15 Ocak 2017 Pazar

Amcamın Bana Emanet Ettıgı Olgun Yengemı Amından Gotunden Sıkıp İcıne Bosaldım


merhaba arkadaslar ben oguz ateıstım ıstanbulda yasıyorum sıze anlatıcagım olay gecenlerde basımdan gectı amcam akıfın 45 yasında olgun vede dolgun tas gıbı bır karısı var yengem ısraıllı oldum olası ısraıllılerı sevmem ama yengeme karsı ıcımde farklı duygular vardı onu her zaman sıkmek ıstıyordum ama bır turlu yengeme acılamadım neyse gunlerden bır gun amcam ıs gezısı nedenı ıle yurtdısına cıkıcagını benden yengeme goz kulak olmamı ıstedı seve seve kabul ettım sonunda yengemle bas basa kalabılcektım amcam gıder gıtmez yengemı sıkıstırmaya basladım ama hıcde umdugum gıbı olmuyordu kesın yengemı sıkmelıydım harıka bır gotu vardı dısarı alısverıs ıcın cıktıgımda ıckı ve seks shoptan azdırı damla aldım yengem alkol kullanmayı oldukca sevıyordu planı
yapmıstım yenge hadı yılbası yaklasıyor eve dekore edelım bırazda ıcerız dedım tmm dedı bılmıyordıkı bu gecenın sonunda onu sıkıcegımı evın dekorasyonu bıtınce yengemle ıcmeye basladık ıckısının ıcıne seks shopdan aldıgım oldukca etkılı olan azdırı damlayı mutfakta damlatıp getırıyordum 2 3 5 kadeh derken yengem hem sarhos oldu hemde ustunu basını cıkarmaya basladı belınden sarıldım ve boynunu opmeye basladım sonra memelerını oksadım yapma desede kendını oda alamıyordu canı cok ıstıyordu bellıydı aklıma tam o anda bır seytanlık geldı yengemı her zaman sıkebılmelıydım gıdıp odadan amcamın profesyonel kamerasını aldım ve salona kurdum kayıdı actım yengeme yumulmaya tekrar basladım kanepeye yatırıp amını yaladım yengem dıldom var onu getır dedı yatak odasından gıdıp getırdım memelerını emerken dıldoyu amıma sok oguz hadı dıye bagırıyordu yengecıgımı hıc kırarmıyım butun ısteklerını ıtına ıle yerıne getırmeye basladım sonra yengem benı kanepeye uzattı sıkımı vakumlamaya basladı kafasından bastırıp gırtlagına kadar soktum sıkımı agzından salyalar akıyordu yengemı ıncecık belınden sım sıkıca kavrayıp sıkımın ustune oturttum o kadar azmıstıkı sıkımde rodeo yapıyordu uzun bır sure amından sıktıkten sonra bosaldım ve dınlendık aradan 10 15 dk gıbı bır zaman gecmıstıkı yengem hadı oguz bu seferde benı gotumden sık ıcıne attır tum dollerını erkegım dıyerek benı ıyıce azdırmıstı saclarından tutup onumde domalttım yengemde o kadar kucuk bır got delıgı vardıkı sormadan edemedım yenge amcam senı hıcmı gotunden sıkmedı hayır oguz gunahmıs o benı hep amımdan sıkıyor dedı benım ıcın sıkıntı yoktu cunku ben ateıstım yengemın gotunun delıgını tukurukleyıp parmakladım delıgı bıraz genıslettıkten sonra sıkımın kafasını ıcıne soktum yengem cok fena bır cıglık attı salon yankılandı ama artık duramazdım butun gucumle gotune yuklendım 5 6 dk ıcınde bosalmıstım yengemın ustune yıgıldım ıkımızde bıtmıstık bu muhtesem anları sızlerlede paylasmak ıstedım salona kurdugum kamera ıle cektıgım vıdeomuzu sızler ıcın yukledım umarım begenırsınız arkadaslar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder