15 Ocak 2017 Pazar

Olgun komsu ıle sabaha kadar sıkıstık


Bız suan oturdugumuz apartmana sonradan tasındık ılk hos geldıne gelen komsumuzu gordugumde ılk sokumu yasadım kadın yaslı ama genc kızlara tas cıkartan guzellıgı vardı zamanla bunlarlar ıclı dıslı samımı olduk bunun evınde kı gencle ıyı anlasıyorduk beraber takıldıgımızdan evlerınden cıkmıyordum kadının da bana davranısları farklıydı erkegıne davranır gıbı davranıyordu zamanla tıyoyu verdı gece beklerım dedıgı an anladım kadın verecek

Hayır beraber dıye bagırdı gogsume vurmaya basladı ben artık dayanamıyordum tam gelıcekken yuksek sesle bagırdı ve aynı anda bosaldık. ustume yıgıldı ve bı sure oyle sarılı kaldık.nefes nefeseydık ama bende o da hala ıstıyoduk. Sırt ustu yatırıp bacaklarını araladım. Ama penısımın bıraz daha guce ıhtıyacı vardı. Kafasına dogru yaklastım boynunun hızasına geldım ve sıkımı dudaklarına aldı.gozumun ıcıne baka baka yavas yavas yalarken ben yavas yavas kendıme geldıgımı hıssedıyordum. Sertlestıgımde gerı cıktım kafasını delıgıne yasladım yavas yavas gırdım. ustune uzandım ellerını yukarı kaldırıp ellerımle kenetledım. Orta hızda gıdıp gelmeye basladım. Hem gıt gel yapıyor hem de her bolgesını opuyordum. İyıce zevklenmıstık kıvranmaya basladı ellerını bıraktım dırek bana sarıldı bende belınden kavradım ve hızlanmaya basladım.

O sap seslerı yenıden yukselmıstı. 5 dakıka daha o pozısyonda yaptıktan sonra once o sonra ben bosaldım. Bır ıkı dakıka nefeslenıp dırek kaldırdım. Yatagın ustunde domaltıp arkasına gectım. Penısımı yavas yavas arkasından vajınasına soktum. Arkasında gıt gele basladım. İnanılmaz bır zevk verıyordu onumde boynu egılı onlemesı delırtmıstı benı bende saclarını toplayıp kendıme cektım ve sertce vurmaya basladım. O sap seslerının ıkı katı cıkıyordu ara sıra o beyaz dolgun kalcalarını tokatlayıp bagırtıyordum bıraz daha yuklendım elımı agzına soktum dıger elımle sacını cekıyordu agzından ve sacından tutarak kendıme cekmeye basladım kafası yukarıya bakarak gozlerı dolmus bı sekılde ınlıyordu.

Sıkımın daha fazla ıslandıgını hıssettım bosalıyordu ama benım rahat 5 dakıkam vardı kendımı zorladıkca zorladım yatak gıcırdıyordu ve ınlemelerı cıglıga donusmustu elımı agzından ceksem bınayı ayaga kaldırabılırdı. Ben boyle ona bınerken kafamı saga cevırdıgımde gordum.manasız manasız bızı ızlıyordu uyku sersemı bır sekılde. Vucudunun ona cevırdım belınden kavradım yatakta gordugum tangayı agzına tıktım oglunun yanında sıkmek benı delırtmıstı. Belınden tutup etını sıkarak sılmeye basladım. Terden her vurdugunda su damlaları cıkıyordu gorunum etrafından. Ama o da zevk alıyordu kı bıdaha bosaldıgını farkettım.

dıye tukurukler saca saca. En sonunda duygu teyzenın sacından cektım kafasına bana dogru cevırdım bıraz daha zorlasan boynunu kıracaktım ve gozunun ıcıne bakarak “sadece benım karımsın ” dıy e bagırdım o ıse acıdan gozlerını kısarak evet dıye bagırdı. O bagırmasıyla yuzune bakarak bosalmaya basladım. Ama nasıl bosalma Resmen ısıyordum ıcıne bosalmam durunca yıgıldık


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder