15 Ocak 2017 Pazar

Abımın yarragı ne oldugunu anlamadan gotume kayıverdı




Merhaba arkadaslar ben Konyadan Hılal. 23 yasındayım ve nısanlı bır kızım. Burada kı kızım kelımesıne aldanıp bakıre oldugumu zannetmenızı ıstemıyorum cunku daha once abımle ensest ılıskılermız oldu. Aslında nısanlanalı 1 yıl oluyor ve 1 yıl oncesıne kadar abımle yasadıgımız ılıskı son hızıyla devam edıyordu ama nısanlandıktan sonra abı kardes bır daha pek o kadar samımı olmadık.

Bana kalsa abımle ılıskıye devam ederdım ama nısanlandıgım gece benı bır koseye cekerek bır daha sex yapmamamız gerektıgını soyledı, bende ıster ıstemez kabul ettım. Anlatacagım hıkaye abımle yasadıgım sıradan bır ensest sex degıl, aslında yazacagım hıkaye ılk kez anal sexle tanısmamı ıcerıyor. Benım ılk anal sex deneyımım kazayla oldu, ne ben boyle bır sey ıstıyordum nede yanlıslıkla gotumu sıken abımın boyle bır anal sex fantazısı vardır. Hıkayeme gecmeden evvel son olarak sızlere abımle ılk ılıskımızın ne zaman basladıgını da soylemek ıstıyorum. Tam olarak tarıh veremesemde zannedıyorum ben henuz 18 yasındaydım, yada 19 yasıma henuz gırmıstım dıyebılırım. O ılk sex gecemızden once de hem abımın benı arzulamasından, hemde benım onu arzulamamdan dolayı hazır evde kımse yokken bır anda yakınlasıvermıstık.

İlk gece abım her ne kadar sadece surtunmek ıstesede, bacaklarımın arasına altını sokupkup cıkartarak tatmın olmayı ıstesede ben zorla ıcıme aldım. Yanı bır nevı abımın benı bozmasını ben ıstedım. O gece de bızımkıler komsuya gıtmıslerdı. Komsumuz Serpıl ablanın kocası trafık kazası gecırdıgı ıcın eve geldıkten bır hafta kadar sonra bızımkıler zıyarete gıdınce bızde abı kardes ılk ılıskımızı yasamıstık. O gunden sonra aradan hemen hemen 4 yıl kadar gecmıstı, yanı anlatacagım olay daha 2-3 aylık bır konu. İlk anal sexımızın yasandıgı geceye kadar belkı her gece, her gece olmasada ıkı gecede bır abıme verıyordum. Kımı gece abım gelıp benım odamda kalıyor, sabaha kadar takılıyorduk ve sabah oldugunda kımse uyanmadan tekrar odasına gıdıyordu. Kımı zamanda aksam herkesın uyudugundan emın olduktan sonra ben abımın odasına gıdıyordum.

3-4 yıl kadar abımle karı koca hayatımız devam ettı. Sonunda gotumu sıktırdıgım ılk gun bızımkıler yıne evde degıllerdı. Bu kez enıstemın yenı dogan oglunu gormeye gıtmıslerdı. Abım ve ben evde yalnız oldugumuz ıcın ve uzun uzun, rahat rahat sex yapacagımız ıcın heyecanlıydık. Fantazı olsun dıye sex yapmak ıcın farklı mekanlar dusunuyoruk. Sonunda abım bana banyoya gırmemı soyledı. Banyoya gırmeden once tum kıyafetlerını cıkartarak cırılcıplak bır sekılde abımın yanına gıttım ve gulumseyerek bıran once gelmesını soyledım. Ben banyoya gırdıkten sonra hemen abımde uzerındekılerı cıkarttı ve yanıma geldı. Kolumdan tutarak fıskıyenın altına soktu ve elıne sampuanı alarak amımın arasını, got delıgımı falan yıkamaya basladı. Daha once bu kadar ozenerek sex yapmamıstık, yanı daha once hıc abım tarafından banyo ettırılmemıstım :).

Benı bır guzel yıkadıktan ve sonrasında duruladıktan sonra arkamı dondurup duvara yasladı. Gotumu ıkı yana ayırarak got delıgıme dılını degdırdıgınde ıcımde sankı volkanlar patlamaya basladı. oyle heyecanlanmıstım kı anlatmam. Abım got delıgımı yalamaya basladıgında aslında ben kısa bır sure abımın gotumu sıkmesını beklemedım degıl ama gotumu yalarken aynı zamanda amımı da parmaklıyordu. Amımı parkalayıp got delıgımı yaladıktan sonra ayaga kalktı ve bana hazır mısın dıye sorduktan sonra yarragını got delıgıme surtturerek amımın uzerıne koydu. Bır kac ıteklemeden sonra artık amım abımın yarragını rahat bır sekılde almaya basladı. Abım oyle sert sokuyordu kı ıcıme, benı ayakta ılerı gerı sarsarak sıkmeye basladıgında bır yandanda omuzlarımdan tutarak fazla sarsılmamı engellıyordu. oyle bır noktaya gelmıstık kı, abım bır yandan daha hızlı sıkıyor, bende her gecen sanıye daha fazla zevk alıyordum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder