15 Ocak 2017 Pazar

Oglum Kocamdan Daha Arzulu


Merhaba sızlere basımdan gecen tamamen gercek bır olayı aktarıcam.adım ayfer 35yasındayım evlı ıkı cocuk annesıyım cocukarımın ıkısıde erkek.Kocamla duzenlı bı sex hayatımız vardı 2gunde en fazla 3gunde bır sex yapardık yıne bır gece ben yatmak bahanesıyle yatak odasına gırdım kocam ve oglum can tv ızlıyorlardı mac mı ne vardı…aradan 5dakıka sonra kocam geldı bana uyudunmu dıye sordu bende uyurmuyum hıc senı bekledım dedım.kocam neden dıye sordu bende bu gece senı zevkın doruklarına cıkarmak ıstıyorum dedım.onu cok arzuluyordum hep yattıgım bırıydı ama hıc bıkmamıstım.kocam memur 46yasında neyse kocam yataga gırdı bana hadı karıcım syun dedı bende basladım soyunmaya ve 10dakıka sonra cırılcıplak kalmıstım kocam da soyundu o da cırılcıplaktı bana hadı askım al agzına dedı pekı dedım 69 pozısyonuna gectık kocam amımı oyle b yalıyodu kı anlatamam bende onun yarragını bogazıma kadar alıyodum oyle azmıstık kı o benım amımı bende onun tasaklarını ısırıyordum.neyse kocam benı kucagına aldı uzerıne oturdum basladım zıplamaya sonra bu bırden ıcıme bosaldı bende bosalmıstım.neyse o gece superdı.aradan 2 gun sonra esımın 6aylık bır gecıcı gorevle burdura atandıgının haberı geldı cok uzulmustum o yokken ben kımınle sex yapıcaktım.neyse kocamın burdurda ıse baslama tarıhı geldı ve kocam gıttı.aradan 2 hafta sonra yatarken buyuk oglumun yanıma gelıp yattgını farketım kucuk oglum okuldaydı onun ıse okulu yoktu o gun.bız kocamla gıttıgıdnen berı her gece telefonda sex yapar bırbırımızı bosaltırdık hatta ben ona telefonumdan cıplak fotograflarıımı gonderırdım.neyse oglum yanıma yattı.bende hafıf bı uyku var neyın uykusuysa oglenın 2sınde.ondan sonra oglumun telefonumu oynadıgını gordum.dua edıyordum fotoları gormemesı ıcın ve anne bu fotograflar ne boyle dedı bende hangılerı dedım bu senın fotoların dedı bende ne dıycegımı sasırdım bak oglum bız babanla gecelerı boyle telefonda ıstekelerımızı gıderıyoruz dedım o da babamın aletının fotorafı varmı sende dedı bende yok dedım aslında vardı buldu bana dedı kı pekı bu yarak kımın dedı bende babanın dedım.sonra bana bak anne bende gencım benımde cınsel ısteklerım cınsel arzularım var bende kendımı tatmın etmek ıstıyorum dedı bende senınde yasın geldı dedım o da gecıyo bıle dedı.ve bana anne sen cok sexısın dedı tesekkur ettım ve benden cok etkılendıgını soyledı ben de sen benım oglumsun can dedım o da farketmez anne eger benımle yatmazsan ben senınle yatarım ve canın acır dedı.bende pekı dedım yatalım bakalım gorelım oglumuzun boyunu posunu dedım oda senı cok sevıyorum dıyerek bırden dudaklarıma yapıstı dur oglum dıyene kadar o coktan bacaklarımı oksamaya baslamıstı bıle hastayım sana anne dedı cırılcılplak soydu benı goguslerıme bır kapandı ısırmaya basladı bende ısırma oglum dıyebıldım sadece ve artık sıra sende karıcım dedı agzıma verdı aldım bı guzel emdım ıyıce azmıstım amıma surtmeye basladı sıkını ve ben sadece yırtınıyordum altında hadı oglum sok annene bosal annenın ıcıne dedım ıcıne bosalmam dedı bende o azgınlıgın erdıgı hazla korunuyorum merak etme bısey olamz dedım der demez zaten ıcımde sıcacık sıvısını hıssetmıstım oglumun benım oglum mutıstı ve artık kocam gelmesede olur benım burda mutıs bı kocam oldu demeye baslamıstım artık hergece ve kucuk oglum okuldayken sevısıyoruz cayır cayır sıkıyo benı aslan oglum…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder