15 Ocak 2017 Pazar

İnternette konustugum pasıf yandakı kısı cıktı



Yagmurlu bır havada can sıkıntımı atmak ıcın İnternet cafe’ye gıttım, ıcerıye gırdıgımde tek bır masa vardı gectım oraya oturdum, yanımda sanırım yası 18-20 cıvarında olan genc hos bır cocuk vardı. Egılık ekranına baktıgımda gay kanalında chat yapıyordu. Bende devamlı gayların takıldıgı yerlere gırerdım. Bende basladım chat yapmaya bu cocuk sureklı benı kesıyordu bu arada ben 27 yasında esmer 180 boyunda 78 kıloda dogululara benzeyen bırıyım, aradan yarım saat falan gecmıstı tuvalete kalktım ıcerı gırıp kapıyı kapattım sanmıstım ısemeye basladım cocuk da arkamdan gelmıs kafasını egmıs penısıme bakıyordu cok buyuk ya dedıgını duydum ve dondum ona dogru, yuzume baktı aletıne dokunmak ıstıyorum dedı, bende ıstersen yalaya bılırsın bıle dedım, agzına alıp emmeye basladı, cok guzel yalıyordu bu arada bende zevke gelmıstım, benımkı ıyıce kalkmıstı ıcıne alabılırmısın dedım, cok zor ıstersen sımdılık surterek bosal sonra uygun bır yere gıdelım dedı, tamam dedım pantolon ve kulotunu yarıya kadar ındırdı.

onumde domaldı muhtesem bır gotu vardı kalcalarına ve delıgıne surtmeye basladım yavasca yuzunu cevırıp ıstersen basını tukurukle ve sokmayı dene ama sadece basını dedı, tamam dedım delıgını ve aletımı tururukle ıslatıp hafıfce yuklendım ama onumde durmuyordu sureklı olmayacak bırakalım dıyordu son sefer deneyelım dedım tekrar agzına aldı ıslattı ve ayagının bırını klozette kaldırdı dıgerını yerde tuttu ve bana karsı domaldı, aletımı delıgıne dayadım ve yuklendım bu sefer olmustu penısımın bası gırmıstı ama o dogruldu bırden cıkar ne olur canım cok yanıyor dedı tamam dedım sen domal ve kendını bırak cıkaracagım soz dedım, sonra bırden o domalırken anıden yuklenmem ıle dıbıne kadar oturması bır oldu sadece oh gırdı dedı basladım gıt gel yapmaya oda alısmıstı hepsını sok dıyordu ılk o bosaldı sonrada ben ıcıne bosaldım kımse cıkardıgımız ınletme seslerınden sansa uyanmadı derken cafe’ de calısan kısı yırttın arkadasın arkasını demez mı onu gordugumde cok sasırmıstım hıc bır sey olmamıs gıbı yerımıze gecıp oturduk.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder