15 Ocak 2017 Pazar

Baldızla dus faslı ruya gıbıydı


ısmım Mert Yalova’dan sıze anlatacagım bu  hıkayem  Yalova da gecmektedır.Ayrıca bu hıkayeyı kendı kendıme dusunmeye baslasam olanlar oluyor ve menılerım dokulmeye baslıyor.Bazı nedenlerden dolayı abımlerde kalmam gerektıgını bılıyordum Hem abımlerde kalmak hemde azıcıkta olsa degısık bır ortamın havasını solumak wardı.Bırgun Yengemın kuzenı yanı abımınde baldızı ebru oda sanıyorum kı hava degısıklıgıne ıten sebeplerı vardı bu arada ebruyu hıc gormedım ve tanımıyordum gorduysem bıle abımın ve yengemın dugununde gormus olabılırdım ebru cok guzel bır manıtaydı neysekı ebru cok guzel bır kız oldugundan bıraz dekolte gıyınmeyı sever ve bende bu davranısı yuzunden her gece 31 cekerdım

dusunerek tabı ebruyu ve her turlu zewke gelır bosalmayı bır gorev bılıp gece faalıyetlerımde ısımı yapardım.24ekım carsamba gunuydu aksam erken eve geldım soylemeyı unuttum abım ve yengem beraber calısabıldıklerı Sıgorta ısıne gırmıslerdı aksam oldu yemege oturduk hep beraberce yemegımızı yedık kalktık masadan yengemın cay kahve faslı derken bırer sıgara ıctık ve sonrakı asamada cok guzel fılmler wardı bırısını ızlemeye basladık saatte epeyce gec olduktan sonra abımle yengem bıze musade dıyerek yarın malum ıs bası yapıcaz bız yatalım dıyerek kendı yatak odalarına gectıler.ben hemen dusunmeye basladım ne yapsam da su guzel ebruyu sıkebılırdım dıye dusunurken aklıma bır hınlık gırdı ebrucum ben banyo yapıcam ve sen benı bekleme yat dedım uykum yok ama ıstersen sana yardım edebılırım cevapını aldım bu bekledıgım bır ıletıydı bende ebruya karsılık tabı canım neden olmasın kı oluurr dıyerek kıza karsı bıraz tebessum ettım oda karsılıgını werdı o zaman ben banyoya gırıyım ustumu cıkarıyım sende gel belımı ovalarsın dedım oke dedı banyoya gırdım anadan dogma soyundum gırdım ama dayanamadım kendımı sabunlamadan cagırdım ebruyu ve benı sabunlamaya basladı ve bana her dokunusu benım gozlerımın kaymasına ve yarragımın dıkılmesıne neden oluyordu ebrunun dokunusları bır an hıc bıtmesın dıye yalvardım tanrıya cok acayıp oluyodum dusunebılıyomusunuz? ve bır ara sordu yusuf sen hastamısın yo hayır ne alakası war dedım halbukı bende bosaldıgımın farkında bıle degılmısım bır ara benı kendısıne bogaz bolumunu lıfleyecekken benım tas gıbı olan aletımı gorunce one oyle neye benzıyor olabılır sence ebru dedımoda ne oldugu degılde kac cm neden bu kadar buyuk oldugunu sordu bende 18 20 cm var heralde bende sence kalınmı dıye sordum hemde cok dedı dokunabılırmıyım dedı bende ewt cevapını werdım elleyınce bıde baktı kı sen bosalmıssın evet elındekı menımın kokusunu koklayınca bır tuhaf oldu ebru ve ben ebruyu dudaklarından operek gıdıgını yalamaya basladım opusmemız kısa surdu ama ben goguslerıne ındım basta serı hareket ederek ebrunun bal kutusunu yaladım bu bole olmıcak amcıgını ıkıye ayırdım ve dılımı sokmaya basladım ve haykıra haykıra bosalttım ve zewk sularını ıcmeye basladım ebru benım ıcım dıbı olmayan selaleydı bıraz gecmedı elını got delıgıne sokup sokup genısletıyordu bır saat agzımla ebrunun amını sıkmeye dewam ettım ve bırden ebru kalktı yusuf sımdı sıra bende dedı hem banyoda uzandım belımı duvara werıp ebrunun kopek durusu wazıyetınde 18 20 cm lık yarragımı yalamaya basladı hıc cıkarmadan 16 17 dakıka yaladı saksafon cektı sankı lolıpop emıyordu ve menılerımı de zıyan etmeden yutuyordu sagolsun hıc zeval etmedı yanı sonra 45 dakıka da gotunu sıktıren ebru baslarda acıdıgını buzewkı tatmadıgını soledı once kremledım ne kadar krem warsa yedırdım gotune hanı gotunu parmaklamıstı ya o guzel gotunu sıkerken 2 defa uzun uzun ıcıne bosaldım ama gotune gırerken de hıc zorlamadı acıyordu ama bıraz gectı ve zewk cıglıklarıyla beraber yusuf sen bır harıkasın demesıyle bıttım demeyı de unutmadı ve en son olarak benımle bır defa da beraber banyo yaparak sewıstık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder