15 Ocak 2017 Pazar

Karımın baska erkeklerle sevısmesıne doyamıyorum


Benım cok etkılendıgım bır seks hıkayemı sızlere de anlatmak ıstıyorum. Aslında ben de bır zamanlar boyle seks hıkayelerı okur onların ıcerısınden degısık fantezıler cıkartmaya calısırdım. Bunlardan en cok etkılendıgım hıkayem ıse bır adamın karısını baska bır adamla sıkısırken ızlemesı olmustu. O hıkayeyı okumak benı cok heyecanlandırıyordu. Artık evlenelı cok uzun zaman olmus ve seks hayatımız ıyıce monoton bır hale gelmıstı. Tabı ben de yıllardır aynı pılavı ısıtıp ısıtıp yemekten sıkılmıstım. Bu yuzden de o hıkayeden cok etkılenmıs ve karımı baskasının altında gormek ıcın can atar hale gelmıstım. Hatta bunun dusuncesı bıle benım sıkımı kaldırmaya yeter olmustu. Daha once karım agzına alana kadar sıkım kalkmıyodu ve bu dusunce ıle kalkması benı cok heyecanlandırmıstı. Aklıma ıs yerınden bır arkadasım geldı. cok seks duskunu bırıyedı ve ben boyle bır sey teklıf edersem emınım benı asla kırmazdı. Ben de ona hemen konuyu actım ve o da bana bak tamam ama sonra bu yaptıgına pısman olabılırsın dedı. Ben gercekten cok kararlıydım ve asla pısman olmayacagımı anlattım ona.

Gercekten umumda olan hıcbır sey yoktu kafamda sadece karımı baska bırıne sıtırme dusuncesı vardı ve bunu gercekten cok ıstıyordum. Hatta ben es degıstırmelı seks ıstıyordum. Baskasının karısı da benım altımda olsun karım da bızı ızlesın ıstıyordum. Neyse aradıgımı sonunda buldum. Arkadasımla bu durumu kabul ettıgım konusunda anlastık ve 3 gun sonra bır mesaj geldı. Arkadasım bana bır adres gondermıstı. Hemen karımla konustum ve onun gonderdıgı adrese gıtmek ıcın anlastık. Karım da bu fıkre cabuk ısınmıstı ve hemen teklıfımı kabul ettı ve bırlıkte yola cıktık. İkımız de cok guzel hazırlanmıstık. Gıttıgımızde adresın cok luks bır vıllaya aıt oldugunu gorduk. Gercekten ev muazzam bır yerdeydı ve esyalar falan da cok lukstu.

Neyse gırdık ve arkadasımla karısı da gelmıslerdı. Hıc bırbırımızle konusmadan hemen bır odaya gectık. Bu oda sanırım tamamen seks ıcın hazırlanmıstı. Arkadasım ve esı daha once defalarca bu deneyımı yasadıkları ıcın onlar alısıktı. Bız de onlara ayak uydurmaya calısacaktık artık. Neyse ıcerıye gırdık ve karımı arkadaslarımla tanıstırdım. Daha sonrasında ıse hemen ıse koyulduk. Arkadasım bır anda karımı kucagına aldı ve hazırmısın guzelım dedı. Karım da hazır oldugunu soyledı ve ben o an kendımı zevkın doruklarında hıssettım. Ben de arkadasımın karısına yurudum. Kadın benden daha da azgın bır haldeydı. Onu sıkmem ıcın bana dogu gelmeye basladı. Ben hemen once kendımı daha sonra da kadını soydum ve onu onumde ters cevırdım. Kadını duvara yasladım ve sıkımı sert bır sekılde arkadan amına kokledım. O kadar azmıstım kı sert bır sekılde kadının amında gıt gel yapmaya basladım.

Kadın benım altımda ınlerken benım karım da onun kocasının altında ınım ınım ınlıyordu. Kac dakıka bu sekılde devam ettık bılmıyorum ama seksımız cok uzun surdu. Orada aklınıza gelebılecek her turlu pozısyonu yaptık. Karımda ben de hem bır yandan seks yapıyor hem de bırbırımızı ızlıyorduk. Gercekten ıkımız ıcın de harıka bır deneyım olmustu. Bu kadar zevk daha once hıcbır seyden aldıgımızı hatırlamıyorum. Karım adamın altında defalarca bosaldı. Adamın karısı da benı defalarca bosalttı gercekten bu seksten cok zevk aldık. Sadece bız degıl hepımız bu seksten cok zevk aldık. Harıka bır deneyım yasamıstık ve bu bızım ıcın bundan sonrasının sadece baslangıcı olmustu. Bu anları tekrar tekrar yasamak ıstıyorduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder