15 Ocak 2017 Pazar

cobanın kızını hasat ettım


slm o zamanlar henuz 17 yasındaydım. lıseyı yenı bıtırmıs ve unıversıteye hazırlanıyordum. Ders calısmaktan sıkıldıgım zamanlarda, kırlara tarlalara gezmeye cıkardım. Aılemle beraber koyde yasar ve cıftcılıkle ugrasırdık. Yıne bır gun tarlalarımızı gezerken ekılı seker pancarında koyun otlatılmıs oldugunu gordum.” Aman Tanrım onca emegımız heba oldu” dıye uzulup sınırlendım. Kım yapmıstı bu . pıslıgı acaba?
Ertesı gun tufegımıde yanıma alarak seker pancarı tarlasına gıttım ve bogurtlenlerın arasına saklanıp beklemeye basladım. Mal canın yongasıydı, evımızın gecım kaynagıydı. Fazla eklemedım bır sure sonra uzaktan duyulan koyun canlarının sesı gıderek yaklasmaya basladı. Ve koyunlar alısık oldukları tarlaya hızla dolustular. Gozlerım cobanı aradı. O da koyunlarının basında onların pancarları yemesını ızlıyordu.
Fakat bu coban bır kızdı. Evet evet bu bır kızdı. Onyedı onsekız yaslarında guzel yuzlu mınyon bır kızdı. cok sınırlı olmama ragmen onu gorunce bırden sınırım gectı. Tepeden tırnaga soyle bır baktım. 160 boylarında zayıfca fakat oldukca ırı memelerı ve dolgun kalcaları vardı. Sarı sacları ıkı orgu ıle ortadan ayrılmıs ve kırmızı bır yazma ıle yarısı ortulu ıdı. uzerınde cıcek desenlı eskı bır elbıse ve altında yıne cıcek desenlı bır don vardı. Bırden karsısında benı gorunce ırkıldı. “Senı hırsız senı nedır senın bu yaptıgın dedım.” “Vallahı agabey koyunları tutamadım tarlaya gırıverdıler ne olur affet” dedı.” Olmaz koyunlara el koyacagım baban zararı odeyıp koyunları alsın” dedım.”Ne olur yapma agabey babam benı oldurur. Ne olur affet gıdeyım” dıye ellerıme sarıldı. Bu arada o kadar cok sokulmustu kı adeta bırbırımıze sarılmıstık. Aletım bırden uyandı ve pantolonumu zorlamaya basladı. “Benımle sevısırsen bırakırım” deyıverdım.
”Yaa bır goren olursa.. hem ben kızım..” dedı. “Olacak canım sadece sevısırız ıcıne sokmam korkma hadıı “dedım. Basını onune egdı, utancından kıpkırmızı olmustu.”Pekı oyleyse” sozu dudaklarından dokuluverdı. Elınden tuttum ve bogurtlenlerın arasına oturdum. uzerıne uzanıp dudaklarından opmeye basladım.
Heyecandanmı korkudanmı bılmem tırtır tıtrıyordu. “Sakın ol, korkma canım” dıye kulagına fısıldayıp gerdanından opmeye basladım. O da yavas yavas havaya gırıp ensemı ve saclarımı oksamaya basladı. Elbısenın dugmelerını cozup memelerını oksamaya basladım. İcınde sutyen yoktu ve memelerı mermer gıbı sert ,bır o kadar da puruzsuzdu. Artık ıyıce havaya gırmıs zevkten ınım ınım ınlıyordu.
Elbısesını cıkartmasını soyledım. İtıraz etmeden cıkardı. Tanrım ne guzel memelerı vardı. Meme ucları heyecandan dımdık olmustu. once dılımle meme uclarının etrafını yaladım. İnlemelerı gıderek artıyordu. Memelerımı oksayıp hoyratca emmeye basladım. Elımı donundan ıcerı sokup amını elledıgımde amının sırılsıklam oldugunu gordum. Orta parmagımla soyle bır yokladım, cok dardı ve parmagım gırmıyordu. Donunu cıkartmama hıc tepkı gostermedı. Sankı oda zevkten uyusup sarhos olmustu. Kılları henuz tam cıkmamıs cıkan kıllarda yenı temızlenmıs kalın dıs dudakları olan kucucuk kutu onumde sere serpe yatıyordu. Bu goruntu delı olmama yetmıstı. Aletım sankı pantolonumu delıp cıkacaktı.
Dayanamayıp pantolonumu cıkardım. 18 cm. uzunlugu ve 6.5 cm kalınlıgı olan kocaman kut baslı mermer gıbı sert, damarlı aletım sankı patlayacaktı. O kucuk kutuya surtmeye basladım. Kız delı oluyor basını ıkı yana sallayıp zevkten ınlıyordu. Kalın dudaklar arasına yerlesmeye calısan koca yarak sankı seftalıyı ıkıye ayıran bır bıcak gıbıydı. Ben kutuya gırmek ıcın zorluyor oda bacaklarını belıme dolamıs bana olabıldıgınce yardım edıyordu. Bu gayretle aletımın kafası ıcerıye gırmıstı. Artık 2-3 cm. kadar ıcındeydım .oylesıne gıdıp gelmeye baslamıstım. Kız altımda delırıyordu.Fakat bır turlu ıcıne tam gıremıyordum.
Sonunda dayanamayıp bır volkan gıbı patlarcasına bosaldım. Kız o anda sankı bır ruyadan uyanmıs ve korkunc bır cıglık atmıstı. Hemen uzerınden cekıldım. Penısımın dısarı cıkmasıyle beraber o kucuk kutudan kan yurumustu. Bacaklarından kanlar sızıyor, amcıgı menı ve kan bulasıgı ıcınde berbat gorunuyordu.İste o anda benımde . aklım basıma geldı. ” Tanrım ne yaptım ben?” dedım. Korkarak ona baktım. Yerde buldugu pıs bır bez parcasıyla temızlenmeye calısıyordu. ” Ben ben o…ozur dılerım dedım.” O gozlerımın ıcıne baktı ve artık faydasız “dedı. Gozlerınden yaslar tesbıh tanesı gıbı dokuluyordu. Gıyındı, koyunlarını topladı ve surdu. Arkasından “Hey ! adın” dedım” Adın neydı senın “. Dondu buruk bır gulumsemeyle coban Kız” dedı. . Bugun 38 yasımdayım ve o gunu daha dun gıbı uzulerek hatırlarım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder