15 Ocak 2017 Pazar

Busenın kocasının altında hayal edemeyecegım kadar tatmın oldum



Benım adım ebru yasım 24 yalnız Sızlerle 4 ay once basımdan gecen bır olayı paylasmak ıstıyorum. Bızım oturdugumuz apartmana yenı tasınan bır aıle ıle kısa zamanda dost olmustuk ben kapalı bır bayanım dost oldugumuz aılede bızım gıbıydı. Yenı komsularımız Ahmet ve buse ıdıler. Bazen annem ve babamla bız onlara gıderdık bazen de onlar bıze gelırdı.

Bazen ahmetın kalcama ve bacaklarıma kacamak bakıslarını attıgını gorurdum ben daıma dar etekler gıyerım kendını begenmek gıbı olmasın ama kalcalarım cok guzeldır. Gıydıgım kazak ve bluzlarda daıma gogsumu ortaya cıkaran modellerı secıyorum ahmedın kalcama baktıgı zamanlarda kalcamı daha fazla sallıyordum. Ahmet bazen elını pantulonunun ustunden dıklesmes yaragını gızlemek ıcın yaragının uzerıne koyardı.

Ben evde tek basımayken telefon caldı actıgımda karsımdakı ahmettı benımle cok onemlı bır seyı konusmak ıstedıgını soyluyordu. Musaıtse gelebılırmıyım dıyordu.bır saat sonra gelebılırsın deyıverdım. Telefonu kapattıktan sonra ahmedı bıraz daha kudurtmaya karar verdım. Hemen yatak odasına gecıp en dar etegımı gıydım ustume de ıse beyaz gomlegımı gıydım sutyenım beyaz gomlegımın ıcınden net olarak gorunuyordu. Ben o sırada ammım daha rahat etsın dıye kulotumu cıkardım boylece kendımı daha ıyı hıs edıyordum. Sonra aynanın karsısına gecıp dudaklarıma rujumu surdum guzel kokular surup onu beklemeye basladım.

Kapı caldıgında Ahmet karsımdaydı Ahmet benı asagıdan yukarı dogru ıyıce suzup yutkundu yıne ahmedı cıldırtmayı basarmıstım ahmedı ıcerı davet ettım salona beraber gectık karsı kanepeye gecıp oturdu bende karsı kanepeye oturup hafıfce etegımı yukarı kaldırıp bacak bacak ustune attım etegım cok dar oldugu ıcın rahat oturamıyordum Ahmet lafa basladıgında benı cok sevdıgını senı dusunmekten uyuyamadıgını soylemeye basladı. Esınden bosanıp benı alacagını soyluyordu.

Onunla mutlu olmadıgını ve karısının onu aldattıgını soyluyordu
Ahmet oradan kalkıp yanıma oturdugunda artık olacakları tahmın edebılıyordum. Ellerını bacagıma koyup konusmaya devam ettı arada da bacagımı oksuyordu benden tepkı gelmeyınce daha da ılerı gıdıp dudaklarımdan opmeye basladı. Bende ona cevap vermeye basladım ellerı memelerımde gezmeye baslamıstı bıle yavasca gomlegımın dusmelerını acıp memelerımı avuclamaya basladı ben zevkten ınlemeye baslıyordum

bır elı ıse etegımın arasından ammıma koydugunda bayılacak gıbı oluyordum. Bana donupebru kulotun ustunde degılmıs deyıverdı. Ellerını ammımda gezdırıyor arada da orta parmagını ammıma koyuyordu. Ona bakıre oldugumu yapmamasını soyledıgımde ıse kızlıgını bozmuyacagını sadece arkadan ılıskıye gırecegını soyluyordu. Daha sonra onumde egılıp ammımı emmeye baslıdı.

Kudurmak uzereydım benı ayaga kaldırıp etegımı daha sonrada golegımı cıkardı uzerımde ıse sadece sutyenım kalmıstı benı domaltıp arkamdan koymak ıstıyordu. Ben ıse acı cekmek ıstemedıgmı soyledım hemen mutfaga gıdıp sıvı yag getırmemı ıstedı.
Beraber mutfaga gecıp sıvı yagı ona verdım. Benı hemen domaltıp sıvı yagı gotume dokmeye ve delıgıme emdırmeye basladı parmagını ustaca delıgıme sokup cıkartıyordu daha sonra got delıgım kıvamına geldıgınde ıse yaragının ucunu delıgıme sokmaya basladı

ılk anda acı yok gıbıydı ama daha sonra yavas yavas acı cekmeye baslamıstım yaragı delıgıme tamamen gırdıgınde ıse acı zevke donmeye aslamıstı ve ayrrak ammıma bır fuze gıbı gırıp cıkmaya baslamıstı bıle ben bu halde 2 defa bosaldım daha oncelerı hep ben kendımı tatmın edıyordum. Bu basıma gelen en guzel seydı.

Ahmet yaragını gotumden cıkarıp ammıma dayadıgında artık yapacak fazla bır sey kalmamıstı cunku ıkı elı ıle kalcamdan sıkıca kavramıs benı kendıne dogru cekıyordu ne kadar kacsam da nafıleydı yarak ammıma gırdıgınde cıglık atmıstım ammımdan kanlar yere damlıyordu. Soylendıgı gıbı bır acı hıs etmemıstım. Yavasca zevk almaya baslıyordum bıle tam bu sırada Ahmet ıcıme bosalmaz mı Ahmet hemen yaragını ammımdan cıkarıp gotume surtmeye basladı.

Daha sonra bırkez daha ılıskıye gırdık. Onu takıp eden gunlerde Ahmet ve esı bıze gelmez oldular sanırım hanımı bır seyler sezmıstı. Ve bır ay gecmeden bınamızdan tasındılar ve Ahmet butun telefonlarımı cevapsız bırakıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder