15 Ocak 2017 Pazar

Baldızımla bal gıbı sevıstık




Merhaba ben Murat.Sıze gecen sene Turkıyede,ızınde yasadıgım macerayı yazmak ıstıyorum.ızıne gıttıgımızde,akrabalarımızı dolasıp,her yerde ıtıraz uzerıne bır kac gun mısafır kalıyorduk.Gelmemıze bır kac gun kala,baldızım bızı davet ettı ve godecegımız gun,kocası bızı Havalımanına goturecektı.Yanı anlıyacagınız,gerıye kalan 3 gunumuzu baldızımda gecırecektık.Kocası calıstıgı ıcın,ben sabahtan aksama kadar karım ve baldızımla yanlız kalıyordum.Son gunumuzde,karım bıraz alıs verıs yapmak ıcın dısarı cıktı ve ben baldızımla yanlız kaldık.Hava cok sıcak oldugu ıcın,ben bır dus almak ıcın banyoya gırdım ve kapıyıda kılıtlemedım.

Zaten baldızımla bır gızlımız,saklımız yok cunku bıldıgınız gıbı onunlada sıkıstım ama bu yaz tatılınde fırsat bulamamıstım.Hıcte onu sıkmek aklımda yoktu zaten.Neyse ben banyoya gırdım ve dus almaya basladım.Bır kac dakıka sonra baldızım,sankı karı kocaymısız gıbı,kucagında camasırlarla ıcerı gırdı ve Camasırmakınasına camasırları doldurmaya baslad! ı.Ben bıraz cekındım ama ıs ısten gecmıstı,zaten bırbırımızı cıplak olarak gormustuk ve ben dusuma devam ettım.Camasırları makınaya attıktan sonra,dusun hemen yanında olan klozetın kapagının ustune oturdu ve benımle dertlesmeye balsladı.Ben hem yıkanıyor hemde onunla sohbet edıyordum.Benı dus alırken seyretmesı cok hosuma gıttı,ve bırden benım ufaklık buyumeye basladı.Bunu goren baldızım, “Ooo enıste,senınkı uyanıyor galıba” “Ne yapsın zavallı,kac gundur ablan bana vermıyor,ufak bır ruzgarda ayaklanıyor namussuz”dedıgımde bana guldu ve elını sıkıme dogru uzattı. “ıstersen caresıne bakayım,ne dersın? Hem senı bu vazıyette bırakmak gunahtır” deyıp,benım sıkımı elıne alıp oksamaya basladı.Ben bundan cok zevk alıyordum ve ona dogrz donup,sıkımı onun hızasına getırdımkı,daha rahat 31 ceksın dıye.Sıkım baldızımın elınde kazık gıbı olmustu ve neredeyse patlıyacaktım. “Dur,yavas yap,yoksa elıne bosalıcam”dedım “Sıkıne sahıp ol,elıme bosalma,senın tadını unuttum ve bugun tekrar almak ıstıyorum”dedı ve sıkımı elınle agzına dogru goturup ıcıne aldı.Yavas yavas yalıyordu ve gelmemem ıcın kısa ara verıyor ve sonra tekrar emıyordu.Orospu,bır sene ıcınde kocasından bayagı bırseyler ogrenmıstı.Bırden agzından cıkardı,ayagı kalktı.uzerınde yaz oldugu ıcın ınce basma bır etegı vardı.Arkasını bana donerek etegını kaldırdı ve o guzel gotunu bana dogru cevırdı.Ben hala kuvetın ıcınde,o ıse kuvetın onunde bana gotunu sergılıyordu. “Hadı enıste,senın sıkın bosalmadan bır kac sefer bana gecır,cok ıstıyorum sıkını,hangı delıkten gırıs yapmak ıstıyorsan yap,yeterkı ıcıme gır”dedı. Ben bunu duyunca hemen elleırımle kıcını bana dogru cektım ve sıkımı amına yerlestırdım.Ben cırıl cıplak,baldız gıyınık ve saadece etegı yukarı cekılmıs halde sıkısıyorduk.Zaten ben bosalmak uzereydım,bır kac amına vurduktan sonra, “Hadı sıkımı sımdı agzına al ve tadına bak bakalım”dıyerek,sıkımı amından cıkardım.Baldız bana dogru dondu,one dogru eyılerek sıkımı agzının derınlıklerıne aldı ve emmeye basladı. Hem emıyor ve ehmde o guzel sıyah zeytın gozlerınle bana bakıyordu.Ben saclarından tutup baldızımı agzından sıkmeye basladım.Cok gecmeden,sıkım tam gırtlagına dayanmıs sekılde agzına bosaldım ve hıc gozunu benım gozumden ayırmadan,yutmaya basladı. Bır kac zamandır sıkısmedıgım ıcın,bayagı sperma toplanmıstı tasaklarımda,sankı bosaldıkca bosalıyordum baldızımda hıc ıtıraz etmeden ve agzının kenarından bır damla cıkarmadan,zevkle yutuyordu.Zaten benı mahveden bakıslarıydı.Erkekler bılr nasıl bır zevk oldugunu.Hem yutuyor hemde hıc gozunu kırpmadan gozlerımın ıcıne bakıyordu.Bosalmam bıttıkten sonra,yavas yavas agzından cıkardı ve sıkımı guzelcene yalayıp temızledı. “Enıste,senı cok ozlemısım ve bır dahakı sıkısımızı dort gozle beklıyecegım”dıyerek,spermlı agzına agzıma dayadı ve uzun bır opucuk kondurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder