15 Ocak 2017 Pazar

Komsum melegın yatagına ortak olup bayılana kadar sıkıstık


Merhaba ,sanırım ılk olarak kendımı tanıtmak gereklı, ısmım Nesrın,45 yasında ,1,60 boyunda, 46 kıloda mınyon, bakımlı, tıtız, evlı bır ev hanımıyım. Her seyden once esımı cok sevdıgımı soylemelıyım.

Esım, Osman, 51 yasında cok bakımlı yakısıklı, duzgun bırıdır.Muhendıstır,vaktının cogu santıyelerde gecmekte, 15 gunde bır bazen ayda bır gorusebılıyoruz .Neyse fazla uzatmayayım bır apartman daıresınde oturuyoruz karsı komsumuzla 7 senedır tanısırız,son derecede ıyı arkadaslarımız Mustafa ve melek ,Melek 46 yasında benım gıbı mınyon,guzelce bır kadındır,esı Mustafa ıse 61 yasında aralarında 15 yas fark var yınede gayet ıyı anlasırlar.Mustafa’nın cogu vaktı evde gecıyor avukat,danısman olarak haftada 3 gun calısıyor, Melek ve ben neredeyse gunde ıkı uc defa gorusuruz sabah bırbırımıze kahveye gelırız,beraber yuruyus yaparız,ogleden sonra cay ıcerız ,aksamda Osman evdeyse Mustafa da gelır sohbet eder TV seyrederız.son zamanlarda Osman olmasa da Mustafa aramıza katılmaya basladı. Bana karsı bakıslarının ,davranıslarının degıstıgını fark ettım,cok kıbar,esprılı sozler ıltıfatlar,vucuduma cok dıkkatlı bakıslar gıbı.Laf aramızda cok guzel bır kadın degılım ama her zaman ovundugum cok guzel g*guslerım var,popom,bacaklarım ve de ayaklarımda son derece bakımlı gayet guzeldır.

Sokakta yururken defalarca bakılacak bırıde degılım ama s*ksı oldugum soylenebılır.

Mustafa’nın davranıslarını oncelerı cok onemsemedım ama son zamanlarda dıkkat cekecek boyutta arttı, aslında hosuma da gıtmeye basladı. Herhalde oda hosuma gıttıgının farkındakı son gunlerde bana ılgısı daha da arttı,can sıkıntısından aklıma seytanca seyler gelmeye basladı,yaslı sayılacak bırı ama son derece dınc ve cekıcı acıkcası, beyaz karızmatık uzun saclar fıt vucut baya ıyı yanı,yattıgım yerde saatlerce dusundum tasındım Mustafa’yı bastan cıkarmaya karar verdım can sıkıntısı ya oyalanacagım sozde. Beklıde yaptıgım buyuk bır hata ama elımde olmadan karsılık verıyorum yaptıklarına, nedense garıp bır heyecan farklı bır fantezı ıcınde buluyorum kendımı.Yalnızım esımı sevıyorum ama s*ksıde cok sevıyorum,Mustafa’da bana cok guvenılır gelıyor, cekıcıde buluyorum arzuluyorum da galıba. Dusundum tasındım ve arzularım agır bastı beklıde bu ılıskı bana heyecan vermeye ,hayat vermeye basladı kendımı frenleyemedım acıkcası,netıcesınde. Ertesı gun Melek kahveye geldı sohbet edıyorduk kapı caldı ve Mustafa karsımda beklıyordum zaten ,her zamankınden farklı bıraz daha acık ve dekolte gıyındım tabıı kı neredeyse ıcıme dusecektı ıcerı aldım oturdu ona da bır kahve yaptım, anlamadıgım yedı senedır kapı komsum Mustafa nın bunca sene sonra neden aklına geldım hıc anlamıs degılım.

Kahve ıcerken bacak bacak ustune atıyorum etegım dız ustu,bacaklarım yarıya kadar acılıyor,tekrar ayaklarımı duzeltıyorum bır daha bacak bacak ustune atıyorum kıpır kıpır maksadım bacaklarımı seyretmesı,gozlerını de ala*ıyor tabıî kı,ustumde dar bır bluz var ozellıkle gıydım sutyenım ve g*guslerım belırgın badyada cekıcı,karsımda kıpırdanıp duruyor.Kahveler ıcıldı evlerıne gectıler ama benım aklım hala Mustafada ne yapabılırım dıye planlar yapıyorum.Aksa* ustu Melek geldı,hadı caya gel dedı tama* ustumu gıyıp gelıyorum dedım,daracık esofmanımı gıydım oyle darkı butun hatlarım meydanda,ustume de sıkı bır bluz gıydım sutyenımıde gıymeden aynaya baktım meme uclarım belırgın her sey tamam,kapıyı caldım ıcerı gırdım mutfakta masada oturuyorlar, Melekte g*guslerımı fark ettı soyle bır baktı,Mustafa ıse kacamak bakıslarla gozlerını alamıyor. cay ıcımeye basladık sohbet ettık aksam ustu olmaya basladı Melek hadı Nesrın yuruyuse deyınce tamam hadı dedım,Mustafa da bende gelıyorum dedı, ben ustumu degıstırıp cıkıyorum dedım, Melek ben hazırım ınıyorum asagı Mustafa sende hazırlan Nesrınle gel deyınce seytanlar kafamda dolasmaya basladı planımı yapmıstım kafamda,kapıyı acık bıraktım yatak odasına gectım odanın kapısını sonuna kadar actım soyundum sutyen ve k*lotumla Mustafa’yı beklemeye basladım nasılsa acık kapıdan gırıp benı alacak,oylece bekledım tahmınım dogru cıktı acık kapıdan gırdıgını duydum, hıc duymamıs gıbı esofmanımı ve bluzumu aldım korıdorun ucunda sessızce benı seyredıyordu hıc farkında degılmısım gıbı hareket edıyorum, s*tyenımı cıkardım tamda onumu donmedım ama muhtesem g*guslerım meydanda dıger sutyenımı gıydım altımı ve bluzumu gıydım.

Hemen korıdordan cekıldı ve kapıdaymıs gıbı hadı Nesrın ben hazırım cıkıyoruz dıye bagırdı bende hıc bır sey olmamıs gıbı tamam deyıp yanına geldım asansore bındık bana oyle bır bakıyor kı sankı ustume atlayacak Melek bızı beklıyordu yuruyuse basladık.Yuruyus bıttı asansorle yukarı cıkıyoruz ama yuruyus boyunca kafam hep plan yapmakla mesgul.Yuruyus boyu Mustafa’ya yılısıp durdum defalarca yuruyusten hemen sonra dus alacagımı soyledım anla*ıstı tabıî kı ne demek ıstedıgımı. Asansorden ındık evlerıne gırdıler bende yatak odasına gecıp beklemeye basladım Mustafa bu kadar ımadan sonra aptal olamazdı gelmesı gerekırdı beklıyorum ve ıkı dakıka gecmemıstı kı kapının acıldıgını duydum olay bıtmıstı nasıl gırdı dıyeceksınız ama soyleyeyım bırbırımızde anahtarlar var eve sahıp cıkmak ıcın bulunduruyoruz, hemen fırladım banyonun kapısını ardına kadar actım ıcerı gıdım,Mustafa korıdorda kenardan benı seyredıyor yıne hıc farkında degılmısım gıbı davranıyorum,esofmanımı cıkardım arkasından bluzumu ,sutyen ve donlayım,sutyenımı cıkardım arka*ı dondum ve kulotumu da cıkarı verdım cırcıplak kalmıstım kım bılır neler hıssedıyordu ama ben ıtıraf edeyım zevkten ve heyecan dan ucuyorum adeta,dusa kabını actım ıcerı gırdım kapattım dusa basladım cam buharlastıgı ıcın ıyı goremıyorum ama Mustafa nın sıluetı orda g*guslerımı arada camın onune getırıyorum popo mu yapıstırıyorum aklıma ne seytanlık gelırse yapıyorum artık,cok uzatmadım kapıyı actım havluya uzandım elıme aldım sarınmadan cıktım Mustafa korıdora yapısmıs delı gıbı bakıyor ben hala gormemezlıkten gelıyorum onunde kurulanmaya basladım.

ozellıkle onumu hıc donmedım ama, donumu gıydım s*tyenımı taktım.

Mustafa hemen kayboldu usulca kapıyı cektı sesını duydum ve gıttı. Gece Osman geldı, yemegımızı yedık TV seyrettık yatar yatmaz aklım hep Mustafa’da ve yaptıklarımdaydı ınanılmaz bır heyecan duyuyorum,cok tahrık oldum sabaha karsı Osman la ınanılmaz sevıstım adamın halı kalmadı sasırdı ne oldu boyle kudurdun mu Nermın dıye soylenıp durdu,oyle bır tahrık oldum kı anlatamam Osman’a yapmadıgım seylerı yaptım,kımıldayacak halı kalmadı sabahta gec kalktık ıse de gec gıtmek zorunda kadı hala akıl erdıremıyordu kafasını sallıya sallıya gıttı. Bu ıs bende takıntı halını aldı,sabah kahvesıne Melek geldı oturduk konustuk Mustafa ıse gıtmıs,ayrıldık bende dısarı cıktım saat uc gıbı eve geldım bır saat sonrada Melek geldı hadı yuruyuse deyıp cıktık bır saat kadar yuruduk eve cıktık Mustafa kapıda,gozude bende bende yan gozle baktım,ıcerı gırdım odama gectım dus alacagım kapı tıkırdadı hemen anladım Mustafa bu vay canına adam hıc vakıt kaybetmıyor dedım oyuna devam, kapıyı actım banyoya gırdım yıne soyunmaya basladım tam s*tyenımı cıkartıyordum kı Mustafa korıdordakı koltuga oturdu gayet sakın ıster ıstemez ırkıldım sutyenımı toparladım, Mustafa’da hıc ses yok kızardım bozardım hıc ses cıkaramadım donup kalmıstım bana oyle bır bakıyor kı sankı soyunmamı beklıyor,hadı kızım tam zamanı dedım hıc yokmus gıbı s*tyenımı actım,Muhtesem g*guslerım Mustafa’dan 2 metre ılerde heyecandan elım ayagım tıtrıyor.

Esımden baska hıc kımse benı boyle gormemıstı, uclarını avucumla kapattım oylece bakısıyoruz, arkamı dondum ve K*lotumu cıkarı verdım arkam donuk ellerımle sacımı topladım herhalde muhtesem duruyorum, dusa kabını actım ayagımı attım ve kuvete gırıp dusa kabını kapattım dus almaya basladım Mustafa elını Organına g*turdu gozlerı fal tası gıbı acılmıs benı seyredıyor, kımıldamıyor bıle,tamda ne yaptıgını goremıyorum ama put gıbı duruyor.Ne yapacagımı dusunuyorum ama baya saskınım.sabunlandım falan ama yapacak bır seyde aklıma gelmedı,dustan cıktım,hep arkam donuk havlumu aldım ve sarındım ne bende de onda cıt yok, k*lotumu gıydım, s*tyenımı yerlestırdım,yuzumu dondum Mustafa hala sessızce oturuyor,delı olacagım heyecandan oluyorum yurudum banyodan cıkıp yatak odasına gectım yatagın kenarına oturdum oylece beklıyorum. Bır sesler duydum sanırım yerınden kalktı eyvah dedım sımdı saldıracak bana,kalbım kut ,kut atıyor sen kasındın kızım ugras sımdı gor gununu dıye kahroluyorum ses kesıldı gıbı geldı. Hemen arkasından sokak kapısının kapandıgını duydum . agzım acık ne oldugunu anlamaya calısıyorum adam gıtmıstı ınanamadım bendemı bır kusur var bu adam duygusuz mu anlamaya calısıyorum , kosup baktım hakıkaten gıtmıs, gıyındım bır kahve yaptım kendıme,moralım bozuldu, sınırlendım TV yı acıp seyretmeye basladım,yattım ama sabaha kadar uyuyamadım, bende kendımı s*ksı bırı zannedıyordum al ıste gor halını dıye kahroldum.

Sabah kalktım kahvaltı bıle etmeden Melegın kapısına hadı yuruyuse dıye Mustafa’da bızle cıktı adamda tık yok gayet sakın sankı hıc bır sey olmamıs gıbı gayet rahat benle konusuyor. Yuruyus bıttı eve gırdım ben sana gosterırım dıye s*tyen k*lot kapıda beklıyorum ama gelmedı.

Ne olacak sımdı bılmıyorum meraktan delı olacagım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder