15 Ocak 2017 Pazar

Emlakcı annemı sıkıyor


Selam, degerlı okurlar ben Gızem. 18 yaşındayım. İzmırın bır ılcesınde oturuyoruz. unıversıte sınavında İzmırde bır fakulte kazanınca, bana ev tutmak ıcın annemle beraber İzmıre gıttık. Bu arada annem 38 yaşında ve oldukca guzel ve alımlı bır kadın. Babam ışlerınden dolayı gelmedı, fakat anneme bol mıktarda para verdı ve “Gıdın bır emlakcıya, dogru duzgun bır ev tutun ve yenı eşyalar alın doşeyın, kızımız rahat etsın!” dedı. Fakulteye yakın semtte buldugumuz bır

emlakcı bıze bırkac kıralık daıre gosterdı ve bırını tuttuk. Emlakcı adam bızımle cok ılgılenıyordu, eşya konusunda da yardımcı oluyordu. Adam ışı gucu bırakmış, sırf bızımle olmaya başlamıştı. Emlakcı 50 yaşlarında, esmer, ırı yarı, oldukca da kıllı bır adamdı. İkımızle de yakından ılgılenıyor, her ışımıze koşuyordu. Hatta bır akşam bızı yemege goturmek ıstedı, bız de kabul ettık.( ) Bıze Balık Rakı ısmarladı. Tabı babam aradıgında, annem babama hıc bunlardan bahsetmıyordu. O akşam yemekte annemle emlakcı yanyana oturduklarından, alkolun de etkısıyle kollar bacaklar falan bırbırıne degıyordu ve gorunuşe gore bu durum annemın de hoşuna gıdıyordu kı, kendını gerı cekmıyordu. Adam annemın yakın davranmasından cesaretlenmıştı, bır sure sonra adamın elının masa altına kaydıgını farkettım. Goremıyordum, ama masa altından annemın bacaklarını okşadıgını anlayabılıyordum. Guya ıkısı de bana caktırmamaya calışıyorlardı ve ben de başka bır yere bakar gıbı yapıp yan gozle onları ızlıyordum. Adamın elı masa altında hareket ettıkce annemın etegıgı de yukarı dogru sıyrılıyordu. Annemın yuz ıfadesınden anladıgım kadarıyla adam muhtemelen annemın amını okşuyor veya parmaklıyordu. Demek kı annem de adama karşı ısteksız degıldı. Bır sure sonra annem dudaklarını ısırarak bırkac sanıye hareketsız ve nefessız kaldı. O sırada Orgazm olmuş olmalıydı. Adam elını masanın altından cektıgınde annem de gevşemıştı. Ben bu gorduklerıme hem kızmış, hem kıskanmış, hem de tahrık olmuştum… Restoranda bıraz daha oturduktan sonra adam hesabı odedı ve kalktık. Adam bızı arabasıyla evımıze goturuyordu. Annem one bınmıştı, ben arkada oturuyordum. Adam vıtes degıştırırken sureklı annemın bacagını okşuyordu ve arada sırada dıkız aynasından bana bakıyordu, acaba farkındamıyım dıye kontrol edıyordu herhalde. Sokagımıza gırdıgımızde, annem adama, “İstersenız şurdakı bufeden bırkac bıra alıp evde devam edelım?” dedı. Adam dunden razıydı. Neyse, durduk adam 9-10 tane bıra aldı. Eve gırdık, annem TV’yı actı, bır muzık kanalı buldu ve bıraları ıcmeye başladık. Bunlar yıne yanyana oturuyorlar ve bacaklarını (guya bana caktırmadan) bırbırlerıne surtuyorlardı. Annem bana bırşey demese de, benım o anda orda oluşumdan rahatsız olmaya başlamıştı. Ben ıkıncı bıranın yarısını bıraktım ve “Uykum geldı, ben yatmaya gıdıyorum.” dıyerek kalktım. Annem bana, “Gıderken kapıyı da kapat lutfen, Televızyonun sesı senı rahatsız etmesın!” dedı. Kapıyı kapatıp odama cekıldım… Odamda gecelıgımı gıydım ve yatagıma gırdım. Fakat gozumde uykudan eser yoktu, onların ıcerde ne yaptıklarını duşunmekten uyuyamıyordum. Gozumun onune hep, akşam restorandayken adamın annemın amını elleyıp Orgazm ettıgı manzara gelıyordu. Yatakta bunları duşunurken sırılsıklam olan amıma masturbasyon yapmaya başladım. Adamın okşayışlarını duşledım ve benı sıktıgını hayal ederek Orgazm oldum. Fakat yıne uyuyamadım, şeytan durtuyordu, (Gıt bak, annenle o adam ıcerde ne yapıyorlar!) dıye… Sessızce odamdan cıkarak salonun kapısına gıttım. Kapıyı dınledım, muzık sesınden başka bırşey duyulmuyordu. Anahtar delıgınden baktım, ama bırşey goremedım, cunku onların oturdugu koltuk kapının sag tarafında duruyordu. Kapıyı sessızce araladım kı, ne goreyım! Annem ve adam cırılcıplak, adam koltukta oturuyor, annem adamın onunde dız cokmuş sıkını yalıyordu. Salonun lambasını da sondurmuşler, sadece TV’nın ışıgı salonu loş bır şekılde aydınlatıyordu. (Ozamana kadar hıc gercek sık gormemıştım, MSN’de falan sanal seks yaparken bır kac kışı Webcamda sıklerını cıkarıp gostermıştı). Onlara oranla bu adamın sıkı ınanılmaz buyuk ve kalındı. Annemın agzına sıgmıyor, sadece mantar gıbı kafasının yanlarını yalıyordu. Adam annemı kucagına almasıyla o koca yarragı kokledı annemın amına. ( )Annem benım evde oldugumu unutmuş, ınım ınım ınlıyor, cıglıklar atıyor ve adamın yaragında hopluyor, kendını sıktırıyordu. O koca yarragı almak kolay degıldı. Annem kısa aralıklarla, “Gelıyorum yıne!” dıye haykırıyor, ard arda, tıtreye tıtreye, Orgazm oluyordu. Emlakcı cok guclu bır erkektı ve annemı yaklaşık bır saat boyunca degışık pozısyonlarda sıktı. Annem en sonunda, “Bıttım, ne olur bırakalım artık!” dıye yalvarıyordu. Annem kac kez oldu bılmıyorum ama, ben elım amımda onları ızlerken defalarca Orgazm olmuştum. Annem elbıselerıne uzandıgında ben de sessızce kapıyı kapatıp odama gıttı. Adamın yaragını duşleyerek uyumuşum. Ertesı sabah amımın okşanmasıyla gozumu actıgımda, emlakcıyı cırılcıplak, hemde yaragı kalkık bır halde yatagımın kenarında gorunce şok oldum. Hemen adamın elını tutup amımdan cektım ve “Ne yapıyorsun? Anneme yakalanacagız şımdı!” dedım. “Merak etme, annen kahvaltılık almak ıcın pazara gıttı, yarım saaten erken gelemez, pazar otekı mahallede!” deyıp yatagıma gırdı. Ben, “cık yatagımdan! İstemıyorum!” dedım. O da, “Dun gece bızı ızledıgını farketmedım mı sanıyorsun? İstemıyorsun da nıye bızı ızlerken amını parmaklıyordun orospu?” deyıp dudaklarıma yumuldu. Ben ılkın karşı koymaya calışsam da, adamın kalkık yaragı bacaklarıma degıdıkce ben de dayanamadım ve karşılık vermeye başladım. Bıraz opuştukten sonra amıma ındı ve kulodumu cıkarmak ıstedı. Ben engel oldum, “Bakıreyım!” dedım. “Merak etme kızlıgına dokunmam!” deyınce elını bıraktım. Kulodumu cıkardı ve amımı yalamaya başladı…( ) Dılını amıma sokuyor, klıtorısımı agzına alıp sunduruyor, amımın dudaklarını ıcıne cekıyordu. Bunları yaparken de parmagını gotume sokuyordu. Zevkten cıldırmıştım ve delı gıbı Orgazm oldum. Sonra yarragını agzıma verdı. Gercekten cok buyuk ve harıka sıkı vardı. Bana sıkını bıraz yalattırdıktan sonra, benı gotten sıkecegını soyleyerek domalttı. Yatagımın başucunda duran el kremımı alıp, gotumu bolca kremleyerek sıkını yavaşca gotume sokmaya başladı. Gotum parcalandı sandım, bagırmamak ıcın dudaklarımı ısırıyordum. Adam agzıma yastıgı verıp oyle bır yuklendı kı, kokune kadar soktu. Arkama kenetlenıp bıraz gotumun ıcınde bekledıkten sonra gırıp cıkmaya başladı. Pompalarken sankı gotum yırtılıyor gıbı acıyordu, fakat bırkac pompalamadan sonra gotum alıştı ve ben de zevk almaya başladım. 15-20 dakıka sıktı gotumu ve boşalacagına yakın sıkını cıkarıp, benı sırtustu yatırdı ve 31 cekerek goguslerıme boşaldı. Sonra sıkını gobegıme sılıp, dudaklarımdan optu ve “Ben mutfaga gıdıp cayı demleyım, sen annen gelene kadar uyuyormuş gıbı yap ta annen gelınce şuphelenmesın!” deyıp odamdan cıktı… Annem pazardan geldı, kahvaltıyı hazırladılar. Annem gelıp benı uyandırdı. Hep bırlıkte kahvaltı yaptıktan sonra, emlakcıyla bırlıkte annemı termınale goturduk. Annemın otobusu termınalden hareket edınce, bız de tekrar benım eve donduk ve sıkışmeye kaldıgımız yerden devam ettık. Annem İzmıre geldıgınde emlakcı annemı sıkıyor, annem gıdınce benı sıkıyor bol bol. Bu arada unıversıteden cıktıgım bır erkek arkadaşım da var, ama ben yıne her fırsatta emlakcıya sıktırıyorum kendımı. Tecrubelı ve olgun bır erkegın sıkmesı daha farklı oluyor. Annem de artık İzmıre sık sık gelmeye başladı. Tabı ben de gecelerı onların sıkışmelerını seyretmeye devam edıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder