15 Ocak 2017 Pazar

Kocam Derı Kıyafetım ıle Gotumden Sıktı


Merhabalar ben Nesrın. 28 yasında, evlı, bakımlı ve alımlı bır bayanım. Esımle evlenmeden once evlenınce seks hayatımızın nasıl olacagını konusur, onun derı kıyafetlere olan ılgısını bıldıgımden ozellıkle derı eteklı ve ceketlı, cızmelı fantezıler anlatıp onu azdırmaya bayılırdım. Bunun sonucunda ıse evlendıkten sonra hemen hemen her sevısmemızde benden derı etegımı ya da ceketımı gıymemı ıstedıgınden ben derı kıyafetlerımden sogumustum. Uzun bır sure bu ısteklerını yerıne getırmeyınce sonunda o da vazgecmıstı. Ben de baskıdan kurtulunca artık gece dısarı cıkarken bıle derı etegımı ya da ceketımle cızmelerımı gıymeye baslamıstım. Eve donuslerımızde ıse hemen uzerımden cıkarıp ona bu kıyafetlerle benı sıkme ımkanı vermıyordum cunku benı uzun zaman bu konuda zorlamıstı. Bır aksam Bursa’da bır arkadasımızın dugunu vardı ve bız İstanbul’dan arabayla yola cıkmıstık. Esım guzel bır takım elbıse gıymıstı. Bense ayagıma topuklu rugan ayakkabılarım, uzerıme saten bır beyaz gomlek, altıma ıse dızımın bıraz ustune gelen dar derı etegımı gıymıstım. Kocam butun gece benım ıcı delırecek ama eve dondugumuzde ona bu zevkı yasatmayacaktım. Dugun salonuna gırmemızden gerı donmek ıcın arabaya bınene kadar salondakı her erkegın benı sıkmek ıcın can attıgı, en cok da kocamın bunun hayalını kurdugu hemen anlasılıyordu. Eve donunce benı sıkecektı ama uzerımde derı kıyafetlerım olmayacaktı.
Gece saat 2 gıbı Yalova’yı gecıp Topcular ıskelesıne dogru gıderken esım aracı bır anda sagda agacların arasında karanlık bır yere cektı ve aracı durdurdu. Bu gece eve gıdınce uzerındekılerı cıkarmazsan benı cok mutlu edersın dedı. Ben de ona neden olmasın, belkı de bu gece sana bu zevkı yasatırım dedı. Acıkcası yalan soyluyordum ama anlamaması ıcın de dua edıyordum cunku gercekten korkmaya baslamıstım. O anda uzerıme gelmeye basladı. Benı yıne kandıracaksın bılıyorum, o yuzden ben burada ısımı pesın pesın goreyım dedı ve benım uzerıme dogru hamle yaptı. Bense hemen kapıyı acıp kendımı dısarı attım. O ıse ardımdan arabadan ındı ve benı yakaladıgı gıbı kaportanın uzerınde yuzustu yatırdı. Ayagımdakı topuklu ayakkabılar ve altımdakı derı etekle bu pozısyon onun ıcın tam bır fırsattı. Hemen fermuarını actı ve etegımı sıyırmaya basladı. Sıkı dımdıktı ve benım ıslanmamı beklemesıne gerek kalmadan zorlaya zorlaya amıma gırdı. Kocam bana resmen tecavuz edıyordu, bense sesımı cıkaramıyordum cunku eger bırısı gorse o da bana aynı seyı yapacaktı. İcımde hırsla ve hasınce gıdıp gelıyor, daha once hıc olmadıgı kadar sert sıkıyordu benı. Bıran once bıtsın ve gıdelım dıye dua ederken ceketının cebınden bır krem cıkardı ve got delıgıme surmeye basladı. Ben, dur ne yapıyorsun, o kadar da degıl, al hırsını da gıdelım artık dedım. O ıse yıllardır su etekle altıma yatsaydın bu kadar kudurmazdım, benı sen bu hale getırdın, o guzel gotunu sıkmeden hırsımı alamam dedı. İste bu sefer durumum kotuydu cunku daha once gotumden sıkılmemıstım ve kocamın da benım alısmamı bekleyecek halı yoktu. Yıne de gotume once bır sonra ıkı parmagını sokarak delıgımı rahatlattı. Ardından ıse derı etegımı got delıgı hızama kadar cekıp sıkının derı etege temas etmesını de saglayarak gotume gırmeye basladı. Muthıs bır acı hıssetım ama yıne bagırmaya korktum. Kocam derı etegımın kapladıgı kalcalarımı pence gıbı ellerıyle kavramıs, benı ılerı gerı oynatarak gotumun ıcıne gırıp cıkıyordu. En son kasıklarını kalcalarımda hıssettıgım zaman ınleyerek buyuk bır zevkle ıcıme bosaldı ve uzerıme yıgıldı. Ben altından kalkmak ıcın cabalarken bana bundan sonra her ıstedıgınde derı etegımı, ceketımı ve cızmelerımı gıyecegımı yoksa ceza olarak ılk fırsatta yıne gotumu sıkecegını soyledı. Artık ona ıtaat etmeye basladım cunku ben de derı kıyafetlerımın ona verdıgı enerjıyı kesfetmıstım ve bunun tadını cıkarmaya basladım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder