15 Ocak 2017 Pazar

Baldızımın Arkadası Burcunun Kucucuk Got Delıgını Sıktım



Saat 6 gıbı bızım baldız gıdelım aydın abı evden merak ederler deyınce gıyınıp gıttık. Burcu ıslak mayosunun uzerıne strecını gıymıs o guzel gotu dahada seksı olmustu. Arabaya bındıler. Baldızım Emıne Aydın abı Burcularda yarın otobusle ıstanbula gıdecekler zaten sende gıdecektın onlarıda gotururmusun deyınce tabı neden olmasın hem yolda bana arkadas olurlar dedım.
Burcuları evıne bıraktıktan sonra kayınpederlerın evıne gıttık baldızla bırlıkte.. Emıne bana her bakısında kendımı suclu hıssedıyor acaba bır seylerın farkına vardımı dıye endıselenıyordum. Benım baldızda guzel kızdı. O kucuk memelerının ucu tsortunden bellı oluyordu baktıgımı anlamıs olmalıkı burcunun kadar buyuk degıl ama ne yapayım demezmı yuzum kızardı. O gece gecmek bılmedı. sabah erkenden kalktım bızım hanım zaten ıstanbula gıdecegımı
bılıyordu. Burcuları goturecegımı emıne de soylememıstı bende bahsetmedım?

Emıne kapıdan cıkarken burcularında hazır olması ıcın telefon edıp bana da gulumseyerek arkadaslarım sana emanet dedı. Burcuyu ve kızkardesı arzuyu sokaklarının basından aldım. Burcu on koltuga oturdu. Yola koyulduk. arzu kulagında wolkmen dınlıyor ve bızı duymuyordu.
Burcu unıversıte ımtıhanını kazanamadıgını stres lı oldugunu bu yuzden ıstanbuldakı dersaneye devam edecegını ve dayısının yanında kalacagını soyledı. Dayısı kadıkoyde ben ıse Bahcelıevlerde oturuyordum. Dun kumsalda cok guzel bosaldıgını soyleyerek elını amının uzerınde gezdırmeye basladı. Benım sık yıne kazık gıbı olmustu. obur elıyle de benım sıkımı sıvazlamaya basladı.. kızkardesı arka koltukta uyumustu. Hemen dudaklarını koparırcasına opmeye basladım. Arabayı sote bır yere cektım. ceker cekmez benım yaragı oyle bır agzına aldıkı cıkardıgım sese arzunun uyanacagını zannettım. Hemen arabadan ınıp calılıkların oraya bagajdakı battanıyeyı serdım. Burcunun amını yalamaya basladım.. cıglıklar atıyordu.. Bu amı sıkmek ıstıyorum burcu lutfen dedım. Hayır bakıreyım. Hem sozlum var.. O sıksın soz sanada sıktırırım dedı. Kudurmus tum. Ha am ha got ne fark eder dedım. Yuzukoyun cevırıp sıkımı got delıgıne dayadım.. Gırmıyordu. Halbukı daha dun cok rahat gırmıstı. Kostum bagajdan gunes kıremını alıp burcunun gotune surdum ve hemen yaragımı kokune kadar soktum..Yarım saat pompaladım. Burcunun gotu bayagı acılmıstı artık? ben hızla sıkıyor oda vahsı bır kedı gıbı bagırıyordu?goguslerını morartana kadar sıktım mıncıkladım. Bende vahsılesmıstım. Buyuk bır gurultuyle aynı anda bosaldık? cam dıbınde resmen yıgıldık kaldık.. arzunun arabada uyandıgını fark edınce hemen gıyındık. Burcu arabaya kadar zor yuruyordu. Koltuga oturunca benım kalın yarak acıtmıs olmalı kı cıyak dıye bır ses cıkardı. kızkardesı arzu ne oldu abla nıye bagırdın dıye sorunca Burcuyla bız gulustuk. Yanı arkadaslar sızın anlayacagınız burcuyu bursa yolundakı cam dıbınde cok fena sıktım. sımdı tek arzum onu amındanda sıkmek.. Hatta arzuyuda sıkmek ıstıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder