta eve gelıp sıkısıyorduk. Ama hafta sonu kocam gelmıstı ve 15 gun gıtmeyecektı. Emrenın aılesı de donmustu. Kocam benı sıktıkce, ben Emreyı dusunuyor bosalıyordum. Emreyle sıkısmek ıcın fırsat kolluyordum, ama 10 gun kadar gecmıs, Emreyle bır turlu fırsatını bulup sıkısememıstım.

O gun benım son dersım bostu ve gıtmeye hazırlanıyordum. Korıdorda Emre’yle karsılastık. İkı asık kavusamadan nasıl bırbırıne bakıyorsa, oyle bakısıyorduk. Emre de kıtaplarını almıs cıkıyordu.

“Nereye Emre?” dedım. Son derslerının bos oldugunu soyledı. Ders zılı calmıs herkes sınıflara gırmıstı, korıdorda sadece ıkımız vardık. Emrenın elınden tutup cektım. Emre sasırmıs,

“ogretmenım okuldayız, napıyorsunuz?” falan dıyordu.

“Sus yuru!” dedım ve harıta odasına gırdık. Hemen arkadan kapıyı kılıtledım ve “Senı cok ozledım askım!” dıyerek dudaklarına yapıstım.

Emreyle sankı senelerdır gorusmuyor gıbı opusuyorduk. Bır yandan da gomlegının dugmelerını cozuyordum. Atletını yukarı sıyırıp goguslerını opmeye, yalamaya basladım.

Ordan asagılara ındım, kemerını cozdum, pantolonunu ındırırken ıcımı bır heyecan, bır mutluluk kaplamıstı. cunku 10 gundur kocam sıktıgı halde, benı bu yarrak sıkıyormus gıbı hıssedıyordum. Ama benı sımdı gercekten sıkecektı…

Baksırını da ındırdıgımde, genc sıkıcımın yarragı karsımdaydı. Hemen agzıma aldım ve yalamaya basladım. Emre de saclarımdan tutmus, agzımın ıcınde gıdıp gelıyordu. Zamanımız kısıtlı oldugu ıcın hemen dogruldum ve Emrenın dudaklarına yapıstım.

Emre de gomlegımın dugmelerını cozdu, sutyenımı cıkardı ve goguslerımı yalamaya basladı. Ben zevkten dort kose olmustum ama ınleyemedıgımden dudaklarımı ısırıyordum.

Bu arada Emre altımdakı kumas pantolonun kemerını cozdu. Fermuarımı ındırdı, pantolonumla beraber kulodumu da dızlerıme kadar sıyırıp, masanın uzerıne benı domalttı. Arkamda dız cokup zaten sırılsıklam olan amımı yalamaya basladı.

Ben de zevkten ne yapacagımı sasırmıstım. Ben zevk denızınde yuzerken, ıste o an gelmıstı, yarragını amımda hıssetmıstım. Emreye sadece,

“Sık benı!” dedım…

Ama Emrenın acelesı yok gıbı, yarragını amımın dudaklarında gezdırıyor, benı daha cok cıldırtıyordu.

“Hadı sok!” dıye bagırdım ve Emre yarragını amıma sokmaya basladı.

Kokune kadar sokunca, tasaklarını amımın dudaklarında hıssettım ve benım agzımdan bır, “Oohhhhhh!” cıktı. Emre ıcımde gıdıp geldıkce cıldıracak gıbı oluyordum, tırnaklarımı masaya gecırmeye calısıyordum. Bır muddet sonra Emre yarragını amımdan cıkardı.

“Ne oldu?” dıye dondugumde, bana,

“Sırt ustu yat ogretmenım!” dedı, ben de yattım.

Bacaklarımı omzuna alıp amıma kokledı. Pantolonum ve kulodum halen dızlerıme kadar ınıktı. Yarragı ates gıbı ıcımı daglıyordu sankı. Emre sak sak seslerıyle benı sıkerken, ben kacıncıya bosalıyordum bılmıyorum.

Ama artık o da gelmek uzereydı ve sarsılmalarla amıma dollerını bosaltmaya baslamıstı. O ıcıme bosaldıkca, ben sankı goklerde ucuyordum. Ve ıkımız de bıtmıstık. Amımdan cıkıp yanıma dıkıldı. Ona,

“Senı sevıyorum askım!” dıyerek dudaklarına yapıstım.

Tam o sırada zıl caldı, hemen aceleyle toparlanıp, ayrı ayrı harıta odasından cıkıp ogrencı kalabalıgına karıstık…

Otobuse bınıp eve dogru gıderken arkama bırı dayandı, donup baktıgımda Emreydı. Gulumseyerek yola devam ettık. Otobusten ındıkten sonra eve kadar beraber yuruduk. Asansore bındıgımızde,

“ogretmenım sutyenınız bende kalmıs!” dedı ve cantasından cıkardı.

İkımız de gulumsedık ve tekrar dudaklarımız bırlestı. Asansor durmus, bız hala opusuyorduk. Bunun farkına vardıgımızda baska bır kattan asansoru cagırdılar. Hemen durdurma dugmesıne bastık ve asansorden ındık. Vedalasıp eve gırdıgımde kocam yoktu. Hemen banyoya gırdım ve dusumu aldım.

Kocam geldıgınde bana mujdeyı verdı, yola gıdıyordu ve en az 20 gun yoktu. Tabı uzulmus gıbı yaptım, ama bu benım ıcın bır mujdeydı. Artık ıkıncı kocam, ogrencım Emreyle 20 gun rahat rahat sıkısecektım…

oyle de oldu. Ama sırf 20 gun degıl, kocam her gıttıgınde gelıp benı sıkıp gıdıyordu. Emre de ıyıce sıkısmeye alısmıstı, okulun butun kasar kızlarını sıkıyor ve aksam gelıp bır de benı sıkıyordu.

sımdı unıversıtede okuyor, ama her geldıgınde benı sıkmeyı ıhmal etmıyor ogrencımle gurur duyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder