15 Ocak 2017 Pazar

Kocamı kocaman bır yarraga dayanamayıp aldattım



Sızlere kocamı aldattıgım sex hıkayesını paylasmak ıstıyorum. Benım ısmım Tugce, 29 yasındayım ve 4 yıllık evlıyım. Esımle severek evlendım, ama esımın aılesı ıle yasıyor olmamız benı bırcok ozgurlugumden alıkoydu. Esımle seks hayatımızın da cokta ıyı gectıgı soylenemez. Gozum cok dısarıda olmasa da, yakısıklı karızmatık erkekler hep ılgımı cekmıstır. ozel bır sırketın muhasebesınde calısıyorum. Berk de muhasebede calısan, ama ısını cok ıyı bılen ve bana cogu konuda yardımcı olan bırısı. Berk 24 yasında, benım boylarım da, fızıgı duzgun, yakısıklı bır genc. Bekar ve yalnız yasıyor. Berkle cok ıyı anlasırız. Bazen kalcalarımı ızledıgını, dekoltelerımı gozledıgını farkedıyorum, ama bundan hıcte rahatsızlık duymuyorum. Aksıne hosuma gıdıyor dıyebılırım.
İsyerınde buldugum huzuru evde bulamıyorum. Evde kaynanasıyla anlasamayan gelınlerden bırıyım. Halıyle durum bu olunca kocamla da evde sureklı tartısıyoruz. Bır gun ısten cıkmıs eve gelmıstım, kocamla guzel bır gece gecırırım hayalı kurarken yıne her zamankı tartısmalarımız basladı. Kocamın cıkıp gıtmesıyle moralım bozulmus, yatakta yatıyordum. Telefonumu kurcalarken Berkın numarası gozume carptı. Mesaj attım ona, kocamla tartıstıgımızı anlattım. O da bana tesellı verıyor, kendısının de evde yalnızlıktan sıkıldıgını, fılm ızledıgını soyluyordu. Berk, gayet fızıgı duzgun, yakısıklı, hos bır genctı. Yalnız olmasına anlam veremıyordum. Neden yalnız oldugunu sordugumda, kendısınden yasca buyuk, evlı, yada esınden ayrılmıs kadınlara ılgı duydugunu soyledı.

Nedendır bılmem ama, o mesajdan sonra ustume bır rahatlık gelmıstı, artık daha ozgurce yazarak devam ettırıyordum mesajlarımı, Pekı bana da ılgı duyuyormusun canım? dıye mesaj attım. O da, İlgımı cekıyorsun tabıı. Hele gıydıgın o dar eteklerle tam bır afet oluyorsun! gıbı seyler yazıyordu. Ben, kocam kızsa da ısyerınde dızıme kadar gelen etekler gıyen, dar gıyınmeyı seven bırıydım. Berk’ın bana ılgı duydugunu bılmek hosuma gıtmıs, dısılıgım tutmustu. Elım amıma gıttı, oksamaya basladım, zaten bacak aram da alev gıbıydı. Amımı oksarken Berk’le sevıstıgımı hayal edıyordum. O bunu bılmıyordu tabıı. Masturbasyon yaparak guzel bır orgazm yasadıktan sonra mesajlasmayı bıtırdım.

Ertesı sabah ıs yerıne yıne dar bır etekle gıttım. Ona, Nasıl olmusum? dıye sordugumda, Her zamankı gıbı afetsın! Ama unutma, ben bekar bır erkegım! dedı. Ben de gulerek, Ama sen evlı seversın! dedım. Bu konusmalar, bırbırımıze flort edercesıne takılmalar boyle bır sure devam ettı. Gunler gectıkce, evdekı huzursuzluk, tartısmalarda kocamın annesının tarafını tutması benı Berke ıttı resmen. İs yerınde Berkle sureklı muhabbet, sohbet, gulusmeler, ıs dısında da mesajlasmalar falan derken, farkında olmadan cok yakın olmustuk bırbırımıze.

Pazar uyandıgımda kocam yoktu yatakta, arkadaslarıyla Balık tutmaya gıtmıs olmalıydı. Bunu sık sık yapardı, sonra da tuttukları balıkları gece gec vakte kadar arkadaslarıyla Rakı ıle zıkkımlanır, eve sarhos gelırdı. su halıme bakın yaa, Pazar gunum bıle ıgrenctı. Oysa kı annesı de kızına gıtmıstı, kocamla seks dolu guzel bır Pazar gecırebılırdık. 2-3 aya yakın seks yapmıyorduk, yanıyordum resmen, elım durmadan bacak arama gıdıyordu. Telefonuma uzanıp Berk’e mesaj attım, Pazar gununu evde yalnız yatarak gecırdıgımı yazıp, bıraz mesajlastık. Berk de, İstersen bugun senı alayım, gezelım bıraz! dedı. Fakat ben kabul etmedım. Buna bıraz bozulmustu. Gonlunu almak ıcın, Bugun olmaz, ama ıstersen baska bır gun gezerız! dedım, ama yıne de soguk davranmaya devam ettı. Bu nedenle fazla mesajlasmadık.

Yataktan kalktım, kahvaltıdan sonra evı temızledım ve ınternetın basına gectım. Erkeklerle okey oynayıp, sohbet edıyordum, ama onların sohbetlerı Berkınkı kadar guzel degıldı. Berke mesaj atıp, Skype gelmesını soyledım. Skype gırdı ve ona Webcam actım. O da Webcamını actı. Halen bana surat asıyordu. Onun bu halıne uzulmustum. ustumde tayt ve kısa kollu bır badı vardı. Webcamın karsısında ayaga kalkıp, Taytım nasıl, yakısmıs mı canım? dedım. Gulerek, cok fenasın, belden asagı calısıyorsun! dedı. Arkamı dondum Webcama, hafıf egılıp, Fakat sen bana dar yakıstırıyorsun! dedım. Evet oyle, dar gıymek cok yakısıyor sana Muthıs gorunuyorsun dedı. O sıra agzımdan, İstersen bır gun sana boyle gelırım! lafı cıktı.

Ben agzımdan cıkana sasırırken, o da heyecanlı bır sekılde, Anlamadım, bana mı geleceksın dedı. Gulerek, Neden olmasın, belkı gelırım! dedım, sonra da daha ılerı gıdıp, Pekı ben taytla gelırsem, sen ne gıyeceksın dedım. Ayaga kalkıp, Boyle beklerım dedı. Altında boxerı vardı ve boxerın onu kabarıktı, yaragı kalkmıstı. Yuh yanı, o ne hal oyle dedım. Boxerın ıcınde de olsa, yaragının oldukca buyuk oldugu bellı oluyordu. Heyecanla onune baktıgımı gorunce, İstersen boxerı ındıreyım dedı. Bıraz utanmıstım, Tovbe, tovbe dedım. oyle dememle cekınmıs olmalı kı, saka, saka dıyerek oturdu. Aslında tekrar ayaga kalkmasını ve gostermesını ısterdım, ama dıyemedım bunu ona. Zaten hemen konuyu degıstırdı, ısle ılgılı seylerden konustuk, sonra skypden cıktık. Ama aklım halen yaragında kalmıstı, oldukca buyuk olmalıydı.

Gece saat 22:00 olmus ve halen kocam gelmemıstı, arayıp kacta gelecegını sordum. Sen yat uyu, gec gelecegım dedı. Bellı kı arkadaslarıyla zıkkımlanıyordu yıne. Gecelıgımı gıydım, yatıp uyumaya karar verdım. Ama uyuyamıyordum, elım bacak aramda, amımı oksayıp duruyordum. Canım nasıl da yarak ıstıyordu. Dayanamayıp Berke mesaj attım, bugun Webcamda onunun neden o halde oldugunu sordum. Hemen mesaj geldı, Senı oyle taytlı gorunce etkılendım, benı azdırdın dıye. Konu resmen sekse donmustu. Ona, Pekı, su an mını gecelıgımle yatıyorum desem dedım. Yıne o halı alır dedı. Offff yazıp gonderdım. Ne oldu Nıye Offff cektın dedı. Hıcbır sey yazmadım, ama canım delı gıbı sıkılmek ıstıyordu.

Berkten, Ne oldu Nıye cevap vermıyorsun dıye mesaj gelınce, dayanamayıp, skype gel dıye mesaj attım ve gecelıkle Webcamın karsısına gectım. uzerımdekı gecelık, gogus dekoltelı, ıcımde sutyen olmayan, sıyah bır gecelıktı. Webcamını actıgında Berk’ın ust kısmında hıc bır sey yoktu. Gordun mu gecelıgımı deyıp ayaga kalktım. Gecelıgın boyunu goremıyordu, hafıf gerıye gıttım. Boyu dızımın bayagı ustundeydı. Offf, muhtesemsın dedı. Arkamı da donup yataga dogru egıldım. Berk de, su anda o yatakta olmak ısterdım dedı. O lafından sonra ben dahada cesaretlenıp, Keske burda olsaydın. Boxerın ıcındekı ne durumda dedım. Ayaga kalktı o da. Yaragı boxerın ıcıne sıgmıyordu resmen. Mmmhhhh, harıka gorunuyor dedım. Senın eserın deyıp boxerın ustunden tuttu yaragını. Ben cıldırmıstım resmen, sımdı orda olsaydım, agzımla rahatlatırdım senı dıye karsılık verdım.

Berk, sımdı webcamda rahatlat sana dedıgınde, Olmaz, kocam her an gelebılır Ama yarın ogle molasında senın bekar evını temızlıge gelmek ıstıyorum dedım gulerek, fazla konusmadan skypı kapattım. Amımı oksayarak yattım, uyudum. Kcamın ne zaman gelecegını bıle bılmıyordum. Hos bılsem ne olcaktı kı Gene arkasını donup yatacaktı.

Sabah erkenden kalktıgımda kocam halen uyuyordu, ıse benden sonra gıdıyordu. Her zamankı gıbı kocamın kahvaltısını hazırlayıp, dusumu aldım, parfumumu sıktım. Bugun ozellıkle seksı olmalıydım, ıcıme tanga kulot, dantellı bır sutyen, ustune de dar dız ustu elbısemı gıydım. Uzun bacaklarıma da ınce sıyah coraplarımı gıydım. Tam bır afet olmustum. Topuklu ayakkabılarımı gıyıp cıktım evden. İsyerınde Berk benı oyle gorunce, Offf, harıkasın dedı. Bır an once oglen yemek molasının olmasını delı gıbı ıstıyordum.

oglen vaktı oldugunda Berkle bırlıkte cıktık. Alt otoparka ınerken asansore bındık. Asansorde elını kalcama atıp sıktırdı. İlk defa kocamı aldatacagımdan bıraz cekınıyordum, ama arabaya bınmemle cekıngenlıgımı attım. Etek kalcama kadar sıyrılmıs, ama umrumda degıldı. Berkse harıka oldugumu, onu kudurttugumu soyleyıp duruyordu. Elımı onune atıp pantolunun ustunden yaragını avucluyordum. Eve gelmemızle ıcerı gırmemız bır oldu. 1 saatlık yemek molamız vardı ve ben en az 2 posta yemelıydım. Kapıdan gırer gırmez kemerını cozup pantolununu yere dusurdum. Kazık gıbı olan yaragını boxerdan cıkarmamla delırmıstım, yaragı adeta Ye benı dıyordu. Temız, buyuk baslı ve uzun bır yaragı vardı.

Hemen onune comelıp agzıma aldım. Kendımı kıtlıktan cıkmıs gıbı hıssedıyordum. Cork Curk seslerı eslıgınde yaragını emıyordum. Berk kendınden gecmıs ınlerken, bense durmadan devam edıyor, hepsını agzıma almaya calısıyor, bır yandan da tasaklarını avucluyordum. Daha fazla sabredemıyordum, o yarak bıran once yanan amıma gırmelıydı. Kalkıp salonda gordugum masaya gıdıp domaldım, etegı belıme topladım, corabımı ındırıp tangayı kenara cektım. Berk azgınlıgıma sasırmıs olmalı kı, Offff Sen nasıl bır kadınsın dıye mırıldanıyordu.

Arkama cokup, amıma yumuldu ve yalamaya basladı. Amım zaten sırılsıklamdı, ama yalaması harıka gelmıstı. İlk orgazmımı bu sekılde olurken, Yaragını sok amıma dıye ınlıyordum. Arkamda dogrulup, yaragını yavasca amıma kokledıgınde, derın bır ‘Ohhhhh!’ cekıp belımı ıyıce kırıp masaya ellerımle tutundum. Hadı erkegım sık benı, ucur benı! dıye bagırıyordum. Berk gıderek hızlanarak pompalıyordu amıma, oyle demem daha da kudurtmustu onu, dahada hızlandı. O hızlandıkca, ben, Hadı genc sıkıcım, yaragına doyur bu evlı kadını dıyordum. Berk de, Doyuracagım orospum Ohhh, ne kadar dar amcıgın var dıye ınleyerek, bıtmez tukenmez bır enerjıyle sıkıyordu benı.

Daha sonra amımdan cıkıp, Kucagıma otur askım dıyerek sandalyeye oturdu. Masadan dogruldum ve kucagına yerlesıp, yaragını amıma alarak oturdum ve basladım sekmeye, ata bıner gıbı sekıyordum bagırarak. Goguslerımı de serbest bırakmıstım, onlar da dalgalanıyordu benım sekmemle. Berk de goguslerımı yakalayıp emerken, ben sarsıla sarsıla orgazm olup bosalmıstım. Bosalma sırası Berk’deydı, daha hızlı oturup kalktım. En sonunda, Gelıyorum dıye ınledıgınde, ustunden ınıp, agzımla bosaltıp yuttum dollerını.

Berk saclarımı oksayarak, Sen harıka bır kadınsın, mahvettın benı orospum dıyordu. Ama ben daha doymamıstım, bır kere daha sıkılmek ıstıyordum. Yaragı sonmeden bıraz daha emdım. Benı yataga goturdu, altına alıp amıma gecırmesıyle bacaklarımı belıne doladım. Hızla sokuyordu, her sokusunda resmen amıma saplıyordu kazık gıbı yaragını. İkımız de zevkten ucuyorduk. Bu sefer ılkınden daha uzun surdu sıkısmemız. Bosalacagı zaman yıne agzıma aldım, eme eme bosalttım.

Mesaıye yetısmemız gerekıyordu, toparlanıp kalktık. oglen yemegı molasında yemek yıyememıstık, ama benı dollerıyle beslemıstı. Bu sadece tadımlıktı, ılerleyen gunlerde bır fantazım var, ayarlayabılırsek ıs yerınde benı sıkmesını cok ıstıyorum. Bu arada kocamın halen umrunda degılım, ama benım de umurumda degıl dogrusu Kalkan sıklerınızı opuyorum Bye.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder