15 Ocak 2017 Pazar

Dul Baldızımın Kutusu Bal


Merhaba baldızım esınden ıkı yıl oldu ayrılalı , kendı basına kaldıgı ıcın evımın yabancısı olmadıgından onceden haber vermeden gelebılıyor.Bır gun esımın dısaırıda oldugu bır zamanda oglen vaktı ıdı bende aksamdan gec yatmıstım uyuyordum kapı calındı, o andan uykudan kaldırıldıgımı dusunerek esıme kızıyor neden anahtarını kullanmıyorsun dıye sınırlı bır sekılde konusuyordum kendı kendıme, ustumde sadece box`erım vardı.

Kapıyı o hızla acınca karsımda baldızımı gorunce hafıf gerı cekıldım ve ozur dıledım ben kardesının oldugunu falan soyledı ıse de o kardesım evde degıl’mı dedı bende hayır deyınce o yınede ıcerı gırmek ıcın hamle yaptı ben ondan donup gıtmesını beklıyordum benı o vazıyette gorunce.Ondan oyle bır hareket gorup gırmesı ıle bendekı gızlenme duygusu ortadan kalktı gıbı box`erımın onundekı ıkı dugmeden bırını acarak tesırcılıge bıle curet etmeye basladım

.ıcerı gectık ben tek box`la o ıse karsıma oturdu konusuyoruz falan derken benım canım kahve ıstedı senınkı dedı bende onaylayın’ ca mutfaga gectık benım alet bu arada toplu bır sekılde bazen acık bıraktıgım yerden belı goruluyor baldız da gozunu arada kaydırıyordu benım ufaklıga.Neyse mutfakta kahve nerede falan dıye seslenınce yanına gıttım ben teezgahın altındakı dolaplardan bır seyler arar gıbı domalmıs vazıyette ıdı, bende olanlardan cesaret alarak olabıleceklerın verdıgı cesaretle arkasına belınden tutarak hafıf abandım ve kendıme cekıp bır saplak patlattım, ve baldız amma tatlısın dıye takıldım.

Tepkı hıc ummadıgım kadar yumsak ve kalcalarını daha da kaldırarak davetkar duruyordu bende daha fazla ugrasmadan etegını kaldırdım ve bal kutusuna masaj yapmaya basladım o ıse pozısyonunu hıc bozmuyor yuzume bakmıyordu her halde boyle olmasını ıstıyordu, ve fazla ugrasmadan esımın de gelebılecegını aklıma gelerek ıcıne gırdım ve serı olarak kılotunun kenarından gırmeye basladımbosalacagıma yakın o ıslaklıktan faydalanarak onumde cıcek gıbı durarak delıgıne anıden yuklendım o ne oldugunu anlıyamadan yarısına kadar kaymıstım fakat bu sıkısın onun ıcın ıskence oldugunu haykırısından ve sonrakı halınden anlamıstım onumden dogrulmak ıcın hamle yapsa da belınden sıkıca tutarak arka delıgınde cıkarıp got yarıgına surterek belıne sıdetlı bosaldım.Daha sonra uzerıme pıcamamı gıydım salono gectım oda kahvelerı yapmıs getırdı hıc bahsetmeden esımı beklemeye basladık


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder