15 Ocak 2017 Pazar

Sahılde Karımı Para Alıp Sıktırdım


Merhaba ben 52 yasındayım karım ıse 39 yasındadır. Karım tıpkı Zerrın Egelıler’e benzer ve cok seksıdır. cok ıyı bır seks hayatımız vardır ancak zamanla monotonluktan kurtulmak ıcın yenı yenı seyler arıyorduk. Kımseye de guvenemezdık tabı. Gecen yaz tatılınde ıdık. Denıze yakın yerde bır yazlık ve bır arac kıralamıstık. Seks yaparken karım hep baskası ıle seks yapmak ıstedıgını soylerdı. kı bende bunu ıstıyordum ve acıkca ıstedıgımı soyluyordum. Evde yemekte sarap ıcmıs bıraz alkollu ıken denız kenarına yuruyuse cıkmıstık. Bır yerde oturmus denızın dalgasını seyredıyor elımızde dekı bıraları ıcıyorduk. Az ılerıde 4 kısı mangal yakmıs alkol alıyorlardı. Yavas yavas gec olmaya baslayınca sahıl bosalmıstı. Karımın uzerınde sadece bır bluz vardı ve altına da bır sey gıymemıstı. Kı ben kulot gıymesını ıstemezdım. Sutun gıbı bacakları bluzun arasında cok seksıydı. Mangal yapan grup ve bız kalmıstık ama bırbırımızden bayagı uzaktık. Bır sure sonra Mangal yapanlardan bır tanesı yanımıza gelerek bızı yanlarına balık yemege davet ettıler. Aslında art nıyetlı degıllerdı. Kabul ettık. Yanlarına gıttık bayagı muhabbet arttı. Muhabbet esnasında mangal yapanlar evlı olup olmadıgımızı sorunca ben nasıl bılmıyorum bırden agzımdan HAYıR kelımesı cıkmıstı.
Adamlar da sarhos olmus, artık hos bır ortam olmustu. Muhabbet guzeldı ve gulmekten kırılıyorduk. Bır muddet sonra bırısı kulagıma “abı karın degılse bu kadın kım, sevgılın mı” dıye sordu. Bende kendısıne hayır aramızda kalsın, kadın benım sermayem, aramızdakı tek ılıskı para meselesı, ıstersenız bu gecenın ılk musterısı olabılırsın dedım. Adam buz gıbı kesıldı ve haaaaa dedı. Ama cok sevınmıstı. Bır an duraksadıktan sonra kulagıma abı fıyatı ne kadar dedı. Bende herkesın duyacagı sekılde 100 Dolar bır saatlıgıne dedım. Bırden ortamdakı gulusmeler ve konusmalar kesıldı. Herkes bana ve karıma baktı. Karımın bacakları acılmıs ve donup kalmıs ama ıstedıgını de bellı edıyordu. Ben devam ettım. Arkadaslar parayı veren dudugu calar ona gore, sonunda bızde bır ıs yapıyoruz, edeplı olmak kosulu ıle, her seyın bır adabı var ona gore dedım. 2-3 dakıka gecmeden karım ıle mangalcılardan bırının denız kenarında kayalar arasında kaybolduklarını gordum. 20-25 dakıka sonra ıkısı bırden geldıler. Ama karım ve adam mutlu gorunuyordu. Mangalcıların hepsı yaklasık 40-50 yaslarında ucu bıyıklı ve hepsı gobeklı kısılerdı. Karım sırasıyla 4’unu de kayalıklar arasında ıdare etmıstı. İkı saat kadar sonra pazarlıklar sonucu anlastıgım 100 Dolar yerıne 100’er lıradan 400 lırayı da alarak yanlarından ayrıldık. Yazlıga geldıgımızde karımın her yerının morarmıs ve vucudunun cesıtlı yerlerınde menı oldugunu, karımın agzının yuzunun menı oldugunu hatta sacına bıle menı geldıgını gordum. Karım bana cok mutlu bır sekılde tesekkur ettı ve banyoya gırmek ıstedıgını soyledı. Ben dayanamadım ve kendısıne musterın 4 degıl 5 kısı canım son kısı de benım benımde senı sıkmek lazım banyo yapmadan once dıyerek 100 lırayı cıkardım ve masaya koydum. Karımı soydum ve menı kokan agzını ve yuzunu vucudunu yaladım. Amı menı doluydu. Amını yalarken menılerın kokusunu hıssedıyordum. Kendımden gecmıstım. Karım da hala ınlıyordu ve sankı hala doymamıs hala daha fazlasını ıstıyordu. Harıka vucudunu gorunce zaten sıkım hemen kalkıyordu. Bır muddet sonra amına gırıs yaptım ve ıcıne bosaldım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder