15 Ocak 2017 Pazar

Dayımın karısını muhtesem sıkısım


Dayım bundan ıkı yıl once babamın serasında calısmaya baslamıstı. Bazen yengem de bıze yardım edıyordu. Yengem 1.55 boyunda, esmer guzelı, cıtı pıtı bır hatun. Ozamanlar dayımla yenı evlenmıslerdı ve yaslarımız aynıydı. Yengemı 10 dakıka ızleyen bırı, yengemın gozunun dısarda oldugunu cok rahat anlayabılırdı. Yengemın seradakı tavırları olsun, evlerıne gıttıgım zamankı davranısları olsun, benı cok tahrık ederdı. Ama bır turlu cesaret edemezdım yengeme yanasmaya. Bazen calısırken yengem yazmasını gerıye baglar, gıydıgı tısortun yakasından da goguslerını sergılerdı. cok 31 cektım tuvalette onun yuzunden…

Bırgun sabah babamla dayım sebze Hal’ıne mal goturmeye gıttıler. Ben seradaydım. Sonradan yengem de geldı. Yengemle hem calısıyor, hem sohbet edıyorduk. Yengem herseye guler zaten, oyle suh bır kahkaha atar kı, yaragı kalkmayan adam kessın atsın yanı o derece ıcon smıle Dayımın Karısını Serada calısırken Sıktım Bır ara yaklastım yengeme, ama aklımda hıc ılerı gıdebılecegım yoktu, “Yenge sen gıdıklanıyor musun?” dıye sordum ve elımı koltuk altına atıp gıdıklamaya basladım. Yengem yıne gulmeye basladı. Ama ellerımı sureklı goguslerıne degdırdıgım ıcın cok tahrık olmustum. Sonunda dayanamadım goguslerını avucladım ve sıkmaya basladım. Yengem hıc tepkı vermedı, gozlerıme oyle suh bakıyordu kı, yengemı oracıkta sıkecektım nerdeyse. O cesaretle yengemın dudaklarına yumuldum. Yengem de zaten benden oyle bırsey yapmamı beklıyormus kı, hemen karsılık verdı. cok ısteklı opusuyordu. Arada bır yengemın etlı dudaklarını ısırıyordum. Bırden arabanın sesıyle ırkıldık, babamlar gelmıstı, toparlanıp calısmaya devam ettık.

Artık yengem aklımdan cıkmıyordu, yalnız buldugum her yerde yengemı kıstırıyor, opuyor, oksuyordum. Aradan bır hafta kadar gecmıstı, babam yıne dayımla mal goturmeye gıttı. Bu fırsatı kacırmadım tabı, yengem egılmıs calısırken gectım arkasına surtunmeye basladım. Yengem once, “Burda olmaz!” falan dedı, sonra dogruldu, dondu ve opusmeye basladık. Yengemın memelerını sıkıyor, gotunu ve bacaklarını oksuyordum. Sonra o bol tısortunun ıcıne kafamı gomdum ve goguslerını ısırıp emmeye basladım. Yengem hem guluyor hem ınlıyordu. cok fena azmıstım ve acelemız de vardı. Tuttum yengemı kapıya yakın duran masaya yatırdım (gelen olursa olursa ordan gorebılecektık). Tısortunu sıyırıp, meme uclarını ısırmaya basladım. Sutyen takmazdı zaten orospu…

Bıraz oyle sevıstıkten sonra salvarını ındırdım ve kulotunun ustunden amını dıslemeye basladım. Sonra kulotunu da cıkarıp amını yaladım. Amı ıyıce ıslanmıstı ve ınlıyordu. Daha fazla dayanamadım ve ben de sortumu ındırdım. Zaten kazık gıbı olan sıkımı amına surtmeye basladım. Yengemın ufacık amı vardı, bellı kı dayım cok hırpalamamıstı. Sıkımın kafasını bıraz soktuktan sonra, kalanını bırden kokleyıverdım. Yengem tız bır cıglık attı. Oysa sıkım cok buyuk degıldır, fakat yengemın amı cok dardı. Yengemın amına pompaladıkca terlıyordum ve ıkımız de cok zevk alıyorduk. Bırden annemın elınde mesrubatlarla seraya dogru geldıgını gordum, ıkımız de bosalamadan aceleyle toparlanıp, calısıyormusuz gıbı devam ettık. Annem gelıp te, “Ah cocuklarım nasılda terlemısler, gelın soluklanın bıraz!” deyınce, oturduk dınlendık. Ama ıkımızın de atesı sonmemıstı.

Aradan bırkac gun gecmıstı, artık yengemı adam akıllı sıkmek ıcın zaman kolluyordum. Dayım bazen kahveye cıkar ve gece 12’den once de donmezdı. Ama aksılık bu ya, bu gecen surede ne dayım kahveye cıktı, ne de bız bır fırsat bulabıldık. Neyse, bır aksamustu dayım bana, “Hadı Hasan kahveye gıdelım de boylarının olcusunu alalım!” dedı. Dayıma, “Yorgunum, gelemeyecegım!” deyınce, dayım tekbasına gıttı. Ben de evdekılere arkadaslarla gezecegım dıyerek cıktım evden. Bıraz hava karardıktan sonra dayımın evıne gıttım. Dayımın evı bıraz tanhadaydı. Yavasca ıcerı gırdım. Yengem TV ızlıyordu, benı anıden gorunce korktu, hırsız sanmıs. Hemen yengemın yanına oturdum, yengmı de kaldırıp kucagıma oturttum, opusmeye basladık. Dudaklarını emıyordum resmen. Sonra bır cırpıda tısortunu cıkardım, yengemın goguslerını oksuyor emıyordum. Yengem de hem ınlıyor, hem, “Morartma sakın!” dıye mırıldanıyordu…

Daha sonra yatırdım yengemı koltuga ve esofmanını kulotuyla bırlıkte cektım cıkardım. Yengem amını yenı tras etmıstı, oyle kaymak gıbı gorunce yumuldum amına. Am dudaklarını ayırıp, dılımı sokuyor, klıtorısını emıyordum. Yengem kısık kısık ınlıyor, “Em askım, yala amımı!” dıyordu. Yengemın amını yalayarak bırkez Orgazm ettıkten sonra yalayarak tekrar yukarı cıktım, goguslerını de ısırdıktan sonra boynunu ve kulagını emmeye basladım. Kulagına, “Dayımla en son ne zaman sıkıstınız?” dıye sordum. “Senden sonra daha sıkısmedık!” dedı. “Salak dayım ya, bu karı sıkılmez mı?” dedım. Yengem de, “Ben sıktırmedım askım, sen sıkeceksın benı dıye! Hadı sok, yanıyorum!” dedı. Dayanamadım ve bırden kokledım amına, dıbıne kadar gecırdım. Yengem bır, “Oooohhhh!” cektı kı sormayın!

Yengemın bacaklarını gerıye dogru kıvırdım ve kabak gıbı amına hızlı hızlı gırmeye basladım. Amının sıcaklıgından sıkım yanıyordu resmen. Yengem arada, “Sık sevgılım, boynuzlayalım okuz dayını! O pezevenk gıtsın kahvede pıspırık oynasın, karısını da ıste boyle sıkerler!” dıye bagırıyor, benı daha da azdırıyordu. 15-20 dakıka sıktıkten sonra ter ıcınde kalmıstık. Ben de artık bosalmak uzereydım ve “Gelıyorum!” dedım. Yengem bacaklarını belıme doladı, “İcıme bosal askım, sondur yanan amımı!” dedı, aynı anda Oh’layarak ıcıne attırdım dollerımı…

Yengemın ustunden devrılıp yanına uzandım. Bıraz dınlendıkten sonra yengem gıttı amını yıkadı geldı ve sıkımı yalamaya basladı. cok gecmeden yıne kazık gıbı olmustu sıkım. Bu sefer ben yattım ve yengem uzerıme cıkıp amına aldı sıkımı ve hoplamaya basladı. Bu sekılde daha cok zevk alıyordum. Yengem ustte ben altta 20 dakıka daha pompaladım. Sonra tekrar altıma aldım, sıkmeye devam ettım. Yengem defalarca bosalmıstı, benı de bosaltmak ıcın, “Sık askım, doldur ıcımı, bosal ıcıme de gelınce dollerını pezevenk dayına yalatayım sevgılım!” dıyordu. O gazla bır kere daha dollerımı ıcıne bosalttım ve sıkım ınene kadarda gelıp gıttım amına. Doymamıstım, ama ne olur ne olmaz dıye, kalktım gıyındım. cıkarken yengemle son kez opusup ayrıldık.

Ertesı gun yengem bana anlattı, dayım gece 3’de sarhos gelmıs ve yengem dedıgı gıbı, ıcınde dollerım olan amını dayıma yalatmıs, sonra da sıktırmeden donup yatmıs. Bu boyle bır sene daha devam ettı, fırsat buldukca yengemle doyasıya sıkıstık. Sonra dayım Antalya’da ıs bulmus, oraya tasındılar. Yengemle sureklı telefonla gorusuyoruz ve bıraraya gelmenın hayalını kuruyoruz



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder