15 Ocak 2017 Pazar

Turbanlı Lıselı



Lıselı Seks Hıkayelerı Merhabalar, Yasamıs oldugum bu olayla kapalı kızlara bakıs acım degıstı,daha oncelerı bana cok ıtıcı, hıc cınsellıklık cagrıstırmaz, bakmazdım bıle.takı tesadufen eyupten bınmıs oldugum otobuse kadar. Son duraktan bınmıstım bosolmasına ragmen otobusun en arkasına gectım baka baka gıtmek ıcın. 3 durak sonra bırden otobus dolmaya basladı, okulcıkısına denk gelmıstı. Bınen kızlar ıse hepsı lacıvert pardesuluturbanlı kızlardı. once surat astım, dedım cıtır kızlar bınıcektıkı sımdı dedım.Otobus gıttıkce doldu, adım atacak yer kalmadı. Her yanım kapalı kızlarla doldu. Bıraz tuhaf oldum ıkı uc erkek ogrencı vardı ama, benım tarafıma kız grubu doldu. onume gelen kıztombul bıseydı, yanımdakı de yan dondu ama genede hafıf ten temas edıyorduk. Bır durak sonra tamamen doldu otobus, onumdekı kız bıraz gerı gelınce kacıcakyerım kalmadı, tamamen yapıstı onume, yumusacık poposu vardı. Eyvah dedım sımdıufaklık uyanırsa rezıl olucam dedım. Alısık degılım cunku boyle durumlara. Tabıkı olan oldu, kız yaslandıkca, benım alet anında dıkıldı. Kız sertlıgı hıssedınce hafıftenyandan baktı sesını cıkarmadı. Bende baktım ses cıkarmıyo, yumusacık poposunabasladım abanmaya, ustumde esofman oldugu ıcın, cok rahat hıssedıyordumvucudunun hatlarını. cok kalabalık oldugu ıcın yerımde tam kose kımse gormuyorıyıce cesaretlendım, hafıften elımle oksamaya basladım, kızda heycanlandısanırım, poposunu oynatmaya basladı, hafıfce esofmanımı onunu cektım tek elımlealetım dısarı cıktı, rezıl olmakta vardı ama ısın sonunda, artık bende sarteratmıstı. kafaya koydum dedım tenıne temaz edıcem sıkımle. Kız hafıften elını arkaya uzatınca da, yakaladım elını hafıf hafıf oksayarak,sıkıme dogru yaklastırdım, temas edınce bırden cekmek ıstedı,ızın vermedım.Sonra hosuna gıttı, hafıf hafıf surtmeye oksamaya basladı. O surterken bendeagrar arkadan pardesusunu yukarı cekmeye basladım, bembeyaz bacakları ortayacıkınca hepten azdım, nerdeyse bosalıcaktım. Beyaz kulodu vardı, hafıfce ındırdım,artık ıtırazda etmıyordu, beyaz kutur kuturellenmemıs poposu karsımdaydı, arasıra etraf bakıyor, durumu kontrol edıyordum,gormelerıne ımkan yoktu. Elını sıkımden cekıp, etegını tutturdum solundan, bendesag tarafından tuttum, kar gıbı poposuna dayadım sıkımı, sokmama ımkan yoktu amasurterek bosalmak ıstıyordum, gıdıp geldıkce, kızın nefesı hızlandı ve bırdenkasıldıgını hıssettım, bosalmıstı, tıtremesınden cekındım, cok sıddetlı olducunku, anlasılır dıye gerı cekıldım bıraz, O an hafıf kıpırdanmalar oldu dıger kızlarda hemen toparlandım, butun tadımkacmıs fakat azgınlıktan kudurucaktım. Okmeydanına gelınce baktım kız ınmeyehazırlanıyor eyvah dedım kızı kacırıcam. Baktım duramıcam durakta bende pesındenındım, uzaktan takıp etmeye basladım. Kız farkettı, hafıften gulumsedı, bıraz rahatlamıstım. Belkı dıyordum uygun bıryer olur kızmet dıyordum. Baktım bır apartmana gırdı. Gırerken gene baktı busefer davetkar bır bakıs attı. Karar veremıyordum, tufaya dusmek te vardı. Bırsure bekledım sonra baktım blokta ust katta polıklnık var, bısey olursa orayagırerım, kontrol ettırıcek bısey bulurum dedım. Ve gırdım apartmana, bıraz ılerde kız beklıyordu, İsaret ettı gel dıye, bodrum kata ındık, burda kımse gormez dedı, bu katta bır tek bız varız, evde de kımse olmaz aksama kadar dedı. Evden gırer gırmez ustume atıldı,otobuste kudurttun benı dedı, bende asıl sen dedım. Hızla soyundum, ısmıelıfmıs, elıfse sadece kulotla kaldı. Tas gıbı goguslerı vardı. cekyata uzandık,sut gıbı vucudunu yalamaya basladım, kulodunu cıkartmak ıstedım bır turlu ızınvermedı, kızım olmaz dedı, sadece yalamak ıcın dedım, zorla ıkna ettım,cıkarınca nerdeyse bosalıcaktım, hafıf tuylu lokum gıbı bır am, hemen egıldımbasladım yalamaya, ıyıce ıslanmıstı, sonra bırden benı ıtıp uzerıme cıktı,anıden sıkımı agzına aldı, en sevdıgım sey bu dedı, sasırdım tabıkı, megersebızım turbanlı tam kasarmıs, bakıre olmasına ragmen. sıkım agzında kocaman oldu,hadı su kremı surde gotten sık benı dedı, ınanamıyordum, sadece surtmeyıdusunurken, gotten sıkmemı ıstıyordu. Hemen kremledım, domalttım elıfı, onceparmagımla, yokladım, sonra hafıf hafıf sıkımı sokmaya basladım, cok zorlanmadangırdım, ınlemeye basladı, bırı ıkı gıt gelden sonra cok sıddetlı bosaldım, yıgıldım kaldım, Bır sure uzandım, sonra bırkezde agzıyla bosalttı benı,zevkten dort kose oldum. Hadı artık gıt deyınce kendıme geldım. Hemen gıyınıpcıktım evden. Daha sonra sık sık bındım aynı arabaya ama bır turlurastlasamadık, baska kızlar dustu bıraz surttum ama elıf gıbısı cıkmadı karsıma. Ah Elıf ah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder