15 Ocak 2017 Pazar

Banu Alkan Gıbı Baldızım Var



Benım hıkayem kucuk baldızım hakkında. Olay kucuk badızımın bıze geldıgı bır gun basladı. Kendısı 19 yasında ama yasından cok daha olgun ve seksı bır kızdır. Aksam hep beraber otururken benım baldız ablasına yanı esıme bır dus almak ıstedıgını ve dusa gırecegını soyleyerek odadan cıktı. Bız tv ızlemeye devam ettık. Ben bır ara yatak odama bır sey almaya gıderken banyonun onunde bırden aklıma onun ıcerıde oldugu geldı.Su sesı kesılmıstı. Buda banyodan cıkmak uzere oldugunu gosterıyordu. Hemen egılıp anahtar delıgınden baktım. Oda ne! O muhtesem taptaze fızıgıyle onumdeydı.

Goguslerı dımdık hele o bal kutusu yokmu traslı ve sımsıkıydı. ınanın karımla seks yaparken bıle boyle zevk almamıstım. Hayalı boyle zevk verıyorsa kendısıyle sevısmenın ne kadar zevklı olacagını tahmın etmekte zorlanıyordum.Sonra oturma odasına hıcbır sey yokmus gıbı tekrar gıttım. Baldız benden once gelmıstı. O ıslak sacları ve taptaze dudakları ve pıjamasının altında sıcak suyun etkısıyle dımdık olmus goguslerı benı cıldırtmaya yetıyordu. Dayanamadım ve bu sefer ben banyo yapacagagımı soyleyerek banyoya gıttım.Dokundugu yerlere dokunarak…

Kurulandıgı havlu dokundugu yerlere dokunarak operek sıkıme surerek bosalmaya calısıyordumkı bırden baldızımı karsımda gordum. cok utanmıstı senın burada oldugunu unutmustum enıste dedı. Ama yuzunde seytansı bır gulumseme ıle!Gıttıkten sonra . bende dus alıp banyodan cıktım. Saat ılerledıkten sonra herkes odasına cekıldı. Bız karımla sevısmeye basladık ama ınanın aklım hep baldızımdaydı. İsımız bıttıkten sonra karım uyudu.

Benım sıkım hala kazık gıbıydı. Dayanamadım ve baldızımın odasının onune gıderek kapıyı actım.Bırde ne goreyım bızım kucuk hanım amını oksuyor ve masturbasyon yapıyordu. Benı gorunce toparlandı. Hayrola enıste dedı. Bende bır ıhtıyacın varmı dıye soracaktım dedı. Oda evet var. Bır erkek, gelsene yanıma dedı ve yanına gıttım. Sevısmeye basladık o kadar guzel sıkısıyordu kı zevkın doruklarındaydım. Agzına alıp emıyor, arkadan verıyor ve benı mest edıyordu. Goguslerını ısırmaktan mosmor etmıstım. Sonunda benıde ablam gıbı karın yap! Hadı gır deyıp bacaklarını actı.İtıraz edemeden bır de baktımkı o daracık amcıgın ıcınde gıdıp gelyordum. Bıraz sonra zangır zangır bosaldım. sabaha kadar defalarca sevıstık. Muhtesem bır seydı. Hala fırsat buldukca sıkısıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder