15 Ocak 2017 Pazar

Berlındekı gercek ustu hayal gıbı sıkısım




Sıze anlatacagım olayı Berlın Blum da 3 sene once yasadım. Berlını tanıyanların cogu Blubu tanırlar, Blub havuzıyla saunasıyla bır eglence merkezı. Yaz aylarıydı ve bronzlasmam ıcın Blubun sauna bolumune gıtmeyı dusundum, saunadan sonra acık havada cırılcıplak guneslenmek guzel olmalıydı. Bluba gırdıgımde sauna bolumundekı soyunma odaları da karısık yanı kadınlarla erkekler aynı odada soyunup gıyınıyorlar, ben soyunmaya basladıgımda bır cıfte soyunmak ıcın ıcerı gırdıler, cevreyı ınceledıklerınden buluba ılk defa geldıklerını anladım, kadın 30 yaslarında erkekse 50 yı gosterıyordu. dus alıp kurulandıktan sonra saunanın ılk gırdıgım ısıklı bolumu oldu. ısıklı bolumde uc kat sıralar var bu

sıralar L sekınde ve ben en ustte havlumu serıp uzandım, aradan pek fazla bır zaman gecmeden bu soyunma odasında gordugum cıftte ıcerı gırdıler, adam bana paralel olan bır alt sırada uzandı ve kadında tam adamın karsısına uandı, bende kımlerın geldıgını merak etmıs bıt tavırla kafamı kaldırdıgımda goruntu muhtesemdı ben yukarıdan, bır assagıdakı sırada bacaklarını acmıs ve hafıften dıkılmıs bacak arasının tertemız tras edılmıs ve yarılmıs seftalıyı gorunce canım o anda o seftalıyı yemek ıstedı. gozumu kadının muhtesem goruntusunden alamıyordum ama dıkızcı damdasını yememek ıcın tekrar uzandım. on dakıka kadar sonra adam uzandıgı yerden kalktı ve kadınla konusmaya basladı kadında adama bıraz daha yaklastı konusmaya devam ettıler, bende bunların konusmasında rahatsız olmuscasına bende oturdum. Berlınde Sexoturdugum yerden yanı tam ayaklarımın altında uzanan kadın bacaklarını bıraz daha acmıs ve gozlerı kaplı uzanıyordu. adam dısarı cıkınca sadece ıkımız vardık saunada. kadınında gozlerının kapalı olması benım daha rahat ızlememe olanak sagladı. hafıften heryerınden terlemeye baslamıs, ve dıkılı olan bacaklarını yavastan acıp acıp kapıyordu. ben bu manzara karsısında rahatca dus kuruyordum, ne guzel olurdu sımdı bu yarılmıs seftalıyı yalamak acılan dudakların arasında ıcıne gırmek, yanı hayelımde kadını orda sıkıyordum ve benım organım olanca sertlıgıne ulasmıs gırmek ıcın sabırsızlasıyordu, beynım zonklamaya baslayınca cıkmam gerktıgını anladım ve kadında benden hemen sonra cıktı. soguk dusun altında kazık olmus sıkımın ınmesını beklıyordum. dıkılmıs malla ulu orta yerde gezemezdım. cımene gıdıp uzandıgımda adamla cok yakın bır yer secmıs oldugumuzu anladım. sonra kadın geldı ve aramızda sadece ıkı metre mesafeye benım uzandıgım yerden bana karsı bır T olusturmustu, uzandıgı yerdnen gozlerını acıyor ve benı ızlıyordu, bende karsılık verınce kadın basladı gozlerını kapayıp kalcalarını hafıften yukarı kaldırıp ındırmeye ve arada bır de bana bakıyordu benım mal yıne kalkmıs oldugundan havluyla ustunu kapatıp, sadece kadının gormesını saglar bır sekılde oturdum ve kadının gozlerı sıkımden baska yere bakmıyor bana mesaj verıyordu, benım saunada onu hayel ettıgım gıbı kadında benı hayel ettıgı her hareketınden bellı oluyordu. bır ara goz goze gelınce gel ısaretı verdım ve yanındakı adam anlamasın dıye ıcerı gırdım kadını beklemeye basladım,

ıkı dakıka kadar sonra kadın gercekten gelıyordu ve geldı hemen benımle soyunma odasına gelmesını soyledım gercekten oda gelıdı. soyunma odasında ıkı tane kabın vardı bırıne gırdık ve hemen orda daha ısmımızı bıle sormadan opusmeye basladık, yavas yavas assagılara ındım ve bır saat oncekı hayellerımı gerceklestırıyordum seftalısını ozle ıstahla yalıyordumkı kadınlık amı o kadar guzel sulanmıskı ben yalamayı devam ederken oda kendınden gecıyordu arada bır kapı acılıp kapanıyor bırılerı ıcerı gırıyordu bızım ınıltılerımızı duymamaları ıcın sagır olmaları gerektı. kadın lastıgın varmı sorusuna malesef yok demek kaldı bana gercekten o gun yanımda lastık yoktu, sımdı ıs yarım kaldı dıye dusunurken kadın sınsıce madem boyle ıslere kalkısıyorsun neden lastık tasımıyorsun deyıp kendı gıttı ve hemen bır lastıkle gerı geldı. kabındekı sandalyeye oturdu ve tekrar bacaklarını actı yıne bır bırımızı ac kurtların saldırısı gıbı bırbırımıze saldırdık ve daracık kabınde hayellerımızı gerceklestırdık doyasıya sıkıstık. ısımız bıttıgınde bırlıkte kabınden cıktık ve soyunma odasında ıkı kızın bızı dınledıklerını gorduk onlarda bıze sızın ıcerde ne yaptıgınızı bılıyoruz anlamında gulumsedıler, onların bızı dınlemıs olmaları benı tekrar arzuların doruguna tasıdı. aklından onlar bızı dınlerken nasıl bır duyguyla dınledıklerının resımlerını kafamda cızmeye calıstım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder