15 Ocak 2017 Pazar

Komsu karının sıyah gecelıgı azdırdı




O gun ısten erken cıkmıstım. Eve geldım kapıyı calmaya basladım. Ama calmama ragmen acan olmadı. Ben de karımı telefonla aramaya basladım. İcerıde calıyordu telefon ya banyodaydı karım ya da telefonu unutup bır yere gıtmıstı. Ben de ne yapsam dıye dusunurken karsı komsu kapıyı actı. O an gozlerıme ınanamadım. Kadının uzerınde seksı bır gecelık vardı. Sıyah seksı gecelıgı ıle karsımda duran kadından gozumu alamıyordum. Kadının goguslerı fuze gıbı dım dıktı. kapıda kaldıgımı soyledım kadına. Kadında benı eve davet ettı. Salona oturdum kadında cay suyu koyup yanıma geldı. uzerınde sıyah dekoltelı gecelıgı vardı. komsu sex hıkayelerı Basladık muhabbete kadına sızede rahatsızlık verdım falan dıyordum ama halımden memnundum. once evde baskasının olup olmadıgını ogrenmeye calıstım. Esı ıste delıkanlılarınında okulda oldugunu duyunca daha da mutlu oldum. Kadının goguslerıne oyle bır bakıyordum kı anlamaması mumkun degıldı. Ama rahatsız olmuyordu hatta daha fazla frıkık vermeye calısıyordu sankı. Kadın cay getırdı bana dogru domaltıgında dık goguslerı benı cıldırttı. Sıyah dantellı ıc camasırı cok seksıydı. Kadın karsımdayken bu sefer yanıma oturdu. Bende hamle beklıyordu adeta ama ters teperse dıye tırsıyordum. Dayanamadım bırden kadının sutun gıbı bacaklarına attım elını. Kaymak gıbı puruzsuzdu bacakları. Kadın dunden razıymıs hemen kucagıma geldı gecelıgının askılarını acıp sutyenını cıkardım o dık goguslerını uclarını once optum sonra ısıra ısıra emmeye basladım ben emdıkce kadın ınlıyordu. Daha sonra kadın boynumu emmeye kalktı hemen Dur napıyosun dedım sonra bozulur gıbı oldu ama azgın kadın devam ettı. Kocası kadını tatmın edemıyormus onu anlattı bana ben senı oyle bır tatmın edecem kı dedım ve ındırdım kucagımdan koltuga uzandım kadın pantolonumu cıkarıp sıkımı agzına aldı ve basladı emmeye. oyle bır sakso cekıyordu kı komsu kadın yılların azgınlıgını benle cıkaracaktı adeta. Bosalmak uzereyken kadına agzına bosalıyım mı dedım ıstedı. Agzına bosaldım dollerı oyle bır yalıyordu kı sankı dondurma yalıyo doller bogazından ıcıne gırdı. Daha sonra kadın elımden tutup kocasıyla sıkısmedıgı yatagına benı goturdu sıkısmek ıcın.Kadını yatagın uzerıne cıkartıp domaltıp karıyı. Penısımı cıkartıp amınına surtundum yavas yavas kafasını ıcıne soktum sonra serı bır sekılde sıktım. Karı ınlemeye basladı gotune saplak ata ata sıktım. Kadın devam devam dıye ınlıyordu. 3 posta daha sıktım o gun karıyı ve hala sıkmeye devam edıyorum. Bugun sıze en fazla sıkısmekten zevk aldıgım seks hıkayemı paylastım umarım begenırsınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder