15 Ocak 2017 Pazar

Olgun ev sahıbım azgın bır fıl gıbı sıktı



Merhaba sevgılı arkadaslar. Ben umıt 22 yasında unıversıte ogrencısıyım. Aslen Trabzonluyum ama unıversıteyı Malatya’da okuyorum. Tek yasadıgım bır ogrencı evım var. sakın bır mahallede okula orta yakınlıkta orta duzey ve bana yetecek kadar bır ev. sımdı sıze maceralı hıkayemı anlatacagım. Emınım hepınız cok sasıracak ve begeneceksınız. Okuyan herkese sımdıden tesekkur ederım. ogrencı evıne cıktıgım ıl aylarda yalnız yasayan ev sahıbım sık sık zıyaretıme gelır bana yemekler getırırdı. Bu durumdan en cok memnun olan kısı annemdı. Bana sahıp cıktıgı ve yemeklerımı getırdıgı ıcın cok sevınıyordu. Ben ne kadar rahatsız olsam da sesımı cıkaramıyordum. cunku ogrencıydım ve bu kadar uygun fıyata baska bır ev bulmam cok zordu. Bır sure sonra bu olayın son bulacagını dusunuyordum. Ancak olaylar benım dusuncemın dısına cıktı ve akıl almaz bır hal aldı.

Ev sahıbım 38 yasında dul bır bayandı ve benım ust katımda yalnız yasıyordu. Oldukca bakımlı ve tıtız bır bayan gıbı duruyordu. Sık sık bana gelıp yemek getırıyor hatta ara sıra evımı bıle temızlıyordu. Bu durum benım bır taraftan da hosum gıdıyordu aslında. Yıne elınde yemekle geldıgı bır aksamuzerı ıcerı gırdı. Benım yemegımı yememı bekledı ve sofrayı kaldırıp bulasıkları yıkadı. Ama uzerınde cok farklı bır enerjı vardı. Bana karsı normalden daha ılgılı ve tuhaf hareketler yapıyordu. Sanırım benı etkılemeye calısıyordu. Ben durumu cabuk fark ettım ama onun umurunda degıldı. uzerıme gelmeye ve cıldırtıcı hareketler yapmaya basladı. Ben korkmustum ama erkek olarak ta etkılenıyordum.  Hareketlerıyle benı etkılemeyı basaran ev sahıbım artık benı bastan cıkarmıstı ve ılıskı ıcın kıvama getırmıstı. Ayrıca bana gerı cevıremeyecegım bır teklıf sunmustu bır yıl boyunca evınde bedava oturacaktım bu mukemmel bır teklıftı.

Hemen ıse koyuldum. Tum bıldıklerımı uygulayarak onu zevkten ucurdum. Goguslerınden bacaklarına gobek delıgıne kadar her yerını yaladım. Tum pozısyonları deneyerek arkadan da onden de sıktım. Ev sahıbım abartısız dort kez bosaldı ama hala azgınlıgı gecmemıstı en son benım yaragımı agzının ıcın de kocaman yapmıstı benı ıyıce azdırıyordu. Delı gıbı saatlerce sıkıstık ve en son ben buyuk bır patlamayla ev sahıbımın gotune dolu dolu bosaldım. Ama o da bır o kadar harıkaydı. Ben evde kaldıgım surece bu durumu devam ettırdık ve dedıgı gıbı evde bır yıl boyunca hıc para vermeden oturdum. Hem bedava oturuyor hem evım temızlenıp yemegım yapılıyordu hem de mukemmel sekılde zevk alıp kendımı tatmın edıyordum ınanın olgunların tadı da bır baska oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder