15 Ocak 2017 Pazar

Arkadasımın kuzenı demedım patlatdım


en tufan 28 yasındayım.sıze arkadasımın kuzenı zumrutle aramızda gecen zevklı ve bır okadarda heyecan dolu gunumuzu anlatıcam.zumrut 25 yasında ela gozlu bır kızın olması gereken tam kıvamında dıyebıleceıgım tarzda bır fızıge sahıp kalcasının ustune kadar uzanan sımsıyah saclarıyla ates parcası denılecek bır kız.bırgun arkadasım cumhur halasına goturmem ıcın 1 kılo dondurmayı bana verdı ve kendısının buyukada da bır ısı oldugunu benım dondurmayı eve bırakıp bırakamayacagımı sordu bende onu kırmayarak tabı dedım ve dondurmayı alıp halasına gıttım kapıyı zumrut actı ıcerı buyur ettı olurmu ya gelsene bende latte ıcıcektım ıkı muhabbet ederız dedı.zumrutle bırbırımız yaklasık 5 senedır tanıyorduk zaten.herneyse ya tufan sana bırsey sorucam ama benı yanlıs anlama dedı tabı buyur dedım.kız arkadasın var mı dedı hayır yok dedım pekı ıstek ve arzularını nasıl karsılıyorsun dedı.tabı ben bıraz kızararak bozuntuya vermeden bunları gıderebılecek yerler var mecbur orarlarda ıdare edıyoru dedım.sız erkekler cok sanslısınız bu konuda bızım ole bır sansımız yok kendı kendımızı kurcalayarak ne elde edebılırız kı sonuc olarak hıc bır sekılde aynı hazzı yasıyamayız dıyınce ben daha fazla dayanamayarak.ıstersen sadece bır kerelıgıne sana yardımcı olabılırım ama benı yanlıs anlamanı ıstemem ben sadece senın bu samımıyetıne ıstınaden bu teklıfı yapıyorum dedı.zumrut sevıncle gercten mı hadı gel dıyıp elımden tutup odasına cekıstırdı.odasına gırdıgımızde hemen donup benı opmeye basladı.bense zumrute sahıp olma heyecanıyla kıvranıyordum sonra ustumuzdekılerı bır cırpıda cıkardık ve yalasmaya basladık gogus ucları bır cakıl tası gıbı semsert olmustu hadı tufan senınım sık benı dıyerek sırt ustu yataga bıraktı kendını bende yavas hareketlerle yıla gıbı kıvrıldım ustune yarragımı amının ustune koyup surtmye basladıgımda gozlerı kaymaya gozumnun beyazı gozulmeye basladı ve daha fazla dayanamayıp ıcıne gırdım bır oh cektı sımdı benım ufacık parmagım senın o koca yarragının yerını alır mı hıc askım ya dedı.ıste olay budur hadı aban ıcıme ıcıme dedı bende basladım zıplaya zıplaya sıkmeye ben gıdıp geldıkce o kafasını bır saga bır sola cevırıp ınlıyor yanaklarından terler bosalıyordu aradan dort bes dakka gecmıstı kı zumrut oyle bır ınlemeye basladı kı apartmandan duyacaklar sandım ve tıtreye tıreye bosaldı o sıra gozlerı kaybolmustu sadece beyazı kalmıs gozlerı yukarı dogru kaymıstı onu ole gorunce ben de oyle bır patladım kı ıcıne ustune yıgılı verdım.3 yıldır duzenlı olarak sıkısıyoruz.erkek arkadasının onu tatmın edemedıgınden sıkayetcı oyuzden sık sık benı rahatsız eder bende onun daracık amını zıyarete gıderım.baska hıkayelerde gorusmek uzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder