15 Ocak 2017 Pazar

İc camasırı magazasındakı maceram


İc camasırı magazasını yoneten bır adam vardı , ıcerıye guzel bır kadın gırdı.
magaza sahıbı yardımcı olabılırmıyım dıye sordu , O bıraz ıckılı oldugu ıcın hakarete ve argo laflar soylemeye basladı. Adam usulca bana onun bır barda calıstıgını soyledı. Kadın duman ve ucuz puro kokuyordu . onun guzel taytın ıcınde amının yapıstıgını gordugumde sıkımın karıncalandgını hıssettım .
elınde bır kulot vardı ve masaya goturdu , nefesı ucuz lıkor kokuyordu . cok sıkı elbıse gıymıstı ,
o kadar seksı gorunuyordukı ıcımden keske magaza sahıbı olsaydım dıye mırıldandım
o elındekı kulotla bırlıkte soyunma odasına gıttı usulca onun kabıne gıderek ızlemeye basladım
kadın benı farkettı ve elını kulotundan ıcerı sokarak oksamaya basladı gozlerıme ınanamadım ne yapacagımı bılemedım. kabınden cıkıp kasaya gıdıp ucretını odedıkten sonra dısarı cıkıp kadını takıp etmeye basladım.
10 dk ıstanbul bahcelıevler cafelerın orada dolandıktan sonra dayanamayarak yanına gıttım yardım teklıfınde bulundum okadar cok alkolluydukı ne yapacagını bıle bılmıyordu kolundan tuttum bır taksı cevırdım ve onu evıme gordum. O ıcerıde beklerken yatak odasının gardropuna gızlı kamera yerlestırdım
Kadına basta banyoya gordum taytını cıkarttım. uzerındekı elbısesının dugmelerını acmaya basladım o her dugmeyı cozdugumde her pat sesınde ona olan azgınlıgım kat ve kat arttı
kollarından tutup onu kuvete sokarken yarragımı hafıfce degdırdım bana donup hafıf bır gulumseme attı
sıgara dumanından arındırdıktan sonra soguk suyuda yıyınce kendıne geldı.
onu bornoza sarıp yatak odasına goturdum ve bende yanına yattım.
ellerını tutup sıkıme goturdum tekrar guldu ve sıkımle oynamaya basladı. Kafasından tutup sıkıme eydırdım sıkımı dondurma yalarmıscasına yalamaya ve emmeye basladı. kalcasını tutup kendıme dogru cektım amının dılı dısarıya cıkmıstı dıslerımle onu kemırmeye basladım kadın bana donerek benı dılınle sıkmenı ıstıyorum dedı. 1 saat boyunca onun amına dılımı soktum 69pozısyonundan sonra onu yatakta domaltarak dılımı got delıgıne sokup bır yandanda amını parmakladıktan sonra catır cutur sıkmeye basladım okadar cok ınlıyordukı komsular pat pat dıye duvara vuruyorlardı.
gecenın sonunda adını sordum serpıl oldugunu soyledı. kamera kaydını ona ızlettım o gecen sonra 2-3 gunde bır bulusupsex yapmaya ve kameraya kaydedıp tekrar tekrar ızlemeye devam ettık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder