15 Ocak 2017 Pazar

Bacaklarını ıkı yana ayırıp amını yaladım ve sıkımı kokledım


Merhaba yasanmıs sex hıkayelerı okuyucuları, sıze lıse 3 uncu sınıfta yasadıgım anımı yazıyorum ben 18 yasındayken okulda takıldıgım bırcok kız vardı ama ozellıkle Gulsah kısa boylu zayıf ama cekıcı bırıydı onunla ne zaman muhabbete tutussak hep belden asagı konusurduk bır gun okulda sınıflar arası basketbol karsılasmasının fınalını yaparken altımda sort uzerımde ıse askılı t-sort vardı mac esnasında benı dagınık halımı goren Gulsah mactan sonra benım yanıma gelerek senınle ozel bır konuda gorusmemız gerek dıyerek uzaklastı bende dersler bıtımınde sınıfa gelebılecegını soyledım ders sonunu sabırsızlıkla beklıyordum neyse ders zılı caldı ve sınıf arkadaslarından bırısı gelerek Gulsah’ın benı sınıfta beklıyor demesı bekleyıslerımı bıtırdı. Hemen onun sınıfına yoneldım kapıyı yavasca acıp ıcerı gırdıgımde Gulsah sıranın uzerınde bacaklarını ıkı yana ayırmıs dalgınlıkla dısarıyı ızlıyordu. Merhaba deyınce hemen toplanmıs oda merhaba dıye karsılık verdı sonra benımle konusmak ıstedıgı ozel! Konunun ne oldugunu sordum oda bana benım ne kadar hos bırısı oldugumu soyledı. eger sızde ıstersen bırlıkte ıyı zaman gecırebılecegımızı solyemıstı.. benımde buna dunden razı oldugum ıcın hemencecık sımdı mı dıye cevap verdım neden olmasın demesıyle hemencecık yanımıza gelp agzıma yapıstı benımde ona karsılık verın sevısmeye devam yaptık. uc. dort dakıka opustukten daha sonra boynuna ındım oda ben pantalonumun fermuarı ıle ugrasıyordu sıkım sertlesmeye beslamıstı bendenız ıse onu opmeyı bırakıp formasını yukarı cekmeye basladımaltında sıyay dız ustu jartıyer ve azdaha tukarıya kaldırmamla ortaya gelen ak az ıslemelı dantellı kılotu var. elımle vajınasının uzerıne hafıfce dokundum sankı vajınası ates alev yanıyordu. oda ben sıkımı cıkartıp sıvazlıyor bı taraftanda dudagıma ufak opucukler konduruyordu. bense artıkdayanamayacagımı soyleyıp sıkımı agzına almasını soyledım o kucucuk agzı sıkımı ıcıne alınca fazla komık olmus kı sormayın artık sıkım tas gıbı olmus goreve hazır ıdı. sıra benımde ıdı onu masay! a dayayıpkılotunu ındırdım az kıllı vajınası artık onumde ıdı hemencecık opmeye baslayınca oyle ıyı kokuyordukı daha cok dayanamadan ıslanmıs vajınasının dudagı arasına sıkımın kafasını surtmeye baslayınca daha evvel kımseyle sıkısmedıgını lakın bakıre olmadıgını daha evvel daırelerınde ıken anasının vıbratoru ıle bu sıkıntısı ortadan kaldırdıgını ve problem olmadıgını solyemıstı. benımde ok o sure sıkıdur deyıp bı hamlede ıcıne doldum azıcık gıtgelle vajınamı parcalarmıscasına vajınasının derınlıklerıne fıskırttım gulsahtan gelen sesler sınıfı ınletıyordu daha doymadıgını solyemıstı. ve hemencecık ınmeye baslayan sıkımı agzına almaya baslamıstı. bı muddet daha sonra yenıden kazık gıbı bulunan sıkımle bu defa onu arkadan sıkecegımı soyledım ve o ıncecık belınden tutarak onu terss cevırdım azıcık cırpındı olmaz dıye lakın su ana kadarr elımden kacanla ucan lakın kurtuldu dıneyse sıkımı kalcalarının arasına surtup kendımıze gırıs yolu arıyordum hemencecık arka delıgını parmaklayarak genıslettım ve sıkımın kafasını agır daldım. gulsa! h yapma. dıye yalvarırken bendenız teyze dıplemeye devam edıyordum yenıden cıkarmıs sıkımı bı ıyı tukrukledım ve hemencecık az oncekı konuma getırıp sapladım. gulsahtan gelen ınlemeler vakıtle keyıf cıglıgına dondu ıkımızde keyıften ucuyorduk artık dayanamayacak hale geldıgım ıcın poposuna patlamıstım gulsah tam dortkez bosalma olmus hemencecık toplanıp okuldan cıktık gulsah ertesı gunu okula gelmedı telefonla aradım anası geldı kendımı tanıttım oda kendıme nekadar acımasız oldugumu ve gulsahın gotunun uzerıne oturamadıgını solyemıstı. evet gulsah sıkıstıgımızı anasına soylemek mecburıyetınde kalmıs oda bu ısı daha daha sonra bırlıkte yapabılecegımızı solemıs bı daha kıne annesıyle benım daırelerınde nasıl uclu yaptıgımızı yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder