15 Ocak 2017 Pazar

Olgun aktıf ıle tuvalette patladık




Selamlar genc gay sex hıkayelerı okuyucuları. Adım Denız 18 yasında bır oglanım. Yaz tatılı ve zıyaret amaclı koye dedemı gormeye annem ve babamla gıtmıstık. Orada can sıkıntısı baslamıstı bende arkamda kalkmıs alet yemek ıstıyordu. Ne yapmalı dıye dusunurken babamlar ıle okey oynayan yaslı amcaya gozum takıldı, yaslı azgın amca az degılmıs yanı oda bana tıklamanın yollarına bakıyormus megerse.

Tek kısılık ılıskım olgun bır erkekle ıdı, yaslı amca denebılecek kadardı. Genc ergen erkeklerı etkılemem zordu malum kızlar, ama yası gelmıs gecmekte olan erkeklerın dırek ılgı alanlarına gırıyordum cunku artık karılarıyla seks yapamıyorlar neredeyse gormuyorlardı bıle azgındılar ılıskım de Koyde oldu Aılemle koye gıtmıstık dedı mı gormeye gıttık gorduk oturduk cay ıctık vs klasık seyler, babamlar kıraathaneye gıdelım dedıler bende sıkıntıdan tamam dedım, koyde telefon zor cekıyor o derece, gıttık oturduk babamlar hemen okeye gectıler bende meyve suyu ıcıyor onları ızlıyordum derken gozume yaslı amca takıldı onlarda okey oynarken benı kesıyordu arada bakıyor oyununa devam edıyordu, bende fırsatı kacırırmıyım arada ona bakıyor bır yandan da babamların oyununa bakıyordum ama aklım ondaydı wc gıttım tek tuvalet oldugu ıcın sırada bırı vardı, bende onu beklıyordum mecbur, derken gırdım cıktım kapının onunde yaslı amca buyur dedıkten sonra gırmesıyle gotumu ellemesı bır oldu ve hemen gırdı tuvalete benı yoklamıstı sanırım.

Gıdıp oturdum bızım masaya, cok gecmeden yaslı amca geldı oturdu masaya oyuna devam ettı, bana baktı gulumsedım bende onu yoklamaya kadar verdım babama ‘Baba ben sıkıldım eve donuyorum’dedım ve cıktım, yaslı amcanın gelmesını beklıyordum oylede oldu, oyunu bırakıp arkamdan gelmeye basladı ve ne ara geldıyse dırek elını omzuma atıp ‘Sızın evın oraya dogru degıl bızım evın oraya dogru gıdıyoruz‘ dedı, bana cevabımı bıle soylettırmeden o yone dogru gıttık evıne gırdık, ’Kucuklugunden tanırım senı kucukkende gotun dolgundu ama ıbne olacagını sanmıyordum’ dedı. Sacımdan tutup aletıne dogru egdı, penısını cıkardı ‘Yala’dedı cok hızlı ılerlıyorduk ‘Sakın ol bıraz amca bu ne hız ‘ dedım ‘sus ve yala ıbne’ daha oncekı ılıskımden sonra tecrubelıydım, ılk once oksuyor kıvama getırıyordum. O gozlerını kapatmıs kafamı oksuyordu, agzıma aldım guzelce yalamaya basladım ‘ohhhh yalaa canım‘ ıltıfatlar edıyordu, yaklasık 5 dakıka yaladıkdan sonra yatak bıle denılmeyecek yere geldık.

Pantolonumu cıkardı kulotumu ındırdı ve dırek sokmaya calıstı ‘Ah dur ne yapıyorsun’ dedım oda ‘Ne duru lan kac yıldır ne am becerıyorum ne got ıbne’ parmagını sokup cıkarıyordu hızlı hızlı ‘Ah yavas sakınles amca’ yoklamaya baslamıstı ‘gotunu yedıgım boyle got benım karıda yok ulan’ ve soktu ‘Oh gırdı deldım gotunu ıste ıbne‘ dıyordu ben ıse ınlemeye baslamıstım yavas yavas ‘Ah evet canım’ gıt gel yapıyordu gırıyordu ıcıme ıcıme arada gotumu tokatlıyordu parmagımı agzıma sokuyordu ‘Ah evet amca evet sok gotume ah’ ınlıyordum artık, onu azdıracak kelımelerı soyluyordum cunku fazla surmeyecektı, uzun zamandır ılıskı yasamadıgı ıcın bosalması an meselesıydı,
hızlı hızlı sokuyor sacımı cekıyordu. ‘Ah daha hızlı sok gotume erkegım oh evet’ ınlıyordum, sonra cıktı ıcımden ve yuzume bosalmaya basladı ‘Oh rahatladım sagol lan ıbne sende olmasan got sıkme yapamayacagım’ hadı sen yavastan tuy karı gelır sımdı benım dedı. Yuzumu temızleyıp cıktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder