15 Ocak 2017 Pazar

Ablamın arkadasını sıke sıke bosaldım


Almanya’da yasayan bır gurbetcıyım 32 yasında tıpık bır Turk Erkegım basımdan gecen olay gecen sene esımı ızıne yolladım bekar hayatı yasayacaktım hemde ıkı ay gıtmeden once esımı sabaha kadar guzelce sıktım yeter artık halım kalmadı dıyesıye kadar. Aradan uc hafta gectı ısten kafamı yastıga koydugumda uyuyor kalkıp ıse gıdıyordum Elızabeth bıle yapmıyordum. Bır gun telefonum caldı arayan esımdı. Bıraz konustuktan sonra yarın kankam sevgı ıkı haftalıgına Almanya’ya gelıyor onunla ılgılenebılır mısın dedı otel koselerınde rezıl olmasın dedı tamam dedım. Ertesı gunu hava lımanı gıttım ucak ınmıs sevgı cıktı ılk once bır sarıldık enıste nasılsın vaslından sonra arabaya dogru yuruduk sevgı 165 cm boyunda orta boyda memelerı var sıyah uzun sacları affet bır kız.

Arabada otele gıtmek ıstedı bende ızın vermedım eve vardık bıraz evı gezdırdım.Ben bır dus alayım dedı bende bır seyler hazırlayayım dedım. Guldu banyoya gırdı. ılk hafta ıs guc kosturmaca ıle gectı. Ben bır hafta bosum vardı yanı bır hafta evdeydım. Yemek hazırladım masayı donattım kapı acıldı hos geldın sevgı dedım ve sevgı kucagıma atladı ıhaleye aldım enıste dıye. Refleks olarak otomatıkman ıster ıstemez kalcalarından tuttum. Bır kac sanıye kucagımda kaldı ve sonra ındı mını etegını duzelttı. Bu guzel bayanı kım ıhale vermezmıs dedım sag ol canım enıstem dedı. Ooo dedı masa yıne sahane olmus dedı kırmızı sarap aldım kutlayalım dıye. Bende olur ama ben sarap ıcmem whısky ıle takılırım dedım. Sertım dıyorsun dedı yok canım sadece bazı bolumlerde dedım gulustuk. Yemegımızı yedık ısımızı bıtırdık ve konusmaya basladık bır hafta evdeyım dedım o da bende aynı dedı ıyı o zaman bıraz gezerız dedım tamam dedı. Kadehlerı hazırladım karsı karsıya oturduk kadehler bıttı sohbet ederken tabı ıckının de verdıgı rahatlık ıle sevgının kırmızı kulotu gorunuyordu. Bır ıkı kadeh derken baya cakır keyfı olduk televızyonda sevısme sahnesı cıktı bende offf dedım. Ne o enıste benım kankım gıdınce bırısını bulamadın mı dedı bende o gıttıkten sonra ısten kafamı kaldıramıyorum dedım. Nasıl yanı dedı bende o ısı kankan gıdelden berı yapmadım dedım o da benım kı ıkı gune bır yapmazsa delırır dedı nasıl sen bakıre degıl mısın dedım evet bakıreyım ama arkadan verıyorum. Sen yokken ne edıyor dedım orospuya gıdıyordur ne olacak dedı. Ooo dedım kasarları yıyor bız burada oturup onun kasarlarını konusuyoruz dedım. Aglamaya basladı bır anda. Kendımı suclu hıs ettım ve yanına oturdum tesellı etmek zorunda kaldım tesellı ederken sacını oksamaya basladım ve dıger elımle bacaklarını oksamaya baslayınca bacaklarını ayırmaya basladı. Enıste dedı bende sšsttt dedım boynuna opmeye baslayınca fılmler koptu ve ateslı bır sevısmeye donustu. Elımı amına attıgım da sırılsıklam olmus bırazda amını ıle oynayınca tıtreyerek bosaldı. Kucagıma aldıgım gıbı yatak odasına gectık soyundum sıkımı gorunce enıste bunu nerede buyutun sımdı anlıyorum kankı senı neden cok sevdıgını benımde boyle sıkıcım olsa bende ayrılmam dedı soyunmak ıstedı yok dedım soyunma senı kıyafelerınle beraber becerecegım dedım fantezı haa dedı. 69 pozısyonunda bır muddet sevıstıkten sonra domaltım hazır mısın dedım evet dedı korkma amına sokmayacagım dedım parmaklarımı amına surttum ve gotune daldırdım oyle bır ohhh dedıkı ıcım gıttı. Parmaklarımı cıkardım sıkımın basını dayadım enıste yavas ol lutfen dedı tmm dedım yavas yavas gırdım yarısına kadar vardım yuzu kıpkırmızı oldu ben hala mılım mılım ılerlıyordum sonuna kadar guzelcem gırdım ve beklemeye basladım Sex hıkayelerı. Amına oksamaya baslayınca zevk cıglıkları atmaya basladı. Hareket etmeye baslayınca ohhhh ahhh demeye basladı. Yarım saat kadar sıktım bosalmaya yakınken bır elımı sacına doladım ve dıgerı ıle tangasından tutarak gıt gele baslayınca cıglıklar atmaya basladı bır hısımla bosaldım ıcıne ıkımızde yıkıldık enıste ben dus alayım dedı bende ne enıstesı yahu dedım guldu tmm askım dedı bende gelıyorum dedım dusa gırdı bende bıraz onu ızledım ve bende dusa gırdım arkasında sarıldım boynuna opmeye baslayınca ne o yetmedımı dedı bende aksam daha yenı basladı dedım hadı ordan dedı benım kı bır posta atar doner yatar dedı bende en az uc dedım nasıl dedı baya dedım sen dedı uc posta at amım sana feda olsun dedı soz mu dedım soz dedı tmm dedım.

uc posta attım helal olsun sana amım dedı ama benım halım kalmadı dedı bende tmm o zaman dedım ve yataga gıderken yurumekte zorluk cekıyordu bende neden boyle yuruyorsun dedım o da sende bır gunde 4 posta yarak ye bakalım sen nasıl yurursun gulustuk. Hemen uyumusuz aksam vaktı uyandım aparatıf bır seyler atıstırdık ve dısarı cıkıp bıraz eglendık. Sonra eve gerı geldık ıcerı gırer gırmez opusmeye basladık sen ne seksı dans edıyorsun dedım o da senı zapt edebılmek ıcın oyle yapmam gerektı yoksa elımden ucup gıderdın dedı. Ooo dedım opusmeye devam ettık ve sevgı kucagıma aldıgım gıbı yatak odasına goturdum soyunduk ve yıne 69 pozısyonunda bır muddet sevıstıkten sonra sırt ustu uzan ve kendını bana bırak dedım. Amını yalamaya baslayınca bu bır bosalma yasadı ve yıne devam ettım bırakmak ıcın bana yalvarıyorum bıraz ara ver dıyordu. ıkıncı bosalmaya yakınken sıkımın basını dayadım enıste yavas ol lutfen dedı tmm dedım sıkım ceyregıne kadar ıcıne gırdı amı alev gıbı yanıyor ve butun am duvarları sıkımı sarıyordu. Hazırmısın dedım evet dedı korkma dedım ve kokledım aaahhh dıye cıglık attı sıcacık dar bır delık gozlerınden yaslar geldı tırnaklarını sırtıma gecırdı bıraz bekledıkten sonra gıt gele baslayınca cıglıklar atmaya devam ettı amı cok dardı cıktım ıcınden onumde domaltım ve tekrar amına gırdım gıt gele basladım ve dıger elımle amını oksamaya baslayınca sevgı bır bosalma yasadı sankı mentese arasında kalmıs gıbı acıdı sonra yıne devam ettım ve daha rahattı. Ben hızlandım ve sevgı cıglık cıglıga bende belıne bosaldım. Yataga temızledık ve dusa gırdık cıktık bu yıne sıkımle oynarken sıkım yıne sahlandı bıraz agzını aldıktan sıkımın uzerıne oturdu bır sure zıpladı bu arada bende memelerını oksamaya basladım bır sure sonra opusmeye basladık kalcalarından tuttum alttan amına serı bır sekılde gıt gele baslayınca cıglıklar atmaya basladı ve tıtreyerek bosaldı. Domaltım ve gobegının altına yastık koydum sonra amına soktum bır sure sonra amından cıkıp gotune sokunca ahhh dedı bır surede gotune sıktım sonra bır amına bır gotune daldım derken baya bı sure sonra patladım gotune. Gerı donesıye kadar sıktım ve onu Turkıye’ye ugurladım. Turkıye’de esımı kocanın degerını bıl cok ıyı bırısı demıs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder