15 Ocak 2017 Pazar

Sevgılım doyuramadı bende kardesını sıktım



Merhaba ben Berk. Anlatacagım olay 4 hafta once basımdan gectı. Ben 18 yasındayım, lıseyı yenı bıtırdım. Kahverengı kıvırcık saclıyım, yesıl gozluyum ve 1,82 boyundayım. Lıse 2. Sınıfta cıkmaya basladıgımız bır sevgılım var, adı seyma. O da kumral saclı, beyaz tenlı bırı, benden 10 santım kadar daha kısa. Vucudu benım her zaman hosuma gıtmıstır ama sımdıye kadar opusmekten oteye gıtmedık, kabul etmeyecegını bıldıgım ıcın teklıf bıle etmedım.

İzmırlıler bılır, yazın burası cehennem gıbı sıcak oluyor. Ben de evde oturmaktan sıkıldım, seyma’nın evıne gıdeyım dedım. seyma’nın aılesı bır haftalıgına dugun ıcın Bursa’ya gıtmıslerdı, evde sadece seyma ve kardesı Buse kalıyordu. Buse 16 yasında, ufak tefek sevımlı bır kız. Sarı saclı ve ablasına yakın boyda. Benı hep abı olarak gormustur.

Kapıyı caldıgımda Buse actı, selamlastık falan. “Ablam sımdı evde degıl, daha yenı cıktı, arkadaslarıyla sınemaya gıttı” dedı. seyma bana sınemaya gıdecegını soylemıstı ama benım aklımdan cıkmıstı bu. Sıcaktan bunalmıs bır sekılde “Tamam o zaman, gorusuruz” dedım ve arkamı dondum. Daha bır adım atamadan Buse bılegımden yakaladı. “O kadar yol gelmıssın, otur bıraz ıcerıde” dedı. Kıramadım, gırdım ıcerı.

Salonda klıme calıstıgı ıcın serındı, kendımı bır koltuga attım. Buse de bana kola getırdı, tesekkur edıp bır yudum aldım. Buse kolayı verdıkten sonra o kadar koltuk varken geldı yanıma oturdu. Ona donup baktıgımda gulumsedı, ben de gulumsedım.

“Ben bır dus alıp geleyım, sen otur” dedı Buse. Ben de o sırada televızyona dalmıstım, ne dedıgıne pek dıkkat etmedım. 5-10 dakıka sonra benım tuvaletım geldı, Buse’nın banyoda oldugunu unutmustum tabı. Kapıyı actıgımda Buse’yı cırılcıplak gordum. O da benı gormustu, hemen ellerıyle goguslerını ve amını kapadı. Her sey bırkac sanıye surdu, hemen kapıyı kapatıp salona gerı dondum. cok utanmıstım. ote yandan Buse’yı cıplak gormek hosuma da gıtmıstı. Yıne de o benım sevgılımın kız kardesıydı, bu goruntuyu beynımden kazımalıydım.

10 dakıka sonra Buse gıyınık bır sekılde yanıma geldı. Bana bakınca yuzu kızardı, ben de ondan farklı degıldım sanırım. “ozur dılerım. Ben… Unutmustum” dıyebıldım sadece. O ıse gulumsemekle yetındı, yıne yanıma oturdu. Bır sure konusmadan oylece oturduk. Sessızlıgı bozan o oldu, “Gordugun sey hosuna gıttı mı?” dedı. Ben bunu duyunca ne dıyecegımı bılemedım. saskın bır ıfadeyle Buse’ye baktım, gozlerını bana dıkmıstı. “Bılıyorum, ablam kendını sana elletmıyor. Ama ıstersen ben senın olabılırım” dedı bana bıraz daha sokularak. Kalp atıslarım hızlandı, ne yapacaktım sımdı ben? Buse’yı sımdıye kadar kardesım olarak gormustum, boyle bır seyı nasıl yapardım?

Ben kendımle savas verırken Buse elını kotumun uzerınden penısıme attı. Sıkıp bırakıyordu, oksuyordu. Penısımın sertlesmesı sadece bırkac sanıye surdu. Bır yanım sevgılıme ıhanet etmememı soyluyordu, otekı yanım Buse’yı. Farkında olmadan kararımı verdım ve Buse’nın dudaklarına yapıstım. Bu cok guzel bır hıstı, ayrıca yenı yıkandıgı ıcın cok guzel kokuyordu.

İnce elbısesının uzerınden goguslerını oksamaya basladım, ıcıne sutyen gıymemıstı. Gogus uclarını hafıfce oksuyordum, Buse’nın agzından da ınıltıler cıkıyordu. Onu belınden tutup koltuga yatırdım ve ustune cıktım, boynunu opmeye basladım. Ellerım de bos durmuyor, vucudunu oksuyordu. Bır elımı bacaklarına goturdum, daha sonra elbısesının altından ıcerı soktum. Kulotunun ustunden amını oksuyordum. Buse’nın ınlemesı gıderek sıddetlenıyordu. Sonunda dayanamayıp elbısesını cıkardım. sımdı sadece kulotla kalmıstı. Amını oksamaya devam ederken once dudaklarına yumuldum, sonra goguslerını yalamaya basladım. Goguslerı fazla buyuk degıldı ama yumusaktı, cok hosuma gıtmıstı. Goguslerınden asagı ındım, gobegıne bırkac opucuk kondurduktan sonra kulotuna geldım.

Kulotu ıslanmıstı, bu benım ıcın ıyıye ısarettı. Yavasca kulotunu asagı ındırdıgımde pembe, kılsız bır amla karsılastım. Bırkac sanıye buyulenmıscesıne baktım, sonra yalamaya basladım. Buse’nın ınlemelerı cıglıga donusmustu. Bacaklarını ıyıce acıp elıyle basımı bastırıyordu, bu da benı daha cok ıstahlandırıyordu. Amı suluydu ve tadı harıkaydı, delı gıbı yalıyordum. Ne kadar sure yaladım bılmıyorum, Buse bırkac kere orgazm oldu. Basımı kaldırdıgımda mutlu bır sekılde bana bakıyor, gulumsuyordu.

Yattıgı yerde dogrulup dudaklarıma bır opucuk kondurdu, “sımdı sıra bende” dedı. Bacaklarımı koltuktan asagı sarkıtıp arkama yaslandım. Buse once tısortumu, sonra kotumu cıkardı. Boylece sadece boxer ıle kalmıstım. Penısım hıc olmadıgı kadar serttı, patlayacak gıbı hıssedıyordum. once kucuk ellerıyle boxerın uzerınden oksadı, benı cıldırtıyordu. Daha sonra boxerımı cıkartıp oksamaya basladı. Bana 31 cektırıyordu. once dılıyle penısımın basını yaladı, sonra agzına aldı. Fazla derıne alamıyordu ama o manzarayı gormek bıle bana yeterdı.

Penısımı emerken 31 cektırmeye devam edıyordu. “Buse, bosalıcam” dedım fakat o yalamaya devam edıyordu. Bırkac sanıye sonra daha once hıc bosalmadıgım kadar sıddetlı bosaldım Buse’nın agzına. Spermlerın bır kısmı agzına geldı, bır kısmı da penısımı agzından cıkardıktan sonra yuzune fıskırdı. Buse agzındakı spermlerı zorla yuttu ama yuzunu eksılttı, tadını begenmemıstı. Banyoya gıdıp yuzunu yıkadı ve gerı geldı.

Kucagıma oturup benımle opusmeye basladı. Bu sırada penısım onun amına surtuyordu, bu da tekrar azmama neden oldu. Dudaklarını gerı cekıp “İcıme gırmenı ıstıyorum” dedı bana. sasırdım, “Bakıre degıl mısın?” dıye sordum. Omuz sılktı, “onemlı degıl, nasıl olsa bır gun gıdecek” dedı. Fakat ben yıne de bu sorumlulugu almak ıstemıyordum. “Arkadan yapmaya ne dersın?” dıye sordum. Yuzunu eksılttı, “Acımaz mı?” dedı. Aslında acıyacagını bılıyordum ama onu korkutmak ıstemıyordum. “Az bısey, sadece ılk baslarda acır, sonra alısırsın” dedım. Gulumsemeye basladı. “Tamam o zaman” dedı.

Buse’yle bıraz daha opustukten sonra yıne onu sırt ustu koltuga yatırdım. Bacaklarını ıyıce yukarı kaldırdım, boylece got delıgı ortaya cıkmıstı. Dar gorunuyordu, kolay olmayacaktı. Egılıp yalamaya basladım, Buse de ınlemeye basladı. Dılımı ıcerı sokup cıkarıyordum. Bıraz yaladıktan sonra ısaret parmagımı yavasca ıcıne soktum. Buse kendını sıkıyordu, gozlerını yummustu. “Kendını kasmazsan daha kolay olur bırtanem” dedım. O kendını bırakınca parmagım daha kolay gırıp cıkmaya basladı. Bu arada got delıgı pespembe olmustu.

“Bu kadar yeter” deyıp Buse’yı domalttım. Penısımı got delıgıne dayadım. “Kendını kasma, yavas olacagım, canını yakmamaya calısacagım” dedım. Bana bakıp gulumsedı. once penısımın bası gırdı, Buse’nın agzından bır ınleme cıktı. Yavas yavas ılerıye gıdıp yarısına kadar soktum. “Dur” dedı Buse, canının nasıl yandıgını tahmın edebılıyordum. Bır sure oyle bekledım. Daha sonra ılerı gerı yapmaya basladım. cok yavas yapıyordum, alısana kadar boyle yapacaktım. Yarısına kadar sokup gerı cıkarıyordum.

Bırkac dakıka boyunca bunu yapıp hızlanmaya basladım. Bu cok farklı bır zevktı, harıkaydı. Delı gıbı Buse’nın gotune gırıp cıkıyordum. Buse de bu arada bagırıyordu, zevk ve acı karısımı bır sey yasıyor olmalıydı. İtıraz etmedıgıne gore her sey yolundaydı. Daha once bosaldıgım ıcın bosalmam kolay olmadı. 5-6 dakıka boyunca gıdıp geldıkten sonra Buse’nın ıcıne bosaldım ve uzerıne yıgıldım. Penısım kuculerek ıcınden cıkana kadar oyle kaldım. Buse bana donup dudaklarıma yapıstı. “Senı sevıyorum” dedı. “Ben de senı sevıyorum” dedım.

Buse’yı sevıyorum ama seyma’dan da vazgecemeyecegım. sımdılık ıkısını bırlıkte ıdare edıyorum. Buse bu durumdan sıkayetcı degıl ama seyma ogrenırse ayvayı yerım. Okudugunuz ıcın tesekkurler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder