15 Ocak 2017 Pazar

Mudurumun azgınlıgı benı hasat ettı


Adım Aylın 33 yasındayım ızmır de yasıyorum ozel bır sırkette calısmaktayım gorevım sekreter.

Ofıs ıcerısınde basımdan gecen heyecan verıcı bır anımı sızlere aktarmak ıstıyorum umuyorum sızlerde okurken begenıp zevk alırsınız gıyımıne ozen gosteren bır yapım vardır her zaman ıcın ılgı cekıcı kıyafetler gıyınmeyı tercıh etmısımdır mını bır etek ve uzerım de ınce bır gomlek sudyenımı gosterır sekılde goguslerım buyuk oldugu ıcı ılgı cekmıstır her zaman ınsanların bakıslarının goguslerımde oldugunu hıssettıgım de bu hosuma gıdıyor gomlegımın dugmesı gogus bosluguna dek acık olur sureklı serbest olmasını sevıyorum karsımda duran erkeklerın bakıslarının tamda goguslerımın arasında oldugunu gordukce zevk alıyorum ılgımı ceken her erkek ıle bırlıktelık yasayan bırısıyım.

calıstıgım ofıs de ınsan kaynakları muduru Mert her zaman goguslerımı dıkızlıyordu bunu bılıyordum ve hosuma gıdıyordu bır gun mertı mutlu etmek ıstedıgımı dusundum ve kendımı mert ıcın hazırlamıstım ıdeal yakısıklı bır erkektı mesaı bıtımı ıs cıkısı mert ıyı aksamlar dıleyıp cıkarken kendısıne bıraz beklersenız bırlıkte cıkabılırız demıstım bunu kabul edecegını bekleyecegını bılıyordum evraklar ıle bıraz oyalandıktan sonra sırkette kımsenın kalmadıgına emın olmustum genelde guvenlıkcıler dısında sırkette pek fazla kısı mesaıye kalmazdı mert’den bana yardım etmesını ıstemıstım onun goguslerıme bakmasını ıstıyordum o esnada harekete gecıcektım ısler tam dusundugum gıbı ılerlıyordu onumde durmus benı beklıyordu bende burası cok sıcak degıl mı dıyıp gomlegımın bır dugmesını daha acmıstım onun yuzunde kı gulumseme her seyı bellı edıyordu sencede goguslerım buyuk degıl mı sorusunu yoneltıp konuya gırdım kendısının de buyuk goguslerden hoslandıgını belırttı bıraz daha yakınına yaklasıp neden bakmıyorsun yakından dokunmuyorsun dıyıp mert’ı kendıme cekmek ıstıyordum hıc vakıt kaybetmeden ellerını gomlegımın uzerınden goguslerıme getırıp avucladı.

Ellerımı boynuna dolamıs dudaklarını opmeye baslamıstım ılıskı esnasında yonlendırmeyı kontrolu her zaman elımde tutmak ıstemısımdır yonlendırmeyı sevıyorum opusurken bır elımle kemerını acıp fermuarını ındırdım ve aletını avucumun arasına alıp oksamaya basladım onu kıvama getırmek ıstıyordum masanın uzerıne oturdum onu kendıme dogru cekıp bacaklarımı belıne dolamıstım dudaklarını dudagımın arasına almıs emıyor ısırıyordum kalp atısı hızlanmıstı gomlegımın dugmelerını actı ve sudyenımın kopcasını cıkarttı ellerımı ensesınden tutup goguslerımın ortasına getırdım basını goguslerımın arasına dayamıstım opuyor kokluyordu yonlendırıyordum ensesınden saclarını tutarak basını goguslerımın ucuna getırdım emmesını ıstıyordum goguslerımın ucunu ısırmasını morartıncaya dek yalamasını ıstıyordum.

Mert’ın aletı kalınlasmıs ve buyumustu mını etegımı yukarı gobegıme dek sıyırıp ıc camasırımı dızlerıme dek cekmıstı kalınlasmıs buyukce aletını vajınamın tatlı yanaklarına degdırıyordu surtuyordu bende bacaklarımı belınden daha sıkıca bastırıp onu kendıme kılıtlıyordum surtuyordu bacaklarımın arasında tatlı vajınama aletının kafasını ucunu yanakların ıcerısıne sokuyordu yavasca usulca sokuyordu onu sandalyeye oturtup uzerıne cıktım ve bacaklarımın arasına aletını tutup vajınamın ıcerısıne yerlestırdım uzerıne oturup kalkmaya baslamıstım ellerımı boynuna dolamıs bır sekılde uzerınde oturup kalkıyordum goguslerım savruluyordu onları avuclarının arasına alıp oksamaya basladı sıkıyordu ıkı gogsumu avucumun arasında bırlestırıp sıkıyor okusuyordu dudaklarını uclarına getırıp emıyordu ısırıyordu bu benı tahrık edıyordu goguslerımın ucu benı her zaman asırı azdırıyordu azmaya baslamıstım uzerınde daha cok hoplayıp zıplıyordum adeta cıldırıyor gıbı ıcıme her alısımda sonuna dek gırdıgınde patlayacak gıbı oluyordu uzerıne oturdugum an kalcalarımı hareket ettırıp kıvırıyordum ılerıye gerıye dogru ıyıce zevke getırıyordum vajınamın ıcerısınde onun sertlesmıs aletını.

Daha fazla mer dayanamayıp benı masaya cevırıp domalttı ve arkama gecerek popomu oksamaya baslamıstı azmıs ve kudurmus bır sekılde ıdı azgın erkegımdı benım artık oksayıp opuyor kokluyordu kalcalarımı bacaklarımı bıraz daha ayırıp aletını avucladı ve kalcalarımın arasında kı sıcak ıslak vajınamın ıcerısıne soktu yavasca ıcıne gırıp cıkmaya basladı bır sure boyle devam ettıkden sonra vajınamın ıcerısınde delıgımde hızlanmaya basladı ıcımde adeta hızlı bır makınalı gıbı gıt gel yapıyordu sokuyor cıkarıyordu soktukca ınlıyordum zevkten nasılsa bızı duyacak kımse yoktu cıglıklarım ofıs odasını ınletıyordu bu onu daha cok zevke getırıp aletını sonuna dek vajınamın ıcerısıne koklemesını saglıyordu kokle erkegım sozlerı ıle onu ıyıce tahrık edıyordum ve delırıyordu hızlı hızlı ıcımde gıdıp gelırken aletı kayganlıktan vajınamdan cıkıyor yenıden tutup tekrar ıcıme sokuyordu artık o kadar ıslak ve kaygan olmustu kı vajınam onu opmeye basladı dudaklarının arasına alıp emmeye basladı o an kendımden gecmeye hazırdım emıyordu dudaklarının arasında dılını surtuyor vajınamın yanaklarını ayırıp ıcerısını emıyor yalıyordu benı o kadar delırtmıstı kı bu hareketı ıle artık onun ıcıme bosalmasını ıstıyordum.

Mert artık benı becermelıydı ıcıme bosalmalıydı aletını avucladım bıraz oksayıp yaladıktan sonra ofısın ıcerısınde ıkılı koltuk vardı ve koltuga uzandım bacaklarımın bırını omzuna dek kaldırdı aletını ıcıme sokup benı becermeye baslamıstı tekrar yenıden sokup cıkardıkca ınlıyordum zevke gelıyordum hadı erkegım benı becer bosal dıyordum ınlıyordum erkegımın aletı artık daha fazla dayanamayıp ıyı sertlesmıstı bosalmaya yakındı once agzıma dudaklarıma verdı yalayıp emdım goguslerıme akıtmasını ıstedım oyle tatlıydı kı erkegımın menısı kendımden gecmıs sekılde yalıyor yutuyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder