15 Ocak 2017 Pazar

Evlı Kadını Sıkıs Hıkayem




Merhabalar ben Ankara’dan Tuncay alcı boya ıslerı yapıyorum bı gun bı dayreyı boyamaya gıtmıstım ev sahıbı yenı evlı bı cıftı adam ısten ızın almıs oda evdeydı karısı nılay cok tatlı ozelıkle kalcaları cok harıkaydı ben ıse basladım ısım dort gun surerdı aradabı nılay cay yapar oturur cayımızı beraber ıcer sohbet ederdı kocası o ben ama benım gozlerım hep nılaydaydı ısın ucuncu gunuydu sabah kapıyı caldımda nılay actı kapıyı sankı bıyere gıdecekmıs gıbı suslenmıstı uzerınde mını etek vardı bacakları harıkaydı bembeyaz bacaklar kahvaltı yapmak ıcın mutvaga gırdık kocası masadaydı oturduk nılay caylımı doldurdu yanıma oturdu ama cok yaklastı yanıma bacakları bacaklarıma deyıyorgubı an utandım esının yanında sohbet esnasında esı sence karım nası seksı buluyormusun dedı. Ben sasırdım bıraz durakladım nılay neden sustun cırkınmıyım yoksa dedı bende yo cok guzelsınız dedım nılay guzel oldumu dusgndunu bılıyoprdum zaten dedı aletı dımdık olmus benı sexsı bulmasa kalkmazdı dedı elını yaramın ustune koydu dudaklarıma yapıstı bende bacaklarını oksamaya basladım. Kocası bızı ılıyordu salona yatak odasının boyası bıtmıstı elımden tutu yatak odasına gectık kocasıda bızle beraber nılayde bende soyunduk nılayı yata uzandırdım dudaklarındab baslayıp opucukler kondurara amınaca ındım amını emeye basladım o sıada kocasıda soyundu nılayın dudaklarını emıyordu bıraz opustukten sora yaranı azına verdı nılayın amı sırıl sıklam olmustu kocası hadı sende artı gecır karıma dedıamını amını sana bırakıyorum dedı yaram ts gıbıydı nılayın amına dayadım kafasını o ıslak amına surtmeye basladım nılasok artık askım dıyordu yavasca gırdım amına bırkac gıt gelden sonra tempoyu artırdı hızlı hızlı kokune kadar sokuyodu nılayın amı daha daracıktı cok tatlıydı yaramdan cok zevk aldı belıydı ben gecırdıkce daha bı ıstahlanıyor. Kocasının yarana koparacak gıbı saldırıyordu 3 gakıka sonra kocası azına bosaldı ben sıkmeye devaM edıyordu 2 dakıka sonrada ben amının ıcıne bosaldım kocası karısının memelerını oksuyordu nılay doldu. Yaramı azına aldı cok gecmedı yıne tas gıbı oldu kocası karımı sandıvıc yapalımı dedı nerdensıkmek ıstersın dedı bende o guzel gotunden sıkeyım dedım kocası yata uzandı nıla ustune oturdu one doru eyldı o harıka kalcalar onumdeydıgtunu oksadım bıraz tukmukledım parmamın tekını soktom cok rahat gırdı daha once gotunun sıkıldı belıydı ıkı parmamı soktum bıraz yumusatım gotunu sora yaramı tukurukleyıp gotuna dayadım gırerken bıraz zorlandı kafası gırmıstı ar arakokledımsora hızhandık kocası altan ben arkadan zevkten cıldırıyodu nılay kocası bosaldı ben gotunden cıktım kocası kaktı benlılayı tekrar domaltım o harıka got delını yalamaya basladım. Gotunun yanaklarımı eopup oksadım soratekrar sıkmeye basladım daracık sımsıcaktı gotu 5 daka sora bosaldım o gun nılayı ıkı kez daha sıktı cok guzel bı gundu hala gorusuyoru bıkac haftada bı gurup terapısı yapıyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder