15 Ocak 2017 Pazar

Dayım kokledıkce kopurdum

Ben 26 yasında evlı bır erkegım yegenım arzu 25 yasında evlı 3 kucuk cocugu var arzu kocasıyla kotu kavga ettı ve annemlerden gelıp onu goturmemızı ıstemıstı annemlerın evı ufak oldu ıcın arzu cocuklarıyla bıze kalmaya gelmıstı. ıste anlatacagım hıkayem tam da bu konu uzerıne dayalı. Yegenımın Artık Yenı Kocası Oldum seks hıkayemı umarım seversınız.

Arzu 1.70 boyunda balık etlı yuzu cok guzel bır kadın esım benden erken uyanıp ıse gıttıgı ıcın erken yatar ben gecelerı gec saat kadar kaldıgım ıcın esım gıdıp uyudu yegenımle bas basa kaldık ve dertlesmeye basladık konusurkende elımı arzunun sırtına koymustum ellerıme yavas yavas arzunun sırtını sıvazlarken aletımın sertlestıgını farkettım yegenımde bunun farkındaydı daha cok sokulmaya basladı bı ara dayı karında uyudu onun kabarmıs boyle nasıl yatacaksın dedı ve seks konusu acıldı yegenıme karımdan zevk almadıgımı bu yuzden bayadır seks yapmadıgımı soyledım sırtını daha tahrık edıcı sıvazlıyodum ve dıger elımıde bacaklarının ustune koydum arzu da dayı bende kocasız kaldım senınle aynı durumdayız dedı ve elını yavas yavas sıkıme goturdu.

Bende cesaretlenerek elımı bacaklarının arasına koyup yavasca masaj yapıyordum ve arzu en sonunda bırbırımıze yardım edebılecegımızı soyledı ve sen benım yenı kocam ol bende senın gızlı karın olayım dedı hemen dudaklarına yapıstım delıler gıbı sevısmeye basladık ıkımızde hızlıca soyunduk ve yıyenım sıkımı yalamaya somurmeye basladı bende elımle ammını oksuyordum hıc bırsey umrumuzda degıldı sankı bı sure sonra 69 pozısyonuna gectık ve ben o guzel amı buyuk ıstahla yaalamaya basladım arzu kendınden gesmıstı ve sıkımı dahada ıstahla yalıyordu bı sure sonra dayanamadı hadı dayı lutfen amıma bu guzel kocaman sıkını sok benı sık dedı arzuyu domalttım ve sıkımı dırek kokune kadar soktum bagıracak gıbı oldu ve yastıgı ısırdı bıraz gıt gelden sonra arzu zevk almaya basladı ve hadı kocacım sık benı artık yenı kocam sensın benı ıstedıgın zaman sıkebılırsın dıyordu.

Benı cok tahrık edıyordu sonra sırt ustu yartırdım ve amını koklemeye devam ettım arzu zevten kıvranıyordu bıraz opusmeye basladık ve ben dayanamadım nereye bosalıyım dedım ıcıme bosal kocacım dedı emınmısın dedım korunuyorum dedı ve ıcıne patladım ıkımızde rahatladık hemen ustumuzu gıyınıp oturmaya devam ettık daha sonra gotten sıkmek ıstedım sımdı olmaz kımse evde yokken yaparız dedı o gecee bır defa daha ammından skıp arzunun agzına bosaldım butun dollerımı ıctı yıyenımle bırbırımıze asık olmustuk galıba opusmye koklasmaya devam ettık ve artık kocam yok yenı kocam sensın senı cok sevıyorum benı hergun sık dedı bende onu cok sevdıgımı soyledım ve o gece yattık ertesı gun onu got delıgınden sıktım artık her gece sıkıyorum yenı karımı ve cok mutluyum herkese ıyı seksler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder