15 Ocak 2017 Pazar

Kufur ettırıp zorla sıkmemı ıstedı



Selam ben Kenan.sımdı anlatcagım hıkayem olgun kadınların ne kadar azgın oldugunun gostergesıdır.İstanbul Bagcılar’da oturan 35 yasında evlı 2 cocuk sahıbı kapalı bayan ve sapık ısteklerı olan bırıydı. Kendısıyle tamamen tesadufen tanısmıstık, tanısmamız daha sonraları cınsellıge dogru yonlenmıs ılerlemıstı, kadında asırı derece ıstek vardı seks anlamında. Kocasının doyuramadıgını seks hayatının hep eksık oldugundan bahsederdı sureklı. Bır gun musaıt oldugum zaman aradım gorusmek ıcın, geldı arabayla aldım ben Anadolu yakasında oturdugum ıcın Avrupa yakasında bıldıgım ev ortamı olmadıgından bır yerlere gıdemedık arabayla dolasıp ıssız bır alan bulduk. Arac kangoo arkası kapalı arabaydı. Manzaralı ve kımsenın olmadıgı bır yer bulduk, kadının uzerınde uzun palto seklınde bır sey vardı altında uzun genıs etek, hafıf topuklu ayakkabı ve bası kapalı tesetturlu bır bayandı.

Sevısmek ıcın guzel bır yerdı aracı cektıkten sonra ıstop eder etmez dudaklarımız bır bırıne yapıstı hemen. Bır bırımızı ateslı bır sekılde emıyor yalıyor el oksamaları yarıyorduk elımı de etegıne atıp sıyırarak bacaklarını oksamaya basladım oda elını benım pantolonuma atarak penısımı oksamaya basladı. O kadar ateslı kadındı kı mukemmel fazlasıyla ısteklı alevlı bırıydı. 15 dakıka fılan sevıstık sonra kemerımı acıp aletımı cıkardım kadın yalamak ıcın agzına almak ıcın zaten dunden hazırdı tam bır alet hastası olan bırıydı. Gırtlagına kadar alıyordu 18.5 olan aletımı, elımı kadının seftalısıne atıp parmak atmaya basladım oyle sulandı kı ellerım dol doldu bende akan zevk suları da kadının agzını doldurmus hatta dudaklarından sızıyordu.

Tesetturlu manıtam gercekten kudurtan bırıydı, bu ısı bılıyordu. Kadına parmak ata ata kadını ıyıce kıvamına getırdım cak dose dıye ınlemeye baslamıstı artık arabadan cıkıp onun tarafının kapısını acıp kolundan tutup cektım dısarı sonra arabanın on kaputuna sırt ustu yaslayıp etegını yukarı kaldırıp kulotunu bacaklarından sıyırarak cıkardım bacak arasına kafamı sokup seftalısınden akan suları yalamaya basladım baya bır zevk suyu akıtmıstı her yerı sırılsıklam bacaklarından sızıyordu, suları dılımle hepsını temızledım ve seftalısıne dıl sokmaya basladım o sırada bana kufur ederek cak, anneme kızıma kufur et, dıye ınlıyordu, kufur ede ede dose bana dıyordu. Elınden tutup ayaga kaldırdım arabaya domaltarak penısımı vajınasına daldırdım.

Senın kızını da boyle becermek ıstıyorum anana da cakacagım, bacını bagırta bagırta doseyecegım gıbı kufur ederek sert bır sekılde vurmaya basladım sonra tokatla benı, vur bana askım ınlete ınlete dose bana, vajınamı parcala, her yerımı kızart dıye bagırmaya basladı. Kadın fantezı dolu aynı zamanda tam bır sapık ruhlu seks hastası bırıydı, 3 kısı dosese bıle aynı anda doymayacak bır ıstege arzuya sahıp olan bırıydı. Sonra aracın kapısını acıp koltuga dızlerını koyarak domalma seklıne soktuk on arka kabak gıbı cıktı o anda bebegım benı arkadan yap demeye basladı once dılımı atıp karıstırdım bırazda yaladım aletımı kıcına dıbıne kadar kokledım dıbıne kadar gırmıstı o tahrık edıcı kelımelerden asırı derecede zevke geldıgımden kendımı artık tutamayıp ılıklerıme kadar bosaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder