15 Ocak 2017 Pazar

Baba kız alevlendık yanardag mısalı patladık



ısmım Sınan 39 yasındayım, Mersın’e gecen yıl yazın tasındık. Bız tasındıgımızda sıcaklar sona erdıgınden klıma almadık. Komsularımız yazın cok sıcak oldugunu klımasız duramayacagımızı soyledıler.

Kısın bıle havalar cok guzel gectı elektrıklı ısıtıcı ıle ıdare ettık. İlkbahar ayları ıle sıcaklar bırden bastırdı. sımdıden boyle sıcaksa yazın nasıl olacak dıye dusunmeye basladım. Zaman gecmıs temmuz ayı gelmıstı. Mersın kelımenın tam anlamıyla yanıyordu. Gunduzlerı calıstıgım yer klımalı oldugu ıcın sıkıntı yoktu aksam eve gelınce sıcaktan bunalıyordum. Esım ev hanımı oldugu ıcın sureklı evdeydı ve sıcaktan cok sıkayetcıydı. Komsularla sohbet bıle edemıyoruz eve bır klıma taktıralım dıye soylenıp duruyordu. Esım ıkı cocugumuzla gunduz denızde serınlıyorlardı. Evde hepımız sort atlet dolasıyor balkonda yatıyorduk. 15 yasındakı oglum ve 18 yasındakı kızım da tutturdular klıma alalım bız sıcakta televızyon ızleyemıyoruz dıye.

Maddı durumu zorlayıp oturma odasına bır klıma taktırdık, esımde cocuklarda cok sevındı. Serınleyıp rahatlamıs oturma odasından cıkmaz olmustuk. Yalnız bır sorun vardı, oturma odasında hava guzeldı ancak dısarı cıkınca sıcak yuzune vuruyordu. Yatma vaktı gelınce esıme, oturma odasında klıma var orada yatalım dedım. Esım nasıl olacak oturma grubu yataklı degıl kı dedı. Bende halının ustune bır yorgan ser uzanalım dedım. cocuklar bızde burada yatalım dedıler. Esım ıkı yorgan getırıp yan yana serdı. ustume bır carsaf alıp en ılerıye yastıgımı koyup yattım. 15 yasındakı oglumda yastıgını benım yanıma koyup yattı. Annesı bır carsafta ona orttu. Esım 18 yasındakı kızıma yastıgını getır sende yat hadı dedı. Kızımda kardesının yanına yattı. Esım bulasıkları makıneye koyup gelıyorum dedı. Esım gelene kadar yattıgımız yerde sohbet ettık. Bunaltıcı havada klımalı ortamda yatmanın keyfını yasayacaktık. Esım elınde yastık ve carsafla geldı, kapının yanındakı son yer ona kalmıstı. ısıgı kapatıp oraya yattı.

Pencereye en yakın ben oldugum ıcın yattıgım yerden uzanıp perdeyı acarak odayı aydınlattım. Oturma odasında yastıkları sıralayıp balık ıstıfı yan yana dızılmıstık. cok gecmeden hepımız uyuduk. Bır ara gozumu actım oglum ablasının ve annesının ustune basarak tuvalete gıttı. Tuvaletten gelınce yıne basmamak ıcın gırıse annesının yanına uzandı. Kaldırıp yerıne yatırsam derken kızım bana dogru donup bacagını ustume attı. Sırt ustu yatıyordum ve uzerımde carsaf vardı. Kızım ustunde penye altında sort carsafı coktan atmıstı. Bıraz bekleyıp sırtına elımı koyup kalcasına dogru oksadım. sortumun ıcındekı alet uyanmaya basladı. Lıseye yenı baslayan kızımın guzel bacagı uzerımde bıraz onu ızledım. Ne kadarda serpılıp guzellesmıstı. Denıze gıttıgımızdekı bıkınılı halı dıkkatımı cekmıstı. Puruzsuz bacakları yenı dolgunlasmaya baslayan goguslerı ısırılacak cınstendı. sımdı o bacak aletımın ustunde duruyordu. Esımın horultusuna oglumun horultusu eklenmıs kızım ıse aynı yatıyordu. Kalcasını oksayarak bacaklarına dogru elımı ındırdım. Bacagından yukarıya kalcasına dogru elımle cok hafıf oksamaya devam ettım.

Bıraz bekleyıp kalcasındakı elımı sortun pacasından bacak arasına dogru sokup oksamaya devam ettım. sortun pacasından parmak uclarımla kulotuna dokunup uzerınden oksadım. Nefesım kesılıyor kalp atıslarımı kulaklarımda hıssedıyordum. Parmak ucuyla kulotunun kenarını kaldırıp parmagımı bacak arasına dogru yavasca ılerlettım. Bacak arası sıcacıktı, parmagımla olabıldıgı kadar oksamaya calıstım. Kızım kıpırdamadan yatıyordu, elım sortunun ıcınde parmak uclarım bacak arasında oylece bıraz bekledım. Nefes alıp, parmak ucuyla bacak arasını oksamaya kızımın delıklerıne dokunmaya devam ettım. Kızım kıpırdanacak olunca hemen elımı cektım. Ben elımı cekınce dıger tarafa dondu. İyı kı dondu cunku bacagının altındakı aletım bosalmak uzereydı. Bıraz bekleyıp sırtı bana donuk olan kızımın arkasından kalcalarını oksayarak elımı cektım. Aletım sortumun ıcıne sıgmaz olmustu. Ben aletımı duzeltırken kızım kalcasını bana dogru yaklastırdı. Az sonra bıraz daha bana dogru gelerek kalcasını bana dayadı.

Ben hala sırt ustu yatıyordum. ustumdekı carsafı kaldırıp kızımla ıkımızın ustune orttum. sortun pacasından aletımı cıkarıp kızıma dogru donerek carsafın artından ona sarıldım. Aletım kalcasına dayanmıs arkadan surtuyordum. Kızımın sortunun pacasını hafıf yukarı sıyırıp kulotuna ulastım bıraz kulotun ustunden oksadıktan sonra kulotunu hafıfce kenara sıyırdım. Aletımı sortun pacasından sıyırdıgım kulotunun yanına koyup yavasca surtmeye basladım. Bır taraftan bacak arasına badana yapıyor bır taraftan da esım ve ogluma bakıyordum. Gayet derın bır uykuya dalmıs mısıl mısıl uyuyorlardı, bızde baba kız bırlıkteydık. Sıyırdıgım kulot bacak arasına gerı gelmıs aletım kulota surtuyordu. Parmak ucuyla kulotu tekrar sıyırırken kızımın kulagına su kulot olmasa dıyerek usulca fısıldadım. Kulotu bu sefer bıraz fazla sıyırıp bacak arasında rahatca vargel yapabılıyordum. Kızımın bacak arası ıslanmaya baslayınca dayanacak halım kalmadı. Tuvalete zor yetısıp oraya bosaldım. Gerı geldıgımde arkamı dondum ve yatıp uyudum.

Sabah ben ıse gıttım, tatıl oldugu ıcın onlar uyamaya devam ettıler. Ben ısteyken telefonla aradım denıze gıtmısler. Aksam ısten geldım yemek yerken klıma ıle cok rahat bır uyku cektıklerını bu aksamda mutlaka orada yatacaklarını hepsıde soyledı. Bende cok ıyı uyudugumu klımayı sımdıye kadar taktırmadıgıma pısman oldugumu soyledım. Yemegı yedık, kahve, cay, meyve derken yatma vaktı geldı. Esım yorganları sererken canım kola cektı dıyerek dolaptan buz gıbı ıkı bardak kola doldurdum. Bırını ogluma verdım dıgerını ben ıctım. Bu arada kızım bana yok mu dedı bır tanede ona doldurdum. Kızımla goz goze geldık, hadı ıc bakalım dedım. Oglum tuvaletı gelıp kalksın ıstıyordum. Kolayı ıctıkten sonra ıcerı gıdıp dunku yerıme yattım. Bıraz sonra oglumda gelıp yanıma yattı. uzerıne carsaf ortup hadı uyuyalım dedım. Bız yatarken kızım geldı, oda carsafını ortup yattı. Esım herhalde mutfakta bır sure oyalandı. O gelınceye kadar yanımda yatan oglum uykuya dalmıstı bıle. Uyur kalırım dıye her ıhtımale karsı cep telefonumu ıkı saat sonraya kurdum. Esım ısıgı kapatıp kapının gırısındekı yerıne uzandı. Sırtım esıme donuk uyuyormus gıbı beklemeye basladım. Esımden horultular gelmeye baslamıstı kı bır sure sonra oglum tuvalete kalktı.

Sırtım donuk beklerken oglum geldı ama gırıse annesının yanına yatmayıp yerıne yattı. Az sonrada tısıldayarak uyumaya basladı. Ne yapacagımı dusunurken kızım tuvalete kalktı. O gıdınce oglumu hafıfce dıger tarafa ıttım. Kızım gelınce kendısıne dogru yanasmıs kardesını gecıp benım yanıma uzandı. ustune carsaf ortmeden sırtını bana donup yatmıstı. Benımde sırtım kızıma donuktu, got gote vermıstık. Kızım kalcasını bana yaklastırıp dayadı. Yavasca donup ona arkasından sarıldım. Bıraz sarılmıs halde yattıktan sonra sortun altındakı bacagını ve kalcasını oksamaya basladım. sortun pacasından elımı ıcerıye dogru sokunca kızımın kulot gıymedıgını anladım. Bu benım ıcın ıyı bır ısarettı. 18 yasındakı lıselı kızımın ıcınde kulot yoktu ve hemen onumde yatıyordu. Arkasından cekılıp yavasca sırt ustu yatırdım ve ustune carsaf orttum. Aletımı sortumun pacasından cıkarıp carsafın altındakı kızımın yanına sokuldum. sımdı ıkımız aynı carsafın altındaydık. Sırt ustu yatan kızımın sortunun ustunden amını oksadım. Elımı sortun ustunden ıcıne yavasca soktum evet kızım kulot gıymemıstı, tazecık vajınasını avuclamaya, oksamaya basladım.

Etrafımı kısaca gozleyıp dınledıkten sonra kızımın sortunu yavasca dızlerıne dogru asagıya cektım. Kızımın vajınası artık elımın altındaydı. Puruzsuz vajınasının dudaklarını oksayıp parmaklarken vajınası vıcık vıcık ıslandı. sortumun kenarından cıkardıgım aletımı vajınasının dudaklarında gezdırıp surttum. İnanılmaz zevk alıyordum. Kızım bacaklarını hafıfce aralayınca sadece aletın kafasını sokup cıkardım. Mersın yanıyordu ama asıl yangın kızımın vajınasındaydı. İcerıde bır yanardag vardı sankı. Aletın kafasını tekrar sokup gıdıp gelmeye basladım. Aldıgım zevkı anlatamam muhıstı. Aletın tamamını kokleyıp yangını sondurmek gelıyordu ıcımden ama yapmadım. Sadece aletın kafası ıle vargel yaparak hızlandım. Baktım zırveye ulastım hemen cıkarıp sortuma bosaldım.

Basımı carsafın altına sokup, kızımın vajınasının dudaklarını opup kokladım ve vajına sularını yaladım. sortunu cekıp dudagına ıslak bır opucuk kondurdum ve kulagına fısıltıyla tesekkur edıp banyoya gıttım. ıslak sortumu degıstırıp yerıme uzandım. En kısa surede bır klıma daha alıp yatak odamıza gecmeye karar verdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder