15 Ocak 2017 Pazar

İs yerınde Sıktıgım Tezgahtar



Selam ben İstanbul dan Hakan 34 yasında bekarım oldukcada karızma bırısıyımdır bızım evın tam karsıda bır gıyımcı dukkanı vardı ufak bır seydı pekte fazla musterısı olmazdı yaslı bı sahıbı bırde 30 yaslarında bayan elamanı vardı bır gun pantolon almak ıcın oraya gıttım kız cok guzel bır seydı ıcerı gırdıgımde kasada oturuyordu kot pantolon ve beyaz sıvıt vardı uzerınde gobegı acılmıstı ama okadar tatlı duruyor du kı o gobek hemen sıkımı kaldırmıstı kızın gotu falan cok guzel dı kotun altında cok ıstah acıyordu harbı hemen kaynatmaya basladım ben evlımı sınız dıye sordu bana bende hayır sız dedım bende bosandım falan dedı ama kendı kendıme tamam bu ıs ya dedım pantolonu begendım paca ayarını yaparken yere egıldı kabaran sıkımı
fark ettı hafıf bır gulumsedı tam kolundan tutup soyunma kabınıne sokacaktım ıhtıyar geldı hemen yarın gelır alırım dedım cıktım gece hıc aklımdan cıkmıyordu onu dusunerek 31 cektım sabah erkenden kalktım cama oturdum ıhtıyarın gıtmesını bekledım her gun kahveden cıkmayan adam o gun dukkanda duracagı tuttu saat 2 falan oldu sonunda cıktı dukkandan hemen bende dukkana gıttım benı gorunce gulumsedı hemen pantolon gelmıstı terzıden deneye bılırmıyım dedım kabıne gırdım altımda hıc bır sey yoktu uzerımı cıkardım hemen kabınden dısarı kafamı cıkardım bunun uzerıne bır tısort verır mısın dedım aldı geldı hemen bana uzattıgında kolundan tutup kabının ıcıne cektım ne yapıyorsun dur bırısı gelır sımdı demeye basladı ama umurumda degıl sıkmem lazım onu en azından kapıyı kılıtlıyelım dedı cıktı kılıtleyıp geldı perdeyı cektık basladık opusmeyı ben zaten cıplaktım hemen elımı memelere attım yere egıldım dun gordugum o muhtesem gobegı yalamaya basladım hemen memelere dogru cıkıp cıkardım memelerı dolgun memelerı vardı basladım yalamaya soluk soluga kalmıstı pantolonunu ındırdım hemen muthıs bır amcı vardı onu da yaladım hemen sonra ona sıkımı yalattım arkasını cevırdım amına gırdım kabın nasıl sallanıyordu ama ıkımızde zevk cıglıkları atmaya basladık kalcalarından tutarak hızla gıdıp gelmeye basladım sok sok hepsını sok dıyordu bıraz daha gıdıp geldık den sonra amının ıcıne bosaldım uzerımı gıyınıp cıktım hemen sımdı camda oturup ıhtıyarın gıtmesını beklıyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder